Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Uhm, het is “ouihoe”

8 likes

Klopt kan ze ook niet, zei ze zelf laatst ook in een video die ik had gezien. Dat haar vrienden ook hadden gezegd dat ze zo weer een relatie zou hebben. Maar in die video zei ze ook dat ze nog niet wilde daten etc. dat klopte dus niet haha.

Kwam deze video tegen in m’n aanbevolen en ze was een beetje aan het zingen en dacht echt van wow gekke fangirl van Wolter Kroes, heel die kamer hangt vol met posters van hem. Blijkt het zijn dochter te zijn?! :exploding_head:
8 likes

Ik denk dat zij dan komt met dat ze vanwege haar rug de boodschappen niet kan dragen ofzo

1 like

Was jij niet diegene die mij eerst stiekem niet leuk wou vinden vanwege mn spelfouten :innocent::joy:

Ahh Pamela was haar helemaal vergeten.

1 like

maar wanneer is die vlog opgenomen en wanneer zijn die nieuwe regels voor in supermarkten in gegaan? dat is pas sinds eergisteren ofzo dacht ik

Hahaha haar achternaam is ook Kroes, of wist je dat niet

Ik vind het ook heel flauw hoor. Ik ben ook zeker geen fan van Lars, maar hij wordt nu door Monica publiekelijk aan de schandpaal genageld.

Ik zeg ook niet dat ik Lars zijn keuze per se begrijp om zo ver weg van z’n kinderen te gaan zitten. (Aan de andere kant, als voetbal is de kans dat je in het buitenland speelt groot en dat is nou eenmaal een lastige situatie als je met 2 exen zit. Maar goed even besides that) Maar wat Monica hier nu doet verdient ook zéker geen schoonheidsprijs.

Dit is wel de vader van je kind en ook zij kan dit later terugkijken. Bespreek dit gewoon offline met je vriendinnen ipv om je docureeks op te leuken :roll_eyes:

16 likes

Het is een story dus waarschijnlijk gewoon vandaag (je gaat een casual story toch niet van te voren opnemen of wel?)

Zijn best veel influencers die dat doen, als ze bijv op vakantie zijn en niet willen dat mensen dat weten.

Er is toch nog maar één afl van die docu op videoland te zien??! Ik heb echt het idee dat ik wat heb gemist, ik snap er niks van

Hoezo heb je iets gemis en wat snap je niet? Er is maar 1 aflevering idd

Nou denk niet dat ze nu op vakantie is :stuck_out_tongue:

Maar oke weer wat geleerd! Jeetje lijkt me echt vermoeiend om over dat soort dingen na te denken.

Nou waar reageert Lars nu op? Wat voor heftige dingen zijn er dan gezegd? Ik heb het gisteren gekeken maar is me totaal niet bijgebleven dat het zeg maar zo erg was

1 like

Monica zegt oa tijdens een autoritje dat ze zijn bloed wel kan drinken en hem haat en na een ruzie geblokkeerd heeft.

1 like

Oh ja! Had op mij blijkbaar geen indruk achter gelaten oeps

1 like

Ik gok dat Monica zegt dat ze ruzie hebben, dat ze ervan baalt dat hij zo lang weg is, dat hij niet van plan is om vaker terug te keren, dat ze niet wilt dat haar kind daddy issues krijgt. En (en dit vond ik vooral behoorlijk giftig en ongepast): ‘als ik het straks een jaar alleen heb moeten doen weet ik niet of ik nog co ouderschap wil’. Ik snap supergoed dat je tot die uitspraak komt in haar situatie, maar die uitspraak publiekelijk doen vind ik intens ongepast. Naar je ex en je kind, hoe erg hij volgens jou ook is.

20 likes

maar hannamartin noemt een vlog die ze heeft gezien?

edit: ik zie het al haha ze ziet het op insta

1 like

Begrijp me niet verkeerd hoor, het is uiteraard niet de beste keus geweest van Lars dat hij aan de andere kant van de wereld is gaan voetballen. Alleen denk ik dan aan de ene kant van: oké monica wist toch al bij voorbaat dat het een mogelijkheid was dat Lars transfers zou moeten maken voor zijn werk?

18 likes