Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Binnenkort op Instagram: Bestel een template waarmee je een leuke foto kan maken alsof je in het bos wandelt met Helvegen. En boswandeling met virtuele meit, ook in deze rottige tijd vol onzekerheid! Inclusief schaalmodel om 1,5 m afstand te houden.

@Frozenflame het is tegenwoordig hip in bepaalde sectoren zoals de mode en muziek.
De producer Grimes deed dat ook o.a. omdat ze zwanger was:

“It’s hard for me to do photoshoots and fit into clothes at the moment, but WarNymph (de digitale avatar / zelf) is here in your magazine promoting my album for me, haha,” she tells The Face . “So another one of its functions is like… techno-feminism or something. A lot of my friends aren’t having babies because they’re worried about their careers, and we wanted to find a way to overcome this issue.”

5 likes

Ze is echt maar haar hoofd is gemaakt met 3D en op die manier kun je honderden verschillende mensen creeëren

Ja nou het is een beetje hetzelfde als films en series, waarom zou je het doen, ja, algemeen vermaak? We weten allemaal dat GTST nep is maar toch heeft het invloed op ons op bepaalde manieren. En dit is ook zoiets!

1 like

Of gewoon een digitaal dak nemen (of gewoon een bushuisje maken in de SIMS). :upside_down_face:

2 likes

Ohhhh nee dit is niet ok.

1 like

Nee, de persoon die er achter zit is niet belangrijk. Vergelijk het met een film, serie of game. Die karakters bestaan ook niet, maar daar maakt ook niemand een probleem van

1 like

Ik kan het hier niet mee vergelijken eigenlijk, al lees ik deze argumenten ook vanuit Jennie ja onder die foto.

Vind een film karakter en een influencer op social media niet hetzelfde. Snap die vergelijking ook niet, wat daar mee gezegd wordt?

6 likes

Abribabe

1 like

haha alle reacties boven je + de reacties onder de foto van jennie laten volgens mij juist het tegendeel zien :joy:

8 likes

Het gezicht moet iemand en een persoonlijkheid voorstellen maar mensen verhuren hun lichaam om dat gezicht op te gebruiken

Toch??? Zo begreep ik het uit de uitleg van Jennie
@Shadina

Dan is dat toch niet hetzelfde als een film karakter… vind ik

Is wel makkelijker want dan gebruik je gewoon motherlode voor je 10.000 simdollars

4 likes

Nee het is nep. Er staat ook: de maker van Esther. De maker van Esther is natuurlijk wel een echt mens. Maar Esther is dus een creatie. Of ben ik nou helemaal gek??

Is dit net zoiets als lilmiquela dan?

3 likes

Ze zegt in de reacties onder die foto dat alleen het gezicht nep/gephotoshopt is, maar dat het lichaam wel gewoon echt is.

Ja, maar dat lichaam is dus van iemand anders.

Ja precies hetzelfde

1 like

Ik zag het als een heel simpel iets: je bent niet gebonden aan één persoon om content te creëeren. Maar dan vind ik het alsnog niet interessant. Ben blijkbaar niet de doelgroep hiervoor.

3 likes

dat account is ook al sinds 2014 in gebruik?

Staat onder die post van Jennie dat de maker dat account van iemand anders heeft overgenomen. Lijkt enkelbandjes-gate wel.

20 likes

ik vind dit bijzonder fascinerend maar tegelijkertijd ook totaal niet

24 likes