In België kan je ook nog naar tuincentra ook, volgens mij omdat het meestal voor een deel ook een dierenwinkel is. Bijvoorbeeld Aveve is hier open en de Makro ook.
Ben benieuwd hoe Bonnie het gaat “volhouden”.
In België kan je ook nog naar tuincentra ook, volgens mij omdat het meestal voor een deel ook een dierenwinkel is. Bijvoorbeeld Aveve is hier open en de Makro ook.
Ben benieuwd hoe Bonnie het gaat “volhouden”.
Ik heb geen ziel. Ik heb dit namelijk niet aan zien komen
Klopt Aveve is nog steeds open, maar je mag er geen tuinproducten etc meer kopen, enkel dierenvoeding.
Ik voel aankomen dat Jennie de financiering van het boshuisje niet (of heel moeilijk) rondkrijgt door Corona. Ze gaat een post schrijven rondom de invloed op haar leven en noemt in het weekoverzicht alleen dat er gedoe is rondom het huis door Corona. https://jenniefromtheblog.com/my-week-in-pictures-333/
Ik ken inderdaad meer mensen die de koop van een huis (die in dat geval eigenlijk al rond was) nu op het laatste moment proberen af te blazen, ik ben benieuwd…
Oh echt? Had ik niet verwacht omdat je wettelijk gezien alles mag blijven verkopen dacht ik. Benieuwd of dat bij Makro ook zo is!
Ik word hier zo kwaad van. Opschonen. Wat een woordkeus. Krijg net een rouwadvertentie doorgestuurd van mijn moeder van iemand die dus is overleden door corona. Lekker opgeschoond wel
Ik schrik echt heel erg van hoe makkelijk het blijkbaar voor sommige mensen is om anderen (hele groepen! ouderen, zieken, boomers, whatever) te ontmenselijken. Niet alleen mensen zoals Boris Johnson, maar ook en vooral van die zweverige lowkey ecofascisten. What the fuck eyyy.
Vind dat Bonnie er goed op terug kwam zonder rare zelfverdediging tactieken. Gelukkig!
Ik snap lush niet zo goed. Ze sturen nu allemaal producten naar influencers wss omdat al dat spul opmoet wegens de houdbaarheid. Maar de winkels zijn dicht dus ik denk nu na die filmpjes niet “Oh leuke producten ik ga ff naar de stad om lekkere spulletjes te halen”
Ik had het toffer gevonden als lush die producten nu naar mensen in de zorg of wat dan ook had gestuurd om die in de watten te leggen ofzo. Is eigenlijk ook nog eens betere reclame.
Nu zit ik me op te vreten aan al die " Waaauw ik heb allemaal geweldige dingen van lush gekregen" vlogs.
Edit : ik zie dwt lush blijkbaar ook spullen heeft gedoneerd aan goede doelen. Toch vind ik nog steeds al die influencer shit irritant hahaha
Ja, dat zou Lush ook veel meer gesierd hebben!!
Maar Lush heeft ook gewoon een webshop dus als ze nu niks naar influencers zouden sturen, zouden ze nu misschien helemaal niks meer verkopen omdat mensen niet altijd weten dat ze een webshop hebben.
Laat ik een keer positief zijn. Ik kan op zijn tijd wel echt genieten van Vivian Hoorn. Tuurlijk, ook een influencer maar wel met een flinke korrel zout. Kan ik wel waarderen.
En hoezo 6000 boob shots in de nieuwe video van Anna.
Hahaha zweverige lowkey ecofascisten
Lush doet juist veel met goede doelen. En ook nu. De lush in Rdam is gewoon aan het werk in kleine teams en maken pakketen voor de voedselbank en voor de mensen in de zorg.
Alles is bloei en influencers kunnen geen foto’s in bloemenvelden maken tot 1 juni.
Gaan ze toch doen. Lekker de bloemvelden verpesten en mij blokkeren als ik wat zeg erover op hun insta.
Oh shit, en daar zit je dan met je 10k van je volgers… Hmm haastige spoed is zelden goed. Ben benieuwd wat er aan de hand is
Misschien kunnen ze ook wel digitale bloemen toevoegen net zoals Jenny met die digitale influencer.
Ik vind het soieso appart. Misschien ben ik zuur he maar als ik 40 eu had betaald voor een leuke wandeling met haar die nu niet door zou gaan. Ja dan wil ik mn 4 donnies terug hoor. Kan je wel zeggen ja na juni maar dan heb ik andere plannen aju