Dit word in het mommyblogger topic besproken
Ik snap je, en natuurlijk zijn er veel ergere dingen, maar ik begrijp heel goed dat ze er van baalt. Je creëert toch een bepaald beeld van deze periode. Een kind krijgen is hartstikke heftig. Als veel van wat je je had voorgesteld dan plotseling anders wordt, mag je daar best teleurgesteld over zijn, toch? Volgens mij geeft ze zelf ook aan dat er veel ergere situaties zijn.
Natuurlijk zijn er veel ergere dingen, maar ze mag hier toch best van balen? Ik kan zelf elk moment bevallen en kan er af en toe best even flink van balen dat de situatie nu zo anders is dan ik me had voorgesteld. Is toch een hele bijzondere periode en inderdaad laatste keer nog even uit eten, laatste babydingen shoppen of mijn ouders die mijn kindje straks niet mogen vasthouden in combinatie met hormonen die alle kanten opvliegen maakt het best een kutsituatie. Dat mag ze toch delen in haar vlog? Er zijn altijd mensen met een dodere cavia.
Edit: ik heb haar vlog trouwens niet gezien hoor dus geen idee hoe erg haar geklaag is.
Oh dezelfde manier van promoten als de man van Debbie om je handen goed te wassen zie ik.
Bron: instagram van de man van Debbie.
Ik voel gewoon pijn als ik hier naar kijk.
The fuck hey ben net wakker zeg
Ik vind van wel, maar daar zullen de meningen over verschillen. Ik begrijp je punt wel, maar dat zou betekenen dat je nooit meer ergens over mag klagen.
Influencers delen veel meer dingen dan ik zelf ooit zou doen, maar dat “hoort” denk ik ook bij dat beroep. Daarom ben ik ook blij dat ik dat niet doe
Ik zou me als ik haar was echt zwaar doodschamen en zwaar in paniek raken van de gedachte dat je nu dus moet gaan zeggen eh ja eh huisje is niet gelukt dus die 10k heb ik niet nodig. Volgens mij is ze veeeel te voorbarig geweest en te snel die actie opgezet. Zeker als je al hoort dat ze nog niet wist wat er allemaal verder moest gebeuren wanneer je een huis koopt?? Ik zou me als ik haar was heeeel goed hebben laten voorlichten en zeker wel vanuit de makelaar/eigenaar/hypotheekverstrekker voor 90% zeker willen weten dat als ik die 10k had het ook naar alle waarschijnlijkheid door zou gaan.
Wow maar is dit echt zo?
Gaat dit over Willemijn? Ik hoop dat Djurre er toch wel bij mag zijn als ze moet bevallen. Het is al zo’n nachtmerrie.
Volgens mij iemand op het forum
Dat is net zo verschrikkelijk
Ik vind ‘anderen hebben het zwaarder’ altijd zo’n stom argument. Er zijn altijd met alles wel mensen die het zwaarder hebben, mag je dan nooit meer klagen?
Instamemeffect
Ik snap sowieso in z’n algeheelheid niet waarom mensen vooraf aan een situatie waar je weinig controle over hebt (een zwangerschap bijvoorbeeld kan abrupt eindigen, je kan moeten stoppen met werken, je kan er ziek van zijn) enorme verwachtingen creëren.
Het leven is niet zo maakbaar als je denkt, en als je alles van te voren gaat voorstellen en inbeelden, dan leef je echt voor de teleurstelling. Niet alleen in tijden van Corona, maar überhaupt. Bijna niets pakt uit zoals je je kan inbeelden en daar zit juist de schoonheid in toch?
Ik denk dat het soms sterker is dan jezelf en ook afhangt van persoonlijkheid. Ikzelf bijvoorbeeld kan enorm veel plezier halen uit het eindeloos fantaseren en romantiseren van scenario’s (ons huis stond voorbeeld letterlijk nog maar in de ruwbouw of ik had het al volledig ingericht in mijn hoofd / ik ben pas 9 weken zwanger maar heb het in mijn hoofd al aan iedereen op een toffe manier verteld). Zo zit mijn brein helaas in elkaar - tot grote ergernis van mijn vriend. Ik ben me ervan bewust dat dergelijke fantasieën ook vooral teleurstellingen kunnen creeeren, maar die teleurstellingen zouden er evengoed zijn als ik geen fantasie/verwachting had.
Nou zeg wat zijn jullie hard over SarahRebecca… Laat haar lekker even zelfmedelijden hebben. Ik deel dat gevoel dat zij beschrijft als hoogzwangere ook heel erg. Mede onder invloed van hormonen gaat dat bij mij op en af: het ene moment kan ik prima relativeren (er zijn zeker mensen die het veel zwaarder hebben) en andere momenten gewoon eventjes niet. En misschien heeft ze juist even behoefte aan steun en medelijden van haar volgers.
Ik vind het in ieder geval ook niet niks om nu zwanger te zijn…
Huh haha of ik ben geblokt door Charlotte Blitzblum (maar heb nog nooit iets onaardigs gezegd?) of haar Instagram is verdwenen.
Ik had haar van de week een dm gestuurd, dat ze de naam van haar vriend volgens mij noemt in een vlog - terwijl die al maanden geheim is / moet blijven - dus ik wilde even kijken of ze dat nu al had gelezen … want de vlog staat nog steeds zo online.
Ik ging kijken uit nieuwsgierigheid en ik zie haar insta ook niet meer
Ik kijk de vlog van Lotte en ik zie dat zij de winkelwagen helemaal mee maar huis neemt? Ze zet hem in de keuken en pakt de spullen eruit. het ziet er zo droog uit. Ik heb dit nog nooit gezien of mis ik iets en is dit super normaal?