Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Misschien kunnen we een crowdfunding starten??

6 likes

Ik vind het echt erg als dat waar is. Hoe egoïstisch en asociaal kun je zijn.
Ze roept altijd heel trots “ik ben links en dat weet iedereen”, maar met dit soort dingen blijkt toch dat je jezelf en je pleziertjes dan een stuk belangrijker vindt dan het welzijn van anderen. Daden zeggen meer dan woorden.

14 likes

20 likes

Haha dit is ook echt een afbeelding dat een 15 jarig meisje zou delen (no judgement) maar geen bijna 30 jarige internationale voetballer

60 likes

Ik erger me ook dood aan hoe laks Bonnie er mee omgaat. Anderzijds vind ik het ook een ‘fout’ van de Nederlandse overheid om nog toe te laten dat je 3 mensen als bezoek mag ontvangen. Dat zorgt toch ook gewoon voor interpretatie en nalatigheid? Persoonlijk vind ik de maatregelen in België een pak duidelijker. Hier is het heel simpel: ga niét op bezoek bij elkaar. Punt.

12 likes

Doet niks af aan wat een lozer die Lars is, maar ik vind het echt best wel dom van Monica dat ze zo openbaar hier over praat. Denk dat dat uiteindelijk voor die kinderen super vervelend gaat zijn. Ik bedoel natuurlijk niet dat ze niet boos etc. mag zijn, maar vecht het onderling uit denk ik dan. Want zodra dit openbaar is kom je er echt nooit meer vanaf en blijven mensen er vragen over stellen. Vind dat wel echt sneu voor die kinderen.

24 likes

Maar volgens de richtlijnen van de RIVM mag je best op bezoek bij je gezin, mits je 1,5m afstand houdt, dus in principe doet ze daarin niks verkeerd.
Ben het wel met je eens dat dat mondkapje echt belachelijk is.

1 like

Tenzij je gezin in de risicogroep valt toch? En dr ouders zijn oud.

edit: niet als in oud-oud

1 like

oh haha ik volg haar vlogs niet, maar ik dacht dat iedere 60+er onder oudere viel.

Ja ik heb dat bij een vriendin die maar wil blijven afspreken met mensen. En dan boos wordt als zij dat niet willen. Ik snap gewoon echt niet hoe zij denkt. En wat @tuula zegt, ik probeer het dan in perspectief te zetten, maar mijn hemel, ik kan er gewoon niet bij dat ze het maar niet lijkt te snappen.

1 like

Bij Monica’s serie is het natuurlijk ook anders omdat ze het zelf niet bewerkt. Normaal kan ze van alles eruit knippen als ze dat wilt, maar nu niet.

Nouja ook over de interpretatie van de Belgische regels was er nog behoorlijk wat discussie hier dus zo duidelijk zijn die blijkbaar ook niet.

En los daarvan hebben we in Nederland vooral gewoon andere regels dan in België op dit moment. Het is niet alsof een lockdown de enige duidelijke of juiste regel is.

19 likes

Dit. Sorry maar ik word een beetje moe van de Belgen die hier telkens komen verkondigen dat NL het allemaal verkeerd aanpakt en dat het in België veel beter geregeld is. We weten helemaal nog niet wat de juiste aanpak is. Laat het gewoon aan de experts over en ga niet zo lopen oordelen.

52 likes

Ik heb letterlijk nog geen enkele Belg dit zien doen hier en in mijn omgeving (ben zelf Belg) is er op de maatregelen ook veel kritiek wegens te vaag

7 likes

Ik heb het al meerdere keren voorbij zien komen in het coronatopic. Daarom zeg ik ook dat ik er moe van word, als het nooit gebeurd was dan was ik er toch ook niet over begonnen?

1 like

Kan, ik lees dat topic niet, ik lees verre van alle topics. Ik heb het nog niet zien voorbij komen en wilde een ander perspectief bieden. Niet alle Belgen vinden het hier zo top geregeld, integendeel zelfs.

2 likes

Snap ik hoor, ik denk gewoon dat alle zeelui aan wal gewoon even moeten dimmen en vertrouwen hebben in de experts die nu keihard voor ons aan het werk zijn (dus niet per se Belgen maar ook Nederlanders die alleen maar kritiek hebben op het beleid).

5 likes

Sure, daar zijn we het zeker over eens :stuck_out_tongue:

1 like

Ze zegt zelf in de vlog dat dr ouders in de risicogroep vallen. Dan denk ik echt meid wat doe je daar dan

20 likes

Mijn bericht was niet denigrerend bedoeld naar NL. Ongetwijfeld kunnen er in BE ook zaken beter doen. Persoonlijk denk ik dat Europa ook beter uniforme regels had opgelegd, maar dat is weer een andere discussie.
Mijn bericht was vooral nav Bonnies vlog waarbij ik persoonlijk (vanuit mn eigen visie) niet begrijp dat bezoek nog toegelaten is. Meer niet.