Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Kan alleen squattest bedenken :laughing:

Nou ik denk dat dit komt omdat zijn woonkamer half een woonkamer is en half een opnamesetting… Althans dat heb ik keertje gezien in een video. Hij heeft zijn halve woonkamer dus ingericht echt als woonkamer en andere helft staat een andere bank enz voor de reageren op video’s enz.

Hij is qua inrichting (vind ik) ook wel de goede kant op aan het gaan.

Jongen haha volgens mij is hij al eind twintig of zelfs 30 haha.

1 like

Ik vond dat speelkleed anders echt een pareltje in zijn woonkamer :joy:

5 likes

Ja dat zou goed kunnen hoor! Als je het huis van buiten ziet, ziet het er heel groot uit dus je zou denken dat je dan een aparte studio bouwt zodat je niet altijd in je YouTube bubbel zit, maarja js natuurlijk zijn huis en als hij er blij mee is.

Omdat het me totaal niet was opgevallen dat zij zo succesvol is. Ken de meesten uit dit rijtje in het filmpje ook niet.

2 likes

Ah zo ja na Djamilla is zij volgens mij qua abonnees de grootste vrouwelijke youtuber.

3 likes

Ja, pfff. Ik denk alleen maar: must be nice :sweat_smile::joy:

De Huismuts haar interieur insta cursus is live. Binnen 24u hebben zich 500 mensen aangemeld. Dat is €40.000. :exploding_head:

30 likes

Ik kwam toevallig wat nieuwe uploads van Sanne tegen en wat mij zo opvalt is dat haar persoonlijkheid in haar videos totaal niet te rijmen valt met het drakengedrag dat ze op social media vertoont.
In haar videos komt ze best sympathiek en lief over. Is dat dan puur facade?

5 likes

Jezeus,
En ze heeft haar cursus interieurstylist zelf niet eens af.

Ik moet zeggen dat ze haar huis wel mooi inricht, de badkamers vooral.

Maar als ik het goed begrijp kunnen andere mensen het boshuisje nu wel kopen?

2 likes

ā€˜Verder hebben we het erover gehad dat ik misschien net zo goed mijn huur in Rotterdam alvast kan opzeggen, aangezien ik toch al verhuisplannen had en hier waarschijnlijk sowieso tot 1 juni ben. Dan zijn mijn spullen alvast dichterbij mijn hopelijk nieuwe huisje en kan ik het geld wat ik aan huur zou uitgeven sparen. Maar, daar moet ik nog even goed over nadenken want het is natuurlijk een grote stap. Ik wil dan wel weten waar ik aan toe ben en een datum in het zicht hebben waarop ik naar mijn boshuisje ga.’

Zo dit zou ik ook echt niet doen als ik haar was.

11 likes

Ja ik snap het ook niet zo. In de volgende paragraaf schrijft ze dat ze haar huurhuis misschien maar op moet zeggen omdat ze toch binnenkort gaat verhuizen. Uhm, je lening is toch net bevroren?

2 likes

De relatie van charlotte blitzblum is over. Misschien dat ze daarom haar insta heeft verwijderd?

In de vlog zei ze iets over dat het weg was en ze hem niet terug kon krijgen, het klonk niet echt vrijwillig

Oh wow sorry dat stukje heb ik gemist. Vind haar vlogs altijd langdradig en spoel vaak stukken door hahaha

Ik heb ook alleen de jankstukken gekeken als een echte ramptoerist

27 likes

dus dat geld dat ze van iedereen heeft gehad (ja ok ze heeft ook dingen verkocht), staat nu op een spaarrekening
stel dat ze pas over een half jaar of een jaar dat huisje of een ander boshuisje kan kopen… is toch een gek idee joh

ze bracht het toen alsof ze, bij wijze van, de volgende week dat huisje al zou hebben met die 10k erbij (even los van het corona gebeuren, want ook zonder corona was dat niet het geval)

13 likes

Ik twijfel ook echt wat ik ervan vind. Ergens zou ik echt willen dat ik mezelf na een parttime cursus expert durf te noemen en gewoon een eigen programma opzet.

1 like