Oh dat ook!
Ik wilde net zeggen. Zelfde woord, andere spelling.
Komt van bourgeoisie. Rap liedje heeft het als boujee geschreven maar is hetzelfde.
Eens. Vond het ook cringy dat ze moest huilen, dat zo filmde met een dramatisch muziekje eronder.
Ik word zo agressief van hoe bonnie die schuim uit dr melk opschuimer SCHRAAPT.
Wals , klop en schenk godverredomme !
neeeee dat kan echt niet, dan is het ook verre van gaar? wtf
Als ik Anna een interview zie afnemen zoals bij Gossip dan vind ik dat je zo goed aan haar gezicht kunt zien hoe zij erover denkt. Dus als ze een roddel voorleest en de gast ontkracht deze dan zie ik haar soms echt denken jaja
Dus niet neutraal en ik heb soms het idee dat ze soms echt zelf die roddels bedenkt.
Ja zij bedenken die roddels sooowieso zelf af en toe haha!
Overal tekorten aan mondkapjes in de zorg en Bonnie loopt er met eentje rond hihaho.
Eergisteren zei ze we gaan morgen buiten afspreken met vrienden. Toen kreeg ze kritiek op dr tuincentrum uitje. Gisteren ineens een gat in de tijd en heeft ze buiten gewandeld zegt ze. Ja zal allemaal wel hoor maar ik merk echt dat ik me aan haar begin te irriteren. Nu ook weer haar ouders opzoeken. Blijkbaar is de maatregel âblijf thuisâ heel erg moeilijk te begrijpen.
Nou je kunt dat facetimen best makkelijk filmen zonder dat hij dat ziet. Ik facetime wel eens met mân moeder en dan zit mân vader bij haar mee te kijken maar dan zie ik hem niet, alleen mij moeder. Hij ziet mij dan wel omdat hij buiten beeld staat maar zelf het beeld wel nog kan zien.
Met dit soort dingen vind ik haar ook wat wereld vreemd ofzo.
Haha neee ik heb er letterlijk eentje en draag hem ook niet serieus
goede tijd om dit te doen ja
Haha ja ik had het hier ook over met mijn vriend, sowieso dat ze wel met die vrienden had afgesproken maar het uit de vlog heeft gelaten ivm commentaar
Haha als ik naar jouw naam kijk moet dit wel pijn doen
Magnetron, die kende ik nog niet. maat blijft natuurlijk een kwestie van smaak haha.
Owwww ja hoor en ook met zân tweeĂ«n boodschappen gaan doen. Nou ik haak afâŠ
verschilt ook erg per soort, sommigen zijn gemaakt om enkel kokend water op te gooien, anderen om even in een pan te koken
indomie bijvoorbeeld is gewoon rubber als je er alleen kokend water op gooit terwijl unox helemaal uit elkaar zou vallen als je t gaat koken
Dit ja!
Ik ben blij dat ze zelfs nu gewoon nog zichzelf zijn en helemaal wild enthousiast worden als ze Dunkin Donuts kunnen bestellen.
Corona times. Canât blame them.
Lijkt me echt rot voor Bonnie dat ze nu geen troep voor pasen kan halen en gewoon iets uit de berging moet zoeken. Ze heeft daar maar 1000 pasen spullen zijn. Zo sneu ! Die meid heeft het echt zwaar.