Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik ben nu aan het kijken!!

3 likes

Ik ben nu Monica haar nieuwe programma aan het kijken op Videoland. Verwachte er weinig van maar vind het leuker dan verwacht. Je ziet toch meer dan in haar vlogs, blijkbaar is ze ook aan het daten etc. Weet niet of hier meer mensen het kijken na het gedoe van haar box. Hoop trouwens dat dat ook nog wel aanbod komt in haar programma.

Edit: spuit 11

3 likes

Oeh! Is de date leuk?

1 like

Geen idee eigenlijk, je ziet er weinig van. Een beetje van de zijkant/achterkant. Wat ik wel snap! Volgens mij was het een zakenman van 29. Meer weet de FBI nog niet :sunglasses:

1 like

Ik heb het niet gezien (en ga denk ook niet kijken) maar wat vreselijk heftig als je aan het daten bent en je dan meteen met je kop in zo’n docu komt of zie ik dat verkeerd?

Edit; oh lees nu dat je maar weinig ziet. (But still tho)

7 likes

Oh ik heb die voornaam niet eens gehoord. Begint het toevallig met een R? Want ik heb een vermoeden

Ja! Ro…
——
Ik neem trouwens aan dat hij zelf ook op de hoogte is van wat die camera’s om hem heen doen?

Ja…ging ook gelijk kijken of Mo en Danique dezelfde R volgen op Insta

Haha ja dat is 'm… R.K. :crazy_face:

Edit: het kan niet anders, ook qua foto’s haha. Niet dat ik hem ken.

2 likes

Robbert gewoon toch…

3 likes

Typisch wel op een datingapp voor bekende mensen :joy:

En SUCCESVOLLE mensen :joy:

4 likes

Haha geniaal!

1 like

Ik vraag mij wel af of het slim is als je al ruzie hebt met je ex om dit dan zo uitgebreid te gaan bespreken in een documentaire maar misschien is het ondertussen al goed.

3 likes

Mo met Lars omdat ze via de datingapp voor succesvolle mensen met Robbert aan het daten is

15 likes

Datingapp voor succesvolle mensen? :joy:

29 likes

In die docu zegt ze dat ze geen contact meer hebben, dat ze hem haat, dat ie een jaar niet naar Nederland komt om Zara-Lizzy te zien en dat ze hem geblokt had haha.

3 likes

Ik denk dat het inmiddels misschien beter gaat, althans dat gaat de volgende aflevering natuurlijk uitwijzen maar nu in de eerste aflevering heeft ze het over ruzie en geen contact

Oh ik dacht dat hun contact wel oké was. Ze sprak toch ook geregeld af met zijn vader en vriendin.

Ja misschien is het ondertussen wel al weer 5 x veranderd haha.

2 likes