Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Hahaha ik vind het echt heel chill dat ze dat karretje gewoon de keuken inrijdt

18 likes

Er zullen altijd uitzonderingen zijn, wil dat ook absoluut niet veroordelen, maar Lotte is volgens mij niet fysiek beperkt…Bij haar is dit gewoon gemakzucht lijkt mij.

2 likes

Oh mensen zullen er geen last van hebben nee. Maar als iedereen hun karretjes mee naar huis neemt ontstaat er wel een probleem natuurlijk. Dit klinkt bijna metaforisch maar zo bedoel ik t niet.

Ik vind het huis van Rutger en Thomas erg mooi!
3 likes

Heeft ze nou echt gehamsterd wat aso, al helemaal in een vlog
Of heeft ze niet gehamsterd? Kan de vlog nog niet zien

Apart ook dat ze dat zo deelt, alsof het heel gewoon is. Net als Bonnie met die ladder naar het dak.

3 likes

Nee, ze heeft weekboodschappen gedaan. Dus wel voor zes dagen eten gekocht, maar dat zou ik niet onder hamsteren scharen. Het is niet alsof ze 200 pakken wcpapier gekocht heeft.

Ik vind het trouwens ook vreemd dat ze een karretje mee naar boven neemt, maar qua sjouwen snap ik het ook weer wel. Moet zeggen dat ik eigenlijk ook bijna geen pakken of flessen drinken koop aangezien ik geen auto heb om ze in te zetten, vind dat ook gewoon te zwaar.

2 likes

Als weekboodschappen al onder hamsteren valt dan ben ik elke week aan het hamsteren. :hamster:

20 likes

Ik vind die vriend van Rutger enorm druk en aandachtsgeil. Erg zonde. Vind Rutger ook erg veranderd en niet eens in de positieve zin. Het huis is erg mooi, maar moet nog aangekleed worden (wat logisch is). Hahaha wel erg veel spon.

9 likes

Maar Lotte neemt echt al heel lang een winkelkar mee naar huis :sweat_smile:
Vind het echt bijzonder

Ja wel veel spon idd, ik vind het filmpje zelf ook niet heel leuk maar het huis wel en moet idd nog worden aangekleed maar komt wel maar ik vind de basis al mooi in ieder geval.

In het buitenland heb je vaak van die winkelwagens waarvan de wielen op slot gaan wanneer je buiten de bestemde plekken komt.

Ideaal, kan niemand ze zomaar meepakken.

11 likes

Ik zou die dingen niet eens in mijn huis binnengereden krijgen zonder 4x tegen mijn muren aan te stoten.

10 likes

Oefening baart kunst

1 like

Die heb je hier in NL ook! Maar schijnbaar nog niet overal :joy:

4 likes

Onvoorstelbaar hoeveel haat deze foto alleen al in me oproept :joy:
Als we het hebben over kleinburgerlijkheid dan vind ik dit bijna het toppunt, mens je bent 20, gedraag je niet als een doos van 55.

10 likes

Is ook in Nederland hoor!
Schrok me laatst de tiefus bij de nieuwe jumbo hier, de wielen klapten op slot toen ik t parkeerterrein af wilde :tired_face: (auto stond iets verder weg)

3 likes

Zelfs de nettorama in Tilburg heeft dat!!!

1 like

Lotte neemt toch vaker zo’n wagen mee. Volgens mij brengt ze die ook echt nier altijd gelijk dezelfde dag terug. Vorige keer wou ze boodschappen gaan doen en toen had ze nog zo’n kar staan die ze helemaal volpropte met oud papier om weg te gooien bij de supermarkt

2 likes

Hahaha omg bedoel je die op de Korvelseweg? Ik weet nog wel toen ze dat systeem net nieuw hadden en ik po over de blauwe lijn kwam :joy:

1 like