Waarom zit dat zwarte blok er? Zie je z’n piel door zn broek heen ofzo
Stukje magie serieus
Nou ja, ik analyseer niet alles wat ze doet, maar merk nu vooral dat ik haar huidige vlogs gewoon echt niet boeiend meer vind, terwijl ik haar normaal gesproken wel leuk vind om te volgen.
Jaa Pamela! Ik vind haar heel leuk!
Ik zag hier wat voorbij komen en mo’s insta bevestigde die naam. Foto’s kwamen overeen. 1 en 1 is 2
Hahahaa ik moest hardop lachen sorry zie het echt nu pas pfff marin
Jullie hebben me ‘geïnfluenced’. Ik ben dol op Bonnie maar durf nu de thuisvlogs niet te kijken omdat ik bang ben dat ik me ga irriteren aan dingen.
Juist als je het beste voor je kinderen over hebt ga je dit niet publiekelijk lopen uitvechten.
Ik vind Monica en Lars allebei vrij tokkie of in elk geval ordinair. Meer heb ik niet toe te voegen.
Noorwegen is goed bereisbaar, iets anders dan een jaar onafgebroken zuid-korea. Ik vind het vooral stuitend dat zij het overduidelijk niet eens was met zijn beslissing, hij toch gegaan is en nu vanaf de andere kant van de wereld, waar hij een vol jaar blijft, als betrokken ouder wordt gezien? Hoe betrokken ben je als je je bemoeit terwijl je er gewoon een volledig jaar niet bent? Zelfs al doe je het in samenspraak ben ik best sceptisch over of je je kunt mengen in het leven en de opvoeding van de andere ouder, terwijl je zelf gewoon niet fysiek aanwezig bent en dus eigenlijk weinig bij draagt. Hij had andersom beredenerend net zo goed kunnen weten dat zijn carrière op een lager pitje zou moeten met twee jonge kinderen.
Blijf het echt de meest tokkie ruzie ever vinden, maar vind het ergens zo boeiend dat je als vader met twee instaposts je imago kan herstellen terwijl je voor het geld, de faam en ervaring kiest om niet bij je kinderen te zijn en de moeder het maar op lost. Denk dat je als moeder echt niet weg komt met zo’n keuze.
Ik denk niet dat hij veel keuze had om dichterbij te voerballen eigenlijk en het geld om zijn kinderen te onderhouden moet toch ook ergens vandaan komen. Volgens mij is dit wel iets waar je rekening mee moet houden als je een relatie aangaat met een voetballer die nu niet echt de capaciteit heeft om bij Ajax of Feyenoord o.i.d. te spelen.
Ik vind hem echt niet anders dan alle andere vaders en moeders die om wat voor reden dan ook een tijdje in het buitenland werken (en dat zijn er volgens mij echt heel wat.) (Ik ken er heel wat in ieder geval, waaronder mijn eigen vader toen ik vroeger klein was, dus wellicht voel ik me ook een pietsie aangesproken.)
Ik heb het idee dat het als meer egoïstisch wordt gezien omdat voetbal ‘niet nuttig’ is en je er veel geld mee verdient, maar hoeveel mensen hebben er daadwerkelijk een nuttig beroep.
Hij zou het ‘voor het geld en de leuke ervaring’ doen, maar mensen die in het leger zitten en op uitzending gaan bijv. doen dat doorgaans ook voor het geld en de ervaring.
Ik heb ook het idee dat Monica het eerst geen probleem vond en het hem gunde. In haar eigen video’s kwam naar voren dat ze het wel moeilijk vond maar dat het wel in overleg is gegaan. Nu bij videoland is het ineens wel een probleem. (Voor de kijkcijfers wellicht.)
Dus als hij het daarbij ook nog eens overlegd heeft met de moeders van zijn kinderen zie ik echt het probleem niet.
Denk dat je ook wel gelijk hebt. Uiteindelijk was ik er niet bij en is het oordelen op basis van wat Monica nu zegt. Wat er daadwerkelijk gebeurd is zal wel ergens in het midden liggen. Hoop dat ze er samen wel uit komen, want zoals het in de docu klonk vond ik het vanuit beiden wel echt kwalijk voor hun kind.
Denk dat ik wellicht ook teveel vanuit mijn eigen situatie (een vader die deels in overleg, deels niet in overleg te vaak niet aanwezig was, wat uiteindelijk tot geruzie tussen ouders en een lange contactbreuk leidde) bekijk.
Precies dit.
En volgens mij is het niet onafgebroken, zoals ik hierboven lees. En is hij al 1 of 2x teruggekomen naar NL. Het was misschien een snelle beslissing, maar dat is nu eenmaal zo met transferseizoen enzo.
Volgens mij is het best voor de hand liggend dat een voetballer (met kwaliteit) als Lars ooit in land als qatar, Arabië of korea zou gaan soelen, wilde hij er nog wat aan overhouden. En volgens mij is hij ook best bezig met een leven na pensioen, met die tattooshop enzo. Er wordt hier best makkelijk gejudged denk ik, terwijl dit helemaal geen rare move is voor een voetballer. Alleen gaat in dit geval het gezin niet mee?
Nou, je kan veel zeggen van Binnie, maar niet dat zij dit zonder overleg zou doen denk ik?
Waarschijnlijk heeft Nick de impact ervan van te voren gewoon onderschat en kan hij nu niet meer terug
Voetballers hebben niet altijd wat in te brengen in waar ze komen te voetballen. Er zit ook een heel team van zaakwaarnemers etc. om heen die ook betaald moeten worden, in zulke gevallen kun je lichtelijk gedwongen worden.
Of Lars nou wel of niet fout zit, hoe Monica hem portretteert vind ik echt te walgelijk voor woorden. Het is wel de vader van je kind. Kom op zeg.
Of… hij kiest ervoor om nu één jaar ver weg te zitten en goed te verdienen nu het nog kan ipv de aankomende jaren nog aan te rommelen in andere landen en al die tijd zijn kinderen minder te zien?
Of Lars nu in korea voetbalt of in europa, hij heeft hoe dan ook een werkschema waar hij zich aan moet houden, dus betwijfel überhaupt of hij dan zoveel meer in NL zou kunnen zijn. Bovendien is Lara geen topspeler, dus het kan ook dat de keuze in clubs niet zo groot is bij hem. Kan me best voorstellen dat ergens in europa niet eens een optie voor hem was?
In relatie tot het eerste: Lars heeft zoveel van club gewisseld en écht geen goede reputatie. Ik denk dat we nog best wel overschatten hoeveel clubs hem willen én wat nog een beetje fatsoenlijk betaalt. Bovendien wat ik bedoelde is; wat is beter 1 jaar in Korea of 4 jaar in een Europees land?
Lars is gewoon unlikable, dus wat hij ook doet hij krijgt kritiek als hij niet naar korea was gegaan en werkloos op de bank had gezeten, had men hem waarschijnlijk ook een waardeloze vader gevonden.
Ze zouden het sowieso binnenshuis moeten houden, maar dat vind ik toch echt de fout van Monica in dit geval.
Maar waarom zou je dat als moeder (of misschien vader) tegen houden? Als jij akkoord gaat met de verhuizing naar de andere kant van de wereld betekent het ook dat je kind 24/7 bij jou is en dat is toch eigenlijk wat je als ouder wil?
Niet per se toch? Het ligt er denk ik een beetje aan waarom je uit elkaar bent gegaan en of je denkt dat de andere ouder een goede ouder is, maar in de ideale situatie wil je denk ik als ouder dat je kind ook een goede band heeft met de andere ouder.
Volgens mij heeft hij ook een paar keer op zijn kop gekregen van zijn coach omdat hij met Monica in Amsterdam biefstuk en friet zat te eten terwijl hij de volgende dag moest trainen ofzo. In Groningen was dat toen. Dat zal je reputatie ook geen goed doen.
Net als die frikandellengate van Rafael vd Vaart. Dat is hem ook best lang blijven achtervolgen.
Edit: voor de geïnteresseerden: http://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/97526/eetgewoonte-speelt-transfer-vd-vaart-parten