Mensen met een Monica box met gratis Videoland code? Dan wil ik ook wel kijken? of moet ik naar gierig topic hahah
Ik kijk die serie vanwege pure verveling maar ik vind Monica er echt niet leuker op worden. Snap dat de situatie met Lars echt niet leuk en oké is, maar moet je dat dan zo delen? En al die “spontane” gesprekken ook hahaha
Klopt het dat er maar 1 aflevering te zien is?
Ik heb Monica al gecanceld sinds dat gedoe met die box. Dat heeft ze echt niet goed aangepakt en niet goed opgelost.
Ik denk dit dus ook
Ik ging net dus even insta stalken en Lars en Monica volgen elkaar niet meer volgens mij (waarschijnlijk inderdaad geblokt, aangezien alle likes ook weg zijn) terwijl ik zeker weet dat toen Lars naar Korea ging ze elkaar nog gewoon volgde. Kan me zelfs nog herinneren dat Monica een paar foto’s geliked heeft van toen hij daar was (ja ik onthoud dit soort nutteloze dingen helaas). EN Monica heeft in dr vlog zelfs nog iets van een afscheidsfeestje georganiseerd voor Lars. Dus ja I call bullshit inderdaad. Even wat sensatie creëren nu de docu online komt.
Geen idee, misschien zijn ze gescheiden
@Calypso Nee, maar ik kan me goed voorstellen dat ze als er sprake is van ruzie ze dit gewoon buiten de vlogs houdt - daar kan ze zelf toch bepalen wat ze erin laat en wat niet. En in de docuserie komt overigens ook naar voren dat ze nog ok waren toen hij wegging (vandaar ook het afscheidsfeestje en dat ze elkaars foto’s liketen), maar dat er later ruzie is ontstaan.
Oh ja goede reden
Wat ik me afvroeg, zij heeft het over baby boom, stel ze raakt nog eens zwanger, is haar buikwandcorrectie dan voor niets geweest?
Staat ze zeker weer zichzelf met haar akka voor de spiegel te filmen terwijl ze mee zingt met bRoEdeRliEfdE
zo jammer dat we het niet FFBI noemen
#gemistekans
Queen of Jetlags praat over working from home maar haar kantoor is letterlijk naast haar appartement.
Haar kantoor is twintig minuten lopen. Of is het kantoor verhuisd?
Ik snap hem ook niet goed, lijkt me totaal niet lustopwekkend om weken achtereen non stop met je partner op dezelfde m2 te zitten
Statistisch gezien zal er wel meer gewipt worden hoor. Of het nou met of zonder anticonceptie is, ik geloof zeker dat er over een jaar meer babies komen dan ‘normaal’.
Ik denk ook dat die serie van Monica voor een groot deel in scene is gezet.
Bij de preview van volgende week zie je Lars op haar mobiel als ze aan het facetimen zijn en hij zegt iets als “van mij mag je daten met wie je wil, maar als het serieus wordt of hij gaat ZL zien dan wil ik het wel weten”. Kan me niet voorstellen dat RTL dat uit mag zenden zonder dat hij het weet en/of toestemming heeft gegeven.
Ik vind haar ook veel ordinairder dan in haar eigen vlogs. Zo over Lars praten en hoe ze met haar vriendinnen praat enzo.
Jongens dit is gewoon eng. Ik zit hier even bij te lezen over die nieuwe serie van Monica (waar ik nog nooit in mijn leven iets van gezien heb), krijg ik deze pushmelding van Videoland:
Maar die serie van Mo is vandaag ook uitgekomen, dus zo raar is het opzich niet toch?
Nee, maar ik vind het toch leuk toeval!
Iets minder inhoudelijk: die L V E tattoo op z’n vingers vind ik werkelijk 1 van de vreselijkste dingen ooit.
https://pbs.twimg.com/media/CgWTwlCUAAAvrdZ?format=jpg&name=large
Indrukwekkend wel hoe 1 cm² iemand 10 aantrekkelijkheidspunten laat dalen (los van gedrag dit)