Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ze hebben een nieuw kantoor naast hun huis gekocht. Was een appartement en hebben ze verbouwd. Volgens mij zat ze hiervoor in het gebouw van Kea Sutherland.

Misschien ben ik te goed gelovig hoor, maar kan het niet zijn dat Monica gewoon al van te voren tegen iedereen die bij de serie betrokken is heeft verteld van ‘jo komende 3(?) weken gaan mensen mij non stop filmen voor mijn serie, is het okĂ© als je daar in komt?’
En iedereen ziet toch de camera’s die er bij zijn? Ook als die camera het scherm filmt waar Lars te zien is ziet Lars toch zo’n grote camera in beeld. Dus echt “stiekem” kan het sowieso niet gedaan worden. Dus dan is het of opgezet of gewoon aan iedereen toestemming gevraagd.

1 like

Ik denk dat er over een half jaar juist een heleboel scheidingen aangevraagd worden :sweat_smile:

10 likes

Sowieso ben ik allang afgehaakt op jami, ik kan die verschrikkelijke selfies ook echt niet aan.

En ik dacht leuk vlogs van de huismuts (ik deel haar passie voor interieur dus vind ik vaak de vlogs leuk) maar die lockdown vlogs (van iedereen trouwens) vind ik echt zo saai om te zien. Moet al dealen met mn eigen saaie leven dus geen zin om naar dat van iemand anders te kijken :joy:

Zit nu de nieuwe Gossip van Anna met Bibi te kijken en ik vind het zo vreemd dat Anna zich kortgeleden nog als ambassadeur van dat programma over schoonheid gedroeg en een andere blik op schoonheid wilde creëeren, maar letterlijk elke video aangrijpt om te klagen over dat ze geen kont heeft of andere dingen waar ze klaarblijkelijk erg onzeker is. Prima hoor, we hebben allemaal onze onzekerheden
 maar het maakt haar ambitie om betekenisvollere gesprekken te ontketenen wel heel phony in mijn ogen.
Echt alles draait om Anna en hoe mooi ze wel/niet is. Ze hebben zojuist ruim twee minuten verspild aan praten over Anna’s onzekerheden zoals lengte en reet. Damnnn. Goed ook dat Bibi haar eraan herinnerde dat ze andere meiden kan helpen in hun onzekerheid door geen issue te maken van haar gebrek aan kont (ik parafraseer)

20 likes

Denk ik ook! Nu mensen echt met elkaar opgescheept zitten komen er denken ik veel mensen achter dat hun partner niet zo leuk is als ze eerst dachten.

1 like

Nee, anticonceptie raakt niet op, maar niet iedereen zal 100% veilig doen. Bijvoorbeeld door periodieke onthouding, voor het zingen de kerk uit, of desnoods alleen een condoom wat scheurt (niet dat condooms an sich onveilig zijn). En als stellen dan meer seks hebben, zal de kans op zwangerschap ook groter worden.

1 like

Wat doet die Robbert zelf dan? Hij had toch geen social media of zo

Er zijn ook heel veel mensen die ‘voor het zingen de kerk uit’ als anticonceptie beschouwen en mensen die misschien toch al aan het proberen zijn. Als die mensen door stroomuitval of 24/7 samen zijn vaker seks hebben, wordt de kans op bevruchting wel groter.
Het zal vast geen enorme babyboom worden, maar een stijging is wel te verklaren denk ik

Edit: wat @Max ook zegt

1 like

Ik hoop wel op een babyboom, goed voor de omzet van m’n werk hehehe

1 like

Huisjesmelken en als ik 'm Google kom ik bij ABN amro Mees Pierson

Edit: retailmakelaar :nerd_face:

3 likes

Kan me wel voorstellen dat je nu meer tijd voor elkaar hebt. Waardoor je dus hierover nu ook tot diepere gesprekken komt dan wanneer je druk druk werk sport vrienden zien bent. Dat je dan besluit van hey we gaan er gewoon voor! Of dat je al een tijdje aan het proberen bent maar dat seks er toch ook wel vaak bij inschiet omdat je moe bent als je eenmaal in bed ligt of tijd voor elkaar hebt. Nu ben je veel samen thuis, minder zware werkdagen misschien ook dus meer energie en tijd voor seks?

1 like

Ik kan me juist niet voorstellen dat je in een crisis als nu graag bewust zwanger wil geraken

7 likes

Nou nee ik zelf ook niet, maar denk dat er ook wel mensen zijn die dit niet als een hele erge crisis zien? Of zich niet laten tegenhouden door de situatie nu? Waren ook maar wat hersenspinsels hoor vanuit mij haha.

Goh, ik vind dat relatief. Het is absoluut een crisis maar als dit (voorlopig) het ergste is wat we moeten meemaken (los van individuele schrijnende gevallen), dan komen we er nog goed vanaf. Als we dit vergelijken met de oorlogen etc die onze grootouders hebben meegemaakt, dan lijkt het me niet de slechtste tijd om in te leven/een kind ter wereld te zetten.

2 likes

Nou dit ja. Ik benijd alle zwangere dames nu ook echt niet met al die onzekere beval toestanden enzo :sweat_smile:

1 like

Spuit 11 maar naast de winkelwagen mee naar huis nemen is dit toch ook wel een misdaad.

Je IndoMie noodles op deze manier klaarmaken (breken en heet water ipv in de pan) :sleepy:

15 likes
offtopic

Ik oordeel ook niet over wat andere mensen doen hĂš, zeg alleen dat ik het me voor mezelf niet kan voorstellen.

Vind dat laatste argument altijd een beetje zwak. Natuurlijk zijn er slechtere tijden, die zijn er altijd, maar dat staat hier toch los van? Kinderen in Afrika hebben honger maar dat betekent niet dat ik soms ook honger kan hebben.

Ik heb op dit moment bijvoorbeeld geen inkomen meer door de coronacrisis. Dan kun je wel zeggen dat er mensen zijn die het nog vele malen slechter hebben dan ik (variërend van mensen in de schuldsanering tot mensen die letterlijk dood gaan van de honger), maar dat maakt niet dat het ineens nu voor mij een goed idee is om dan maar een kind op de wereld te zetten. Dan wacht ik liever nog een tijdje tot de situatie en vooruitzichten weer wat stabieler zijn, en ik denk met mij vele anderen.

4 likes

Begrijp ik volledig, zeker als je kijkt naar individuele situaties. Wanneer je inkomen wegvalt, kan ik me goed voorstellen dat je liever geen kind ter wereld brengt met zoveel financiële onzekerheid. Ik bekeek het gewoon wat ruimer in die zin dat we als mensheid al veel crisissen hebben overwonnen en ook Corona zeker klein gaan krijgen (daar geloof ik toch in) en we ons dus - als groep - niet noodzakelijk zorgen moeten maken of het wel een goede tijd is om kinderen te krijgen. Maar opnieuw: los van individuele situaties natuurlijk.

1 like

Bij mij is het andersom haha. Altijd in een pannetje. Iedereen moet doen wat -ie lekker vindt hoor maar ik denk altijd noo veel lekkerder in een pannetje :laughing:

2 likes