Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Je profiel wordt gecontroleerd of je rijk en boujee genoeg bent

4 likes

Ik begrijp dit eigenlijk wel? Met zoveel geld en bekendheid heb je genoeg mensen die daar misbruik van zouden kunnen maken. Of ja, die gedachte komt dan eerder bij mij op in ieder geval. Maar misschien ben ik te wantrouwend. Neemt niet weg dat iemand die net zo ā€˜succesvol’ is ook kan leechen. Daarnaast houdt Monica wel van die luxe levensstijl, heb je dan toch sneller een matchende partner gevonden op zo’n app dan gokken op Tinder/Bumble etc. :sweat_smile:

3 likes

Maar om iemand dan meteen in zo’n documentaire te stoppen als date, komt dan juist op mij over dat de man juist met haar date voor haar bekendheid. Anders wil je toch niet meteen op tv terwijl je aan het daten bent?

5 likes

Opmerkelijke keuze, maar misschien vindt hij dat echt niet erg? Geen idee, haha. Het is haar docu, de vraag is waarom zij het er niet uit laat als het nog zo pril is. Misschien is het voor een extra entertainment element? Blijft er nog iets spannend, blijven mensen kijken… :money_mouth_face:

Boujee?

1 like

3 likes

Oh ik ken alleen bougie, dat is juist dat je dingen doet die rijke mensen ook doen terwijl je niet rijk bent.

Hahaha ja die is er ook nog

Ik ben ook nu die aflevering aan het kijken. Vind de situatie nog steeds wel heftig en snap Lars zijn keuze ook nog steeds niet (ja okƩ $$$$$). Maar inderdaad je kind voor een jaar achterlaten en dan krijg je ook nog ruzie. Terwijl via Monica kan hij nog enigszins contact met Z-L hebben.

2 likes

Verwarrend hoor, straattaal.

1 like

Haha ja denk het wel, bij supermarkten staan vaak van die ondergrondse containers voor oud papier enz.

1 like

Ik begrijp niet waarom Monica dat in die reeks bespreekt. Zara-lizzy kan dat later terugkijken. Leuk om haar moeder te horen zeggen dat ze haar vader haat?

41 likes

Dat is toch gewoon hetzelfde. Bougie, high class.

2 likes

Waarom kan Lars ZL een jaar niet zien dan? Kan hij niet terug komen met vakanties?

(geen behoefte om de hele video te kijken)

In mn hoofd ontstaat een error bij de samenvoeging van deze dingen

13 likes

Even een fbi’tje gedaan. Zijn vader is goed voor 34 miljoen.

34 likes

En z’n moeder?

24 likes

Oh voor mijn gevoel is het juist al een hele tijd uit. Hoe lang zou je wachten met daten na een break up? Ik zit in een vergelijkbare situatie, dus ben wel benieuwd.

1 like

https://rayatheapp.com/

Is al uit sinds november!

Ik vond het echt een vet leuke aflevering