Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik kan me juist niet voorstellen dat je in een crisis als nu graag bewust zwanger wil geraken…

7 likes

Nou nee ik zelf ook niet, maar denk dat er ook wel mensen zijn die dit niet als een hele erge crisis zien? Of zich niet laten tegenhouden door de situatie nu? Waren ook maar wat hersenspinsels hoor vanuit mij haha.

Goh, ik vind dat relatief. Het is absoluut een crisis maar als dit (voorlopig) het ergste is wat we moeten meemaken (los van individuele schrijnende gevallen), dan komen we er nog goed vanaf. Als we dit vergelijken met de oorlogen etc die onze grootouders hebben meegemaakt, dan lijkt het me niet de slechtste tijd om in te leven/een kind ter wereld te zetten.

2 likes

Nou dit ja. Ik benijd alle zwangere dames nu ook echt niet met al die onzekere beval toestanden enzo :sweat_smile:

1 like

Spuit 11 maar naast de winkelwagen mee naar huis nemen is dit toch ook wel een misdaad.

Je IndoMie noodles op deze manier klaarmaken (breken en heet water ipv in de pan) :sleepy:

15 likes
offtopic

Ik oordeel ook niet over wat andere mensen doen hè, zeg alleen dat ik het me voor mezelf niet kan voorstellen.

Vind dat laatste argument altijd een beetje zwak. Natuurlijk zijn er slechtere tijden, die zijn er altijd, maar dat staat hier toch los van? Kinderen in Afrika hebben honger maar dat betekent niet dat ik soms ook honger kan hebben.

Ik heb op dit moment bijvoorbeeld geen inkomen meer door de coronacrisis. Dan kun je wel zeggen dat er mensen zijn die het nog vele malen slechter hebben dan ik (variërend van mensen in de schuldsanering tot mensen die letterlijk dood gaan van de honger), maar dat maakt niet dat het ineens nu voor mij een goed idee is om dan maar een kind op de wereld te zetten. Dan wacht ik liever nog een tijdje tot de situatie en vooruitzichten weer wat stabieler zijn, en ik denk met mij vele anderen.

4 likes

Begrijp ik volledig, zeker als je kijkt naar individuele situaties. Wanneer je inkomen wegvalt, kan ik me goed voorstellen dat je liever geen kind ter wereld brengt met zoveel financiële onzekerheid. Ik bekeek het gewoon wat ruimer in die zin dat we als mensheid al veel crisissen hebben overwonnen en ook Corona zeker klein gaan krijgen (daar geloof ik toch in) en we ons dus - als groep - niet noodzakelijk zorgen moeten maken of het wel een goede tijd is om kinderen te krijgen. Maar opnieuw: los van individuele situaties natuurlijk.

1 like

Bij mij is het andersom haha. Altijd in een pannetje. Iedereen moet doen wat -ie lekker vindt hoor maar ik denk altijd noo veel lekkerder in een pannetje :laughing:

2 likes

Oh dat ook!

Ik wilde net zeggen. Zelfde woord, andere spelling.
Komt van bourgeoisie. Rap liedje heeft het als boujee geschreven maar is hetzelfde.

1 like

Eens. Vond het ook cringy dat ze moest huilen, dat zo filmde met een dramatisch muziekje eronder.

Ik word zo agressief van hoe bonnie die schuim uit dr melk opschuimer SCHRAAPT.
Wals , klop en schenk godverredomme !

16 likes

neeeee dat kan echt niet, dan is het ook verre van gaar? wtf

1 like

Als ik Anna een interview zie afnemen zoals bij Gossip dan vind ik dat je zo goed aan haar gezicht kunt zien hoe zij erover denkt. Dus als ze een roddel voorleest en de gast ontkracht deze dan zie ik haar soms echt denken jaja :joy:
Dus niet neutraal en ik heb soms het idee dat ze soms echt zelf die roddels bedenkt.

4 likes

Ja zij bedenken die roddels sooowieso zelf af en toe haha!

1 like

Overal tekorten aan mondkapjes in de zorg en Bonnie loopt er met eentje rond hihaho.

Eergisteren zei ze we gaan morgen buiten afspreken met vrienden. Toen kreeg ze kritiek op dr tuincentrum uitje. Gisteren ineens een gat in de tijd en heeft ze buiten gewandeld zegt ze. Ja zal allemaal wel hoor maar ik merk echt dat ik me aan haar begin te irriteren. Nu ook weer haar ouders opzoeken. Blijkbaar is de maatregel “blijf thuis” heel erg moeilijk te begrijpen.

51 likes

Nou je kunt dat facetimen best makkelijk filmen zonder dat hij dat ziet. Ik facetime wel eens met m’n moeder en dan zit m’n vader bij haar mee te kijken maar dan zie ik hem niet, alleen mij moeder. Hij ziet mij dan wel omdat hij buiten beeld staat maar zelf het beeld wel nog kan zien.

1 like

Met dit soort dingen vind ik haar ook wat wereld vreemd ofzo.

2 likes

Boncolor
58 minuten geleden

Haha neee ik heb er letterlijk eentje en draag hem ook niet serieus

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: goede tijd om dit te doen ja

8 likes

Haha ja ik had het hier ook over met mijn vriend, sowieso dat ze wel met die vrienden had afgesproken maar het uit de vlog heeft gelaten ivm commentaar

15 likes