Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Arme Josh V trouwens nu de kappers dicht zijn! Of nouja zij heeft het virus natuurlijk al wel (niet meer ziek denk ik) dus misschien is het dan een ander verhaal bij iemand die dat ook heeft ofzo? Want zij kan volgens mij echt niet zonder kapper toch

1 like

Ik vind Nayna Florence heel fijn om naar te kijken op het moment! Verder Lydia Violeta, unjadedjade, Hannah Elise, Eve Cornwell (al studeert zij niet meer aan een universiteit nu). Een aantal van hen hebben ook pas een youtubekanaal samen opgericht om ā€˜lessen’ te geven tijdens corona, dat heet the StudyTube Project mocht je geĆÆnteresseerd zijn! Oh en als je ze nog niet kent kan ik Lucy Moon en Hitomi Mochizuki ook heel erg aanraden, zij studeren niet maar wel fijne sfeerbeelden en ik word altijd rustig van hun video’s.

4 likes

Ik vind haar zo :nauseated_face:

Hahahha ja hoor, Bonnie versiert haar huis weer met kuikens en andere paaskitsch :joy:

Oh nee ze heeft weer haar paashaashaarband op

13 likes

Ze zat toen in een programma over de Islam en was zo veroordelen over bepaalde mensen die het geloof anders zagen. En heb zelf niet veel verstand van de Islam maar zij is nou volgens mij ook niet het toonbeeld van de perfecte moslima. Maar dat was allemaal niet erg maar wel gaan huilen omdat andere twijfelden over een soort bedevaart. Sindsdien vind ik haar zo verschrikkelijk fake.

2 likes

Nee.

Naar aanleiding van Bonnie die haar huis voor Pasen versiert. Doen andere mensen dit ook? Paaslepels, konijnen, kuikens, paasdiadeem,…
Ik versier alleen mijn huis voor kerst. Voor de rest ziet het er meestal hetzelfde uit :joy:

19 likes

Ik heb 2 haasjes gekocht bij de action. Zet meestal wel iets neer, maar mn stenen kerstster + kerstboompje staan er ook nog steeds

1 like

Als ik later een mooi huis heb komt er in elke hoek zon mini kuikentje. Die vind ik fantastisch. Verder komt er geen enkele kerst, herfst , wat dan ook prularia in mn osso mi mang.

15 likes

Vroeger hadden we dat wel, paastakken met hangers erin, eitjes haasjes en kuikentjes enzo. En we mochten altijd op het raam iets schilderen, ook een ei of paashaas.

8 likes

Nee, dat doe je alleen als je de pabo hebt gedaan en dat soort fratsen nog niet uit je systeem hebt.

87 likes

Pfff nou zeg

4 likes

Heb ik je pabo hart gebroken?

7 likes

Gaat het goed? Klinkt wat ongezellig dit.

1 like

Ja nu je het zegt… dat is wel zo inderdaad!

Absoluut niet

oh was niet serieus bedoeld, was een geintje

5 likes

Ik heb een hele paasstellagggggggggggge

43 likes

:ok_hand:t2:
5 likes

Jaaa maar jij hebt een kind = goed excuus.

Neehoor iedereen moet het zelf weten maar wtf is een paasdiadeem?

1 like