Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik zou die dingen niet eens in mijn huis binnengereden krijgen zonder 4x tegen mijn muren aan te stoten.

10 likes

Oefening baart kunst

1 like

Die heb je hier in NL ook! Maar schijnbaar nog niet overal :joy:

4 likes

Onvoorstelbaar hoeveel haat deze foto alleen al in me oproept :joy:
Als we het hebben over kleinburgerlijkheid dan vind ik dit bijna het toppunt, mens je bent 20, gedraag je niet als een doos van 55.

10 likes

Is ook in Nederland hoor!
Schrok me laatst de tiefus bij de nieuwe jumbo hier, de wielen klapten op slot toen ik t parkeerterrein af wilde :tired_face: (auto stond iets verder weg)

3 likes

Zelfs de nettorama in Tilburg heeft dat!!!

1 like

Lotte neemt toch vaker zo’n wagen mee. Volgens mij brengt ze die ook echt nier altijd gelijk dezelfde dag terug. Vorige keer wou ze boodschappen gaan doen en toen had ze nog zo’n kar staan die ze helemaal volpropte met oud papier om weg te gooien bij de supermarkt

2 likes

Hahaha omg bedoel je die op de Korvelseweg? Ik weet nog wel toen ze dat systeem net nieuw hadden en ik po over de blauwe lijn kwam :joy:

1 like

Wow hoe werkt dit dan?! Zit er een soort gps-ding in elk karretje?

1 like

Ik vind het ook echt een beetje tokkie :sweat_smile:

5 likes

Hoe weet zo’n karretje nou dat je op het punt staan het parkeerterrein te verlaten

1 like

Er staan hier van die rode strepen op de straat. Misschien werkt het hetzelfde als een enkelband als je huisarrest hebt? :thinking:

1 like

Ik word ook gek van mezelf maar ik doe dit dus ook hoor. Ik zit deze weken zonder werk en er zit een heel lekker ding tegenover me heel serieus naar zijn computer te kijken acht uur lang en dan moett ik gewoon af en toe grapjes maken en een opmerking maken over de buurvrouw of z’n oor stiekem opeten. Mijn voornemen voor vandaag is wel om maar heel af en toe te doen en het dan meteen goed te maken met een kop koffie brengen.

Wat een bijzondere cadeaus heeft Gregor trouwens gekregen voor zijn 33e verjaardag (insta van Mascha). Zijn hele identiteit lijkt wel ā€œmurica stanā€ te zijn.

9 likes

Toen mijn vriend hier was, heb ik afgesproken dat hij me alleen mocht storen als ik niets op m’n hoofd had.

Dus als ik geconcentreerd wilde werken, zette ik een hoedje op, of deed ik een bloemenclip in mijn haar. Werkte top!

74 likes

Oh wow een kabel! Slimme oplossing wel.

1 like

Ik vond Bonnie altijd heel leuk om te volgen, maar sinds die Binnen bij Bon vlog vind ik haar eigenlijk vooral erg irritant overkomen. In haar gewone en meer geƫdite vlogs viel me dat een stuk minder op.

3 likes

Ik denk dat mijn vriend - indien we getrouwd zouden zijn - na 1 week op die manier werken de echtscheiding aan zou vragen.

39 likes

Ja!! Vage winkel hoor, maar het werkt!

1 like

Wait what? Ik mag hopen dat er bij die supermarkt een soort inzamelpunt is dan?

Iemand die eerste aflevering van Like Monica gezien?
Ik vond haar best wel openhartig, en ook dat haar date meteen in die aflevering komt.

4 likes