Heb je zeker een punt. Had het niet zo algemeen moeten verwoorden. Ik ging er vanuit dat haar ouders 60+ zijn en dus ook een risicogroep maar ik ken te weinig van haar situatie dus had niet met ‘laks’ moeten roepen.
Ja als ze wel een risicogroep zijn dan is het wel gewoon onhandig van Bonnie
Ik heb dit precies hetzelfde. Ik vind Bonnie normaal leuk (ok btje haatliefde, maar sinds Nick werk heeft vind ik de gierigheid wel te doen) en zij nu zit zó erg in mijn irritatiezone!
Terwijl ik vind dat queen of jetlags bijvoorbeeld goed met de situatie omgaan en daarom nu die vlogs veel leuker vind om te kijken?? Ook al gebeurt er vrij weinig. Zij zit gewoon thuis en idk komt heel positief en sympathiek over?
Ik heb vanochtend zelfs Mascha’s vlog gekeken. Daar was ik al lang mee gestopt want saai, maar nu zijn ze opeens relatable ofzo?
Noor geeft echt het goede voorbeeld idd! Oké zijn heeft een flink huis en genoeg ruimte, maar die gaat zelfs niet buiten lopen met Olivia.
Ook Saar heeft uitgevonden dat alle troep van THEDIT rechtstreeks van Ali komt
Weg want niet het topic hiervoor.
Ik had hem al eens gepost hier, maar zo leuk dat hij zich aanpast aan het virus en shows van vroeger gaat bekijken. Vind het ook goed dat hij in het begin op een heel rustige manier kort zegt wat er gaande is en dat mensen zich moeten houden aan de regels in hun land, zonder er verder veel aandacht aan te besteden. Dit is het soort entertainment dat ik wil, geen coronavlogs. En ik blijf me erover verbazen hoeveel verstand hij erover heeft! (Ook al vind ik wat hij zelf aan heeft foeilelijk)
Begrijp ik wel! Ik liet me eventjes gaan naar aanleiding van Bonnies vlogs, maar zal mn ergernis proberen tot andere zaken te beperken
Mascha’s vlogs zijn exact hetzelfde voordat ze in lockdown gingen, vind ik wel komisch
Ben benieuwd of er ook een reactie komt van Moderosa zelf. maar zal wel weer niet
Ja haha bizar eigenlijk toch? Normaal kan ik er ook écht niet naar kijken, maar vind het nu wel leuk omdat ik (iedereen) opeens wel in een vergelijkbare situatie zit
Hahah ik interpreteerde jouw posts eerst als een soort; ksssst, wegwezen met je coronageleuter
Hahha nee! Ik had eerst een rant geplaatst maar degene tegen wie ik het had, had het gelezen en ik was in die rant zelf aan het klagen ‘dat dit niet het coronatopic is!!’ dus ja dan moet ik het ook zelf niet vervuilen.
Een uitroepteken na elke zin!
Ik vind het eigenlijk vooral verdrietig dat hij niet de moeite neemt de naam van zijn dochter voluit te schrijven.
‘ZL’
Nou ik vind het een heel net bericht en ik snap dat hij de noodzaak voelt zich te verantwoorden.
Laten we een voetbalcarriere gaan vergelijken met een uitzending voor het leger😂
Edit: wellicht kan iemand het me uitleggen, maar ik snap dat: als er een andere man/vrouw in jouw leven en bij mijn kind komt, wil ik daarvan op de hoogte geworden-argument nooit zo (edit: als je dus al een getroebleerde band hebt). Het komt zo problematisch controlerend over. Niet dat ik niet begrijp dat je het zou willen weten, maar ik kan me voorstellen dat het zo uitspreken een soort van bommetje in de band is. Als in: je gaat om de wereld te zien een jaar naar zuid korea, maar wilt wel het liefdesleven van je ex waarbij je je kind achterlaat in de gaten houden?
Je kiest er in Nederland toch ook voor militair te zijn, het is niet alsof het hier Israël is en je jarenlang gedwongen erin zit.