Ja precies dat. Dat je dat denkt oke, maar dat je dat op die manier deelt. Echt hou op. Ik trek haar wet van aantrekkingskracht, “jezelf gezond denken” e.d. echt niet meer.
Deze logica doet me echt denken aan travelvloggers die beweren dat hun werk goed is voor het klimaat. Want doordat zij ergens heen reizen hoeven anderen daar niet meer heen
Wat de fuck, doelt ze hiermee op mensen die sterven? Dit is echt zo ignorant.
Je vraagt je af of de mensen die zo positief zweverig over corona doen, dat nog steeds doen als bv hun oma of moeder zwaar ziek op de IC ligt en niemand op bezoek mag komen 🤷
Omg haar positieve denken begint echt problematische vormen aan te nemen. Haar man Jorg zei laatst ook dat hij erin gelooft dat mensen zichzelf beter kunnen denken. Maar dat ging hij maar niet verder uitleggen want dan kreeg hij boze mensen over zich heen. Echt nietttt normaal dat je dit je mond uit krijgt in zulke tijden.
Dat je dan vertelt dat je oma is overleden aan corona en dan als reactie krijgt “oh ja moeder natuur is nu echt schoon schip aan het maken”.
Zo typisch dat die mensen die op zielsniveau voelen dat het zo zou moeten zijn, vaak ook lekker gerust comfortabel binnen zitten, met een ruime achtertuin, flinke portemonnee en henzelf en naasten in goede gezondheid. Ik gun het ze bijna dat hun inkomsten wegvallen.
Door mensen als Bonnie komt er überhaupt een lockdown. Want dit is nog niks: de winkels zijn nog gewoon open en er is geen samenscholingsverbod. Ik woon in een ander Europees land en hier zijn de regels nu echt streng (geen Frankrijk of Spanje). Dan wordt het echt moeilijk om recht te lullen waarom je buiten komt. Als je niet aangesproken wordt door de politie… tijd dat ze dit ook in Nederland doen want blijkbaar is het nodig
En dan achteraf janken dat ze het zo zwaar vinden binnen. Ben hier zo klaar mee, mijn buren hebben de tuin aangelegd en gingen dat vieren?! Of wij even een drankje kwamen doen. Doe effe normaal.
Sanny is ziek geworden, ondanks het feit dat ze zichzelf ‘gezond had gevisualiseerd’. Dat zegt toch iets over haar o zo fantastische wet van aantrekking als je het mij vraagt
Serieus, hoe lang kan ze die zever nog volhouden?
Deze stond tussen mijn aanbevelingen: Nynke, de stewardess vriendin van Co van Cowiththeflow, die mocht zingen bij OP1. Doet ze best goed!
Wat is dat met dat over- positieve denken tegenwoordig? Die Doutzen al met haar onzin en nu dit weer. Wat bezielt die mensen🤦🏼♀️
Heeft Suz er nog niets over gezegd??? Om het compleet te maken
Ik denk totdat ze vinden dat genoeg mensen hebben betaald om aan hun online cursus mee te doen haha
Zo kan ik ook blogger worden, na elk zinnetje zoveel witregels.
"Ik ben veilig.
Of
Toch niet"
Wat een onzin zeg.
Kan dit niet aan om te lezen
"– Toen leeftijdsgenoten aan het feesten waren, was ik mijn bedrijf aan het bouwen:
– En toen zij zich op die feestjes bezatten, was ik me aan het inlezen over hoe slecht alcohol eigenlijk voor ons is."
Dat heet: hoe succesvolle en geslaagde mensen, minder geslaagde/succesvolle mensen voorhouden dat hun succes enkel volgt uit intrinsieke kenmerken.
Oké wacht even hoor. Ik kijk nu voor het eerst een video van Sanny en ze heeft uitgezocht hoeveel mensen per jaar door de griep sterven, en dat zijn er heel wat. En vervolgens zegt ze: “Ik voel ook wel, heel diep van binnen, dat je op zielsniveau kan voelen dat dit zo moet gaan. Dat dit gewoon een nieuwe evolutie is, we hadden ook een tsunami kunnen krijgen of een ijstijd kunnen krijgen, maar het was wel echt tijd om schoon schip te maken, om op te schonen.”
OMG en daarna durft ze het nog over de wet van aantrekkingskracht te beginnen. Waar haalt ze al deze kronkels vandaan?
Dat zou pas schoon schip zijn!
Ik kan dit alleen zo lezen:
Lol ze zegt dus eigenlijk dat ze zelf dan tot de uitverkorenen behoort. Hoe kan je zo zijn