Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Het is een story dus waarschijnlijk gewoon vandaag (je gaat een casual story toch niet van te voren opnemen of wel?)

Zijn best veel influencers die dat doen, als ze bijv op vakantie zijn en niet willen dat mensen dat weten.

Er is toch nog maar één afl van die docu op videoland te zien??! Ik heb echt het idee dat ik wat heb gemist, ik snap er niks van

Hoezo heb je iets gemis en wat snap je niet? Er is maar 1 aflevering idd

Nou denk niet dat ze nu op vakantie is :stuck_out_tongue:

Maar oke weer wat geleerd! Jeetje lijkt me echt vermoeiend om over dat soort dingen na te denken.

Nou waar reageert Lars nu op? Wat voor heftige dingen zijn er dan gezegd? Ik heb het gisteren gekeken maar is me totaal niet bijgebleven dat het zeg maar zo erg was

1 like

Monica zegt oa tijdens een autoritje dat ze zijn bloed wel kan drinken en hem haat en na een ruzie geblokkeerd heeft.

1 like

Oh ja! Had op mij blijkbaar geen indruk achter gelaten oeps

1 like

maar hannamartin noemt een vlog die ze heeft gezien?

edit: ik zie het al haha ze ziet het op insta

1 like

Begrijp me niet verkeerd hoor, het is uiteraard niet de beste keus geweest van Lars dat hij aan de andere kant van de wereld is gaan voetballen. Alleen denk ik dan aan de ene kant van: oké monica wist toch al bij voorbaat dat het een mogelijkheid was dat Lars transfers zou moeten maken voor zijn werk?

18 likes

Haha ja eigenlijk wel en had het ook wel zien staan maar 1+1 was geen 2 in dit geval :’)

Maar dan is het interview wat Monica met Yuki heeft op YouTube toch ook één grote leugen?

4 likes

Ik vond het al erg rustig op Twitter maar blijk ineens weer geblokkeerd te zijn door Sanneke… :rofl: Volgens mij heb ik echt helemaal niks tegen haar gezegd maar oke haha lekker random dit zeg.

2 likes

Jeetje weer lekker cringen bij Bonnie. Halve vlog over of ze wel of geen Nintendo switch zal kopen. En dat Nick dan zegt: ik ben bang dat ik het ook leuk vind maar dat jij zelf de hele tijd speelt. Zegt ze: dan koop je er toch ook een? Huhhhhh

5 likes

Hahahha wat

1 like

Ik was ook afgeleid door dat zwarte blokje tussen nick z’n benen hahha

10 likes

Ik heb die vlog echt op een kwart uitgezet, wat een geestdodend saai stuk was dat. Ik had echt 0 behoefte om nog verder te kijken.

Wel kut, want Bonnie is eigenlijk een van de weinige die ik altijd volg en het meeste wel van kijk, maar ik kan haar nu echt even niet hebben.

4 likes

Alles draait om het lijstje, vind dat echt jammer

1 like

Hahaha vind geïrriteerde Nick nog wel hoogtepunt om te kijken. Op een gegeven moment zegt ie “oh jezus kan niks meer in dit huis doen zonder dat het gefilmd wordt”

39 likes

Vind die " thuis blijf vlogs" allemaal zo achterlijk. Dat mensen filmen dat ze de hele dag geen flikker hebben uitgevoerd.
Je kan in deze tijd toch juist creatieve videos maken. Een hoop opruim videos , tips tegen verveling videos , sport videos , styling videos , je kan videos maken waar je andere mensen dingen mee leerd.
Ik denk dat je daar juist in deze tijd meer views mee krijgt dan met die “Hoi ik heb de hele dag geen fuck gedaan” vlogs

13 likes