Wow hoe werkt dit dan?! Zit er een soort gps-ding in elk karretje?
Ik vind het ook echt een beetje tokkie
Hoe weet zo’n karretje nou dat je op het punt staan het parkeerterrein te verlaten
Er staan hier van die rode strepen op de straat. Misschien werkt het hetzelfde als een enkelband als je huisarrest hebt?
Ik word ook gek van mezelf maar ik doe dit dus ook hoor. Ik zit deze weken zonder werk en er zit een heel lekker ding tegenover me heel serieus naar zijn computer te kijken acht uur lang en dan moett ik gewoon af en toe grapjes maken en een opmerking maken over de buurvrouw of z’n oor stiekem opeten. Mijn voornemen voor vandaag is wel om maar heel af en toe te doen en het dan meteen goed te maken met een kop koffie brengen.
Wat een bijzondere cadeaus heeft Gregor trouwens gekregen voor zijn 33e verjaardag (insta van Mascha). Zijn hele identiteit lijkt wel “murica stan” te zijn.
Toen mijn vriend hier was, heb ik afgesproken dat hij me alleen mocht storen als ik niets op m’n hoofd had.
Dus als ik geconcentreerd wilde werken, zette ik een hoedje op, of deed ik een bloemenclip in mijn haar. Werkte top!
Zo irritant. En om dingen die totaal niet belangrijk zijn. Dat Nick een ‘leuk taakje’ voor haar uit moet zoeken. Meid, gedraag je volwassen en laat je vent zijn werk doen.
Maar het ergste was dat gezever over die rollen inpakpapier. Of ze onder de trap moeten of in de berging. Om te janken.
Oh wow een kabel! Slimme oplossing wel.
Ik vond Bonnie altijd heel leuk om te volgen, maar sinds die Binnen bij Bon vlog vind ik haar eigenlijk vooral erg irritant overkomen. In haar gewone en meer geëdite vlogs viel me dat een stuk minder op.
Cadeaupapiersaga:
- Nick heeft een ‘leuk taakje’ voor haar uitgezocht, de ruimte onder de trap opruimen
- Daar staat een zak met cadeaupapier
- Zak is opgeruimd. Het kerst en sint papier heeft ze er tussenuit gevist want dat past daar niet
- Maar dan slaat de twijfel toe, moeten deze rollen naar de berging bij de kerstspullen of toch maar gewoon in de zak
- Laten we Nick, die zit te werken, er even bij roepen
- Nick zegt uiteraard: doe gewoon in die zak
- Bonnie: ja als jij dat wil
- Dus het mag in de zak. Maar niet voordat Bonnie een elastiek om de kerst en sint rollen heeft gedaan om ze toch een beetje af te kunnen scheiden in de zak. Anders oogt het zo rommelig
- Nick moet dit uiteraard filmen maar geeft wel nog even aan: ik ben aan het werken hè, schat. Dus Bonnie klaart het klusje uiteindelijk in haar eentje
- Als ze klaar is, moet ze uiteraard nog even naar Nick roepen dat het helemaal gelukt is. Je weet wel, die nog steeds zit te werken
Ik denk dat mijn vriend - indien we getrouwd zouden zijn - na 1 week op die manier werken de echtscheiding aan zou vragen.
Ja!! Vage winkel hoor, maar het werkt!
Wait what? Ik mag hopen dat er bij die supermarkt een soort inzamelpunt is dan?
Iemand die eerste aflevering van Like Monica gezien?
Ik vond haar best wel openhartig, en ook dat haar date meteen in die aflevering komt.
Ik ben nu aan het kijken!!
Ik ben nu Monica haar nieuwe programma aan het kijken op Videoland. Verwachte er weinig van maar vind het leuker dan verwacht. Je ziet toch meer dan in haar vlogs, blijkbaar is ze ook aan het daten etc. Weet niet of hier meer mensen het kijken na het gedoe van haar box. Hoop trouwens dat dat ook nog wel aanbod komt in haar programma.
Edit: spuit 11
Oeh! Is de date leuk?
Geen idee eigenlijk, je ziet er weinig van. Een beetje van de zijkant/achterkant. Wat ik wel snap! Volgens mij was het een zakenman van 29. Meer weet de FBI nog niet
Ik heb het niet gezien (en ga denk ook niet kijken) maar wat vreselijk heftig als je aan het daten bent en je dan meteen met je kop in zo’n docu komt of zie ik dat verkeerd?
Edit; oh lees nu dat je maar weinig ziet. (But still tho)
Oh ik heb die voornaam niet eens gehoord. Begint het toevallig met een R? Want ik heb een vermoeden