Ik vind het wel netjes hoor, hoe Lars zich laat horen. Met behoorlijk wat respect, niet zo op zijn teentjes getrapt
Op recht.
Ja ik vind deze periode idd best wel een negatieve tijd
Ik cringe echt heel erg door die uitroeptekens, omdat ik zelf ook altijd de neiging heb om die in plaats van punten te gebruiken om niet boos over te komen. Ik voel zijn bericht wel en vind het eigenlijk erg netjes verwoord, had ik niet zo verwacht! (Kijk daar heb je weer een uitroepteken, fml.)
Ik vind de meerwaarde van ons leger wel iets groter dan een b-voetballer.
Of op zn Lars ākariejereā
Ik vind het ook een respectvol bericht. Hij stelt zichzelf echt kwetsbaar op op die manier. Ik begrijp ook wel dat ie zijn kant van het verhaal wil belichten. Vind het net knap dat ie niet met modder gooit.
Ik ben geen fan van Lars, maar hier doet ie toch echt niks verkeerd mee, vind ik.
Een ghost writer was geen overbodige luxe geweest Veldwijkje.
Lol dus?
Toch kies je er alsnog voor om langere tijd weg te zijn, maakt toch niet uit hoe ānuttigā het doel is. Ik denk dat de beroepen van de meeste mensen weinig āmeerwaardeā hebben.
En ik vind het ook logisch dat hij wil weten wie er rond zijn kind is, hij zegt toch dat het hem niet boeit wie ze date. Hij controleert zijn dochters leefomgeving, niet het liefdesleven van zijn ex. Andersom lijkt het me ook dat Monica mag eisen te weten wie er met haar kind omgaat.
Nou, ik vind dus juist dat je uit dit bericht ziet dat hij er zĆ©lf over na heeft gedacht en inderdaad niet met modder gooien en niet zoān sociaal wenselijk bericht. Gewoon goed er tussenin.
tl:dr
Ik kwam er met moeite doorheen en dat hele verhaal past ook wel in 10 zinnen als je jezelf een beetje weet uit te drukken. Hij had nog beter een filmpje kunnen maken! Maar het is natuurlijk een voetballer, ik moet niet te hoge verwachtingen hebben.
Monica gaat toch nog regelmatig om met de vader van Lars en diens vriendin? Vraag me af wat zij ervan vinden dat Lars zo wordt neergezet in die docu
Ik vind de keus om ons land te dienen een stuk proportioneler dan die laatste keer in het buitenland voor een niet zo extreem succesvolle carriĆØre. Prima als je er anders over denkt hoor, maar in het geval van Lars vind ik het echt onnodig om daar een jong kind voor achter te laten.
En tegen de zin van je ex een jaar weggaan en vervolgens afdwingen dat je mag weten hoe en wat vind ik toch iets problematisch hebben. Dan moet het wel heel erg op jouw voorwaarden. Het is niet zo dat je in goed overleg vertrekt. Je parkeert letterlijk je kind een jaar en verwacht dat alles gewoon doorgaat.
Ja helemaal eens. Ik vind dat hij behoorlijk netjes, open en volwassen hierop reageert. Dat kunnen een hoop mensen die een bak met stront over zich heen krijgen in de publieke ruimte niet, die gaan gewoon hetzelfde terug doen.
En wat een flauwe reacties zeg, lekker afkammen met flauwe grapjes op een paar talige dingen en volledig voorbij gaan aan de inhoud. Er zijn een hoop professionele auteurs die slechter schrijven dan dit. En ook een hoop forummers trouwens. Echt een beetje lame om zo neerbuigend te doen.
āThank you for your serviceā
Mijn nekharen gaan altijd een beetje omhoog staan van zulke zinsconstructies als het om het leger gaat. Ik vind het eigenlijk geenzins een nobele beroepskeuze.
Je haalt hem een beetje uit verband. Want zo extreem bedoel ik het niet. Ik vind ons leger toch wel van een bepaalde waarde. Ook niet oneindig en heldenstatus, maar als in: het is noodzakelijk en daardoor te verantwoorden als je weg gaat. Voetbal is uiteindelijk een spel en entertainment.
Edit: Wellicht zit ik er helemaal naast hoor. Ik beredeneer dit zelf natuurlijk ook vanuit een relatie waarin mijn vriend niet naar het buitenland hoeft. Wellicht had ze het kunnen weten toen ze met een voetballer ging.
Ik vind dat juist heel normaal, dat is niet vanwege het liefdesleven van je ex maar vanwege het leven van je kind? Ik vind het echt niet meer dan normaal dat een ouder op de hoogte wil zijn wie er in het leven van hun kind voorkomt, zeker in een intieme/huiselijke sfeer zodat je dingen kunt plaatsen en weet hoe het min of meer dagelijks leven van je kind is?
Daarbij ga ik er wel vanuit dat je als ouder zelf ook een relatie met je kind hebt, en ik vind het erg raar om hier te lezen dat Lars zijn kinderen blijkbaar een jaar niet zal zien, maar ik neem aan dat hij wel gewoon contact met ze zal houden.
Ik ken Monica en Lars totaal niet trouwens, alleen uit dit topic. (nooit een vlog gezien verder)
Ik bedoel het dus vooral ook in de huidige context. Ik snap ik dit een stuk beter als je een vorm van co-ouderschap hebt. In de docu hoor je dus eigenlijk dat Lars voor minstens een jaar aaneengebroken in het buitenland zal zitten. Daarna krijgen ze ruzie en hebben ze geen contact. Monica is al vrij snel weer aan het daten en hij wilt daarvan op de hoogte zijn.
Ik snap prima dat de boel daarvan escaleert. Als mijn vriend me met een jong kind zou achterlaten en ik het allemaal zelf maar zou moeten opknappen zou ik daar ook echt gepikeerd over zijn. Je wilt dus wel in de opvoeding zijn, maar die niet uitvoeren. Side note is dat dit Monicaās kant van het verhaal is, ze zal er vast en zeker zeker ook aandeel in hebben, maar ik vond dat hij ook niet echt de schoonheidsprijs verdiende.
Ze zijn 5 maanden uit elkaar en Lars weet al 3 maanden dat Monica aan het daten is. Dus ze waren nog niet eens 2 maanden uit elkaar en toen ging Monica al op een dating app. Vindt dat wel heeel snel. Krijg het gevoel dat zij niet alleen kan zijn.
Ja eens. Ik noem het vanaf nu spellingshaming. Lekker belangrijk hoe hij spelt, hij is geen schrijver.