Dat is toch gewoon hetzelfde. Bougie, high class.
Waarom kan Lars ZL een jaar niet zien dan? Kan hij niet terug komen met vakanties?
(geen behoefte om de hele video te kijken)
In mn hoofd ontstaat een error bij de samenvoeging van deze dingen
Even een fbiātje gedaan. Zijn vader is goed voor 34 miljoen.
En zān moeder?
Oh voor mijn gevoel is het juist al een hele tijd uit. Hoe lang zou je wachten met daten na een break up? Ik zit in een vergelijkbare situatie, dus ben wel benieuwd.
Is al uit sinds november!
Ik vond het echt een vet leuke aflevering
Mensen met een Monica box met gratis Videoland code? Dan wil ik ook wel kijken?
of moet ik naar gierig topic hahah
Ik kijk die serie vanwege pure verveling maar ik vind Monica er echt niet leuker op worden. Snap dat de situatie met Lars echt niet leuk en okĆ© is, maar moet je dat dan zo delen? En al die āspontaneā gesprekken ook hahaha
Klopt het dat er maar 1 aflevering te zien is?
Ik heb Monica al gecanceld sinds dat gedoe met die box. Dat heeft ze echt niet goed aangepakt en niet goed opgelost.
Ik denk dit dus ook
Ik ging net dus even insta stalken en Lars en Monica volgen elkaar niet meer volgens mij (waarschijnlijk inderdaad geblokt, aangezien alle likes ook weg zijn) terwijl ik zeker weet dat toen Lars naar Korea ging ze elkaar nog gewoon volgde. Kan me zelfs nog herinneren dat Monica een paar fotoās geliked heeft van toen hij daar was (ja ik onthoud dit soort nutteloze dingen helaas). EN Monica heeft in dr vlog zelfs nog iets van een afscheidsfeestje georganiseerd voor Lars. Dus ja I call bullshit inderdaad. Even wat sensatie creĆ«ren nu de docu online komt.
Geen idee, misschien zijn ze gescheiden
@Calypso Nee, maar ik kan me goed voorstellen dat ze als er sprake is van ruzie ze dit gewoon buiten de vlogs houdt - daar kan ze zelf toch bepalen wat ze erin laat en wat niet. En in de docuserie komt overigens ook naar voren dat ze nog ok waren toen hij wegging (vandaar ook het afscheidsfeestje en dat ze elkaars fotoās liketen), maar dat er later ruzie is ontstaan.
Oh ja goede reden
Wat ik me afvroeg, zij heeft het over baby boom, stel ze raakt nog eens zwanger, is haar buikwandcorrectie dan voor niets geweest?
Staat ze zeker weer zichzelf met haar akka voor de spiegel te filmen terwijl ze mee zingt met bRoEdeRliEfdE
zo jammer dat we het niet FFBI noemen 

#gemistekans
Queen of Jetlags praat over working from home maar haar kantoor is letterlijk naast haar appartement.