Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

54 likes

Is dit zon haarband met fake bangs?

4 likes

Omg is Prada hoor!

1 like

Eeeeehm nou continu die irritante gekke bekken misschien??

21 likes

Hahahah zo slecht die foto zal ze ook blij mee zijn :joy::joy:

Zodat ze blijft drijven, lijkt een beetje op zo’n zwemslurf :joy:
image

11 likes

Onzr #bosbabe heeft maandag toch een bod gedaan op dat huisje?
Is er inderdaad nog geen nieuws of heb ik het gemist?

Begin echt het vermoeden te krijgen dat die haarstylist van dr haar stiekem haat

4 likes

Doet me echt een wannabe Lana del Rey denken.

10 likes

Belichting doet wonderen.

1 like

Doet me hieraan denken:
Unsere-kleine-Farm-rcm480x270u

33 likes

Oh hahah ik zou dit ook best dragen hoor. Vind deze kleur alleen niet zo mooi staan bij haar haar/huid

4 likes

Supertoffe jurk de kleur en de mouwen zijn nu on trend. Alleen de kleur past niet zo goed bij haar huid. ( Ze is namelijk qua kleuren meer een ‘warm’ type en deze kleur is een ‘koude’ kleur. Waardoor zij een beetje wegvalt ipv met de jurk blend )

8 likes

Ik vind het net een nachtjapon

10 likes

Als je de vlog kijkt zie je dat ze er zelf super enthousiast over is, dan vind ik deze reactie zo onnodig onaardig.

25 likes

Haha ik vond het ook niet zo mooi. Grappig dat ze daarna zei dat het perfect zou zijn voor een trouw. De kwaliteit ziet er ook niet zo goed uit.

2 likes

Vind deze jurk juist heel leuk! Mooie hakken eronder, sieraden, ze staat er nu ook zonder make-up enz he.

Ik zou deze alleen leuk vinden met een grote lila/paarse 80s riem om de taille. :upside_down_face:

3 likes

Ik schrok ff van de titel van de vlog van Roosmarijn koster omdat ik dacht dat het uit was met haar vriend. ( Was iets van single en een kind) maar ze heeft een video gemaakt met daarin ook beelden van 2 jaar terug waar ze het heeft over dat ze een kinderwens heeft. En dan over bepaalde dates die ze heeft en dat het allemaal niet werkt. En dat ze nu haar vriend heeft ontmoet en het met hem gaat proberen. Ze word dit jaar 38 dus het zal allemaal misschien iets moeilijker gaan dan normaal maar ze filmt het proces. Vind het aan de ene kant heel intiem maar aan de andere kant tof dat ze het deelt want misschien hebben andere vrouwen er wat aan.
Hoop alleen zo dat zij dan geen mommy vlogger word haha. Ofnja als ze vintage baby kleertjes gaat shoppen vind ik het wel tof haha.

25 likes

Ik denk dat ze een van de weinige YouTubers is die vooral haar eigen ding blijft doen. vooral ook omdat ze daar voor opgeleid is (modeontwerper) Ik heb het gevoel dat men eerder mommyblogger wordt als men met alle winden meewaait.

3 likes