Ik schrok idd ook! Maar verder hele leuke, frisse en eerlijke video.
Nou Nina Warink me favo is nu zelfs bij Bonnie te zien
Edit: sarcasme, ik haat haar
Wow, 4 woorden die ik nooit in één zin had verwacht te lezen. Maar als je Nina uit kunt staan, moet Bonnie toch ook geen probleem zijn.
Nina is alles behalve mijn favo, misschien had ik mijn haat beter moeten verwoorden.
Oprecht vraag: wat vind je leuk aan Nina Warink? Bec dekt voor mij de lading niet eens bij mij. Edit: oh
Vind haar nog erger dan Anna. En dat is knap.
Haha ja dat Monki pakket heeft ze gewoon doorgeschoven
Heb ook gekeken en vind het een mooie kwetsbare vlog.
Ik was zo verliefd op deze vader.
Ik vind het juist echt zoiets waarvan je in de winkel denkt dat het echt tof zou kunnen zijn, maar je in de praktijk nooit draagt omdat je je er toch ongemakkelijk in voelt.
Summary
1991?!??!?! Hahahah ik was nog niet eens geboren dit is echt een jeugdliefdesdrama brb even huilen
Maarja zij vindt dat oudroze shirt ook goed staan bij Nick, terwijl het echt zo’n verschrikkelijke garnaalkleurige lap om hem heen was die z’n hoofd alleen maar roder maaky
Welke van de mannen is de vader ? Haha
De middelste met de tandpastasmile
Jezus die Nina in Bonnies video. Als je 2 vlogs van Bonnie kijkt weet je haar stijl enzo. Is die meid gewoon bondjassen aan het bekijken voor Bonnie…
Jennie had natuurlijk een aantal sessies verkocht waarbij ze zou gaan afspreken met anderen (wandelingen en iets van een worksessie ergens?)
Had iemand hier die nou ook gekocht? Denk dat ze die gaat annuleren of niet?
Ik serieus ook nog nooit.
? ? ?
Wow, ik krijg hier nachtmerries van geloof ik.
Dit is echt creepy en ik geloof dat ik het ook niet helemaal snap?!