Haha ja, dat je denkt: wow, waarom is dit bedacht en wat willen ze ermee zeggen? En een seconde later: LOL boeiend /nocare.
Dat hoeft niet eens per sé
Ja is overgekocht van een Rotterdammer
maar blijkbaar komt ze wel echt uit Malmö want in 2014 plaatste ze een foto âback home to malmoâ ⊠dus ze hebben inderdaad iemands âverhaalâ overgekocht? wtf
Die foto van de oliebollen heeft 65 likes en een foto daarvoor 1200 duuuuus haha
Ja in de comments had iemand gezegd van ja raar de verhouding likes en volgers en toen had Jennie gereageerd dat het een overgekocht account is
ik word hier ongemakkelijk van
Nou een echt mens heeft Esther natuurlijk gemaakt/bedacht. Dat moet wel. Maar of hij of zij hoeft niet eens uit Zweden te komen en hoeft dat lichaam ook niet zelf te zijn. Kan best dat hier een PR bureau achter zit en het lichaam een model is. Of zelfs de gemeente Rotterdam ipv een pr bureau. Maar het kan ook dat Esther wel Esther is maar gewoon een ander hoofd heeft gecreeërd, of eigenlijk zelf Tessa heet. Ik kan het ook niet goed uitleggen maar ik denk dat ik het wel begrijp?
Niet zo lang geleden kwamen er ook wat vintage babypakjes langs. Ze ging er niet zo diep op in, maar misschien toch voor haar eigen baby nu.
Interessaaaahaaant
Uitgerekend zij gaat klagen. Een paar weken terug was ze nog in Italië. Toch in noord Italië?
Oh echt?! Ik kon het niet meer aan toen ze gingen zeggen âja het ligt eraan hoe je het interpreteertâ ja moeilijk he een standpunt kiezen⊠Sowieso wat weten zij van daten zij hebben idd vanaf jonge leeftijd dezelfde vriend
Ik heb 'm ook geluisterd (heb gewoon veel tijd nu oke). En het is ook gewoon zo saai omdat ze het overal met elkaar over eens zijnâŠ
Bonnie is gister nog even naar t tuincentrum geweest waar het volgens haar zelf (voor ze er naar binnen ging) vrij druk was, want ze wilde zo graag nog plantjes.
Dit valt me toch van dâr tegen.
Beetje jammer ja
Disappointed but not surprised. Ze was er toch zo luchtig onder en je kon prima nog gaan eten met je oude ouders? Heb ff de insta post erbij gezocht maar ze heeft de tekst deels weggehaald
Haar antwoord op iemand die haar hierop aanspreekt:
âHmm het advies is van RIVM is anderhalve meter afstand houden van anderen (en binnen blijven als je ziek bent) en ik heb al lange tijd dat goed volgehouden. Ik begrijp dat mensen die daar schijt aan hebben beter binnen kunnen blijven, maar als je goed oplet en je aan de regels houdt, doe je in principe niets fout.â
âIn principeâŠâ
Wow ze heeft het nu al verwijderd haha
Ze zegt in de vlog ook dat ze morgen (vandaag dus) buiten gingen afspreken met vrienden
Hoe kun je in hemelsnaam beweren dat je binnen blijft (en je vlogs zo noemen) als je toch continu met vrienden etc blijft afspreken? Ze is hier echt naief in. Hoop dat ze na vandaag hiermee kapt want een hoop volgers zullen denken âOh als zij t doet kunnen wij t ook wel!â.