Haha ja eigenlijk wel en had het ook wel zien staan maar 1+1 was geen 2 in dit geval :’)
Maar dan is het interview wat Monica met Yuki heeft op YouTube toch ook één grote leugen?
Ik vond het al erg rustig op Twitter maar blijk ineens weer geblokkeerd te zijn door Sanneke… Volgens mij heb ik echt helemaal niks tegen haar gezegd maar oke haha lekker random dit zeg.
Jeetje weer lekker cringen bij Bonnie. Halve vlog over of ze wel of geen Nintendo switch zal kopen. En dat Nick dan zegt: ik ben bang dat ik het ook leuk vind maar dat jij zelf de hele tijd speelt. Zegt ze: dan koop je er toch ook een? Huhhhhh
Hahahha wat
Ik was ook afgeleid door dat zwarte blokje tussen nick z’n benen hahha
Ik heb die vlog echt op een kwart uitgezet, wat een geestdodend saai stuk was dat. Ik had echt 0 behoefte om nog verder te kijken.
Wel kut, want Bonnie is eigenlijk een van de weinige die ik altijd volg en het meeste wel van kijk, maar ik kan haar nu echt even niet hebben.
Alles draait om het lijstje, vind dat echt jammer
Hahaha vind geïrriteerde Nick nog wel hoogtepunt om te kijken. Op een gegeven moment zegt ie “oh jezus kan niks meer in dit huis doen zonder dat het gefilmd wordt”
Vind die " thuis blijf vlogs" allemaal zo achterlijk. Dat mensen filmen dat ze de hele dag geen flikker hebben uitgevoerd.
Je kan in deze tijd toch juist creatieve videos maken. Een hoop opruim videos , tips tegen verveling videos , sport videos , styling videos , je kan videos maken waar je andere mensen dingen mee leerd.
Ik denk dat je daar juist in deze tijd meer views mee krijgt dan met die “Hoi ik heb de hele dag geen fuck gedaan” vlogs
Ja heel de tijd met die lijst en altijd Nick vragen om een taak, maar wel x soort taak hoor pffff. Ik vind het idee van die lijst wel leuk en heb ook zoiets gemaakt, maar de nadruk ligt er zo op. Deze dagelijkse vlogs gaan me echt irriteren, zo jammer.
En oh ja, dat ze vroeger echt veel games speelde en dat goed kan en als voorbeeld gaf ze de Sims. ik dacht nu gaat ze zeggen dat ze GTA, final fantasy of weet ik het speelde, maar nee de sims. Love de Sims, maar zou dat niet als voorbeeld geven dat je goed kan gamen
Als iemand tegen me praat en ik ben aan het werken, dan reageer ik precies zoals Nick deed. Gewoon stoïcijns naar je scherm blijven kijken, maar Bonnie snapte die non-verbale hint echt niet
Huh ja ik zie het nu. Waarom? Hij zit niet in een broek waar iets uit kan hangen of zo
Hahaha ik zit ook precies bij dat stuk. Maar misschien is het heel tekenend of zit er een gat in zijn broek?
Haha ja zoiets. Haha ga gelijk van alles bedenken. Een vieze vlek of zo
Los van alle shit rondom monica en lars. Wie is robbert Haar nieuwe vriend?
Haha die vlam van Mo heeft een lekkere jakka-met-bontkraag foto op twitter.
(Je googelt z’n naam en ziet de foto meteen, geen grote stalksessie)
Haha wat een gladjakker
Hoe weet je uberhaupt zn achternaam dan
Na Bonnie d’r tuincentrum misstapje analyseren we hier nu wel echt letterlijk elk ding wat ze eventueel niet goed doet. Ook weer n beetje overdreven vind ik. Ze zet nu volgens mij gewoon letterlijk de camera aan en laat het ding aanstaan tijdens gesprekken die ze met haar vriend heeft, vind dat wel cool. Niet zo gecensureerd (behalve blijkbaar Nick’s zak die in zijn broek te zien was lol).