Ik denk niet dat hij veel keuze had om dichterbij te voerballen eigenlijk en het geld om zijn kinderen te onderhouden moet toch ook ergens vandaan komen. Volgens mij is dit wel iets waar je rekening mee moet houden als je een relatie aangaat met een voetballer die nu niet echt de capaciteit heeft om bij Ajax of Feyenoord o.i.d. te spelen.
Ik vind hem echt niet anders dan alle andere vaders en moeders die om wat voor reden dan ook een tijdje in het buitenland werken (en dat zijn er volgens mij echt heel wat.) (Ik ken er heel wat in ieder geval, waaronder mijn eigen vader toen ik vroeger klein was, dus wellicht voel ik me ook een pietsie aangesproken.)
Ik heb het idee dat het als meer egoĆÆstisch wordt gezien omdat voetbal āniet nuttigā is en je er veel geld mee verdient, maar hoeveel mensen hebben er daadwerkelijk een nuttig beroep.
Hij zou het āvoor het geld en de leuke ervaringā doen, maar mensen die in het leger zitten en op uitzending gaan bijv. doen dat doorgaans ook voor het geld en de ervaring.
Ik heb ook het idee dat Monica het eerst geen probleem vond en het hem gunde. In haar eigen videoās kwam naar voren dat ze het wel moeilijk vond maar dat het wel in overleg is gegaan. Nu bij videoland is het ineens wel een probleem. (Voor de kijkcijfers wellicht.)
Dus als hij het daarbij ook nog eens overlegd heeft met de moeders van zijn kinderen zie ik echt het probleem niet.