Mijn buren hebben ook een winkelwagen in de tuin staan, maar ik heb dat principe nooit begrepen. Dat mag toch ook helemaal niet?
Dat is dus aso gedrag.
Ik doe dat ook wel eens als ik heel veel zware boodschappen heb, ik woon tegenover de supermarkt en breng m daarna meteen weer terug.
Nee, dat is diefstal. 1 winkelwagen kost een paar 100 euro
Ja ik wou al zeggen, dat is gewoon diefstal, maar twijfelde haha. Geloof dat mandjes uit de ah ook vaak gejat werden
Als je letterlijk naast of tegenover de supermarkt is dat niet raar om te doen als je t karretje gewoon weer terugbrengt, maar die mensen die denken dat het ok is om zoân ding te houden als een soort kruiwagen?
Ja dat snap ik ook niet, of die er een barbecue van maken ofzo.
Ja klopt, en ook die zijn duur. Echt vet irritant. Ik werk vlakbij een centrum en heel veel winkels hebben zoân wagen gejat voor eigen gebruik. Heb met collegaâs wel eens op het punt gestaan een tafel oid uit hun winkel mee te nemen
En ze woont toch in een flatgebouw? Sleep je dat ding dan mee de lift in. Ik ga nu die vlog kijken.
âik heb niet gehamsterd hoorâ, en dan met zoân teringvolle winkelwagen je huis inrijden
Geen idee, laat ze niet zien
Omg, wij deden heel vroeger altijd boodschappen met karretje en dan mee naar huis om de boodschappen te brengen. Daarna direct daarna weer terugbrengen, uiteraard. Nooit geweten dat dat niet mag? Bij ons in het dorp sowieso veel mensen.
Totdat we een auto konden kopen, toen wad het niet meer nodig, haha.
We hadden zoân drive-in woning dus gingen met alle kinderen de boodschappen doorgeven en afwisselend trap op en af. En vechten om dat ding terug te brengen, want: 50 cent! Beleef gewoon hele nostalgie hierâŚ
De housetour van Thomas en Rutger is net een infomercial. Wel een ruim huis maar qua inrichting niet mijn smaak.
Ze zegt in de comments dat ´iedereen in haar appartementenblok het zo doetâ en dat ze het karretje âwel dezelfde dag nogâ terug brengt. Euhhhhh ik mag het hopen de dag zelf?? Liever doe je dat gewoon onmiddellijk?
Het is natuurlijk pure luiheid. Je zal maar met je tassen over straat moeten slepen met die supermarkt die toch al zo dichtbij is.
Volgens mij woont ze boven de Jumbo, kan me zoiets herinneren ooit gehoord te hebben in een video.
Misschien heeft ze een bak met desinfectiemiddel in de gang staan waar ze ff doorheen rijdt Zie dit nu helemaal voor me haha
Ik deed dit eerder ook zo. Inpakken in de winkel. Tassen in de kar laten en die mee naar mijn voordeur. Dan tassen eruit en kar terugbrengen. Ik mocht niet tillen en moest gewoon boodschappen hebben. Voor de thuisbezorgd periode en woonde tegenover de winkel.
Echt he??? En nu moeten we ze ook nog verplicht gaan gebruiken. Ik raak dat ding met mn plastic handschoenen alleen al zolang nodig en voel me opgelucht als ik het ding weer in zân hok mag planten.