Ja heb je ook wel een goed punt, ik weet het niet haha.
Lol ook echt het zal wel een kast van een huis zijn. Daarmee bedoel je toch meestal een villa en geen appartement
Denk dat ze gewoon de woz waarden hebben opgezocht op basis van adres. Zo bizar trouwens dat ze allemaal 400.000 of meer in hun eentje kunnen ophoesten. Dat is een winst van minstens 70.000 euro per jaar over de afgelopen jaren. Verbaast me bij bijvoorbeeld Dionne best wel.
Hoezo bij Dionne haha? Zij heeft vaak best wel goede views al zeker in vergelijking met bijvoorbeeld vloggloss. Of bedoel je wat anders haha?
En Dionne heeft ook meegedaan aan tvprogramma('s) toch?
Ik blijf Milan zijn huis wel mooi vinden hoor, ben ook erg benieuwd hoe zijn achtertuin er straks uitziet als het helemaal klaar is want hij heeft alles eruit gehaald (ook het zwembad wordt vervangen).
Op basis van wat ik in vlogs heb gezien vind ik de indeling van Milan zijn huis zo raar? Het is zo smal en kan er geen logische indeling bij bedenken. Maar kan er ook aan liggen dat hij het zo half half heeft ingericht.
Ik vind het wel bizar dat die jonkies allemaal zulke duren huizen kunnen kopen. Ja eigenlijk vind ik het sowieso bizar dat mensen dure huizen kunnen kopen. Oke laat maar.
Kan alleen squattest bedenken
Nou ik denk dat dit komt omdat zijn woonkamer half een woonkamer is en half een opnamesetting… Althans dat heb ik keertje gezien in een video. Hij heeft zijn halve woonkamer dus ingericht echt als woonkamer en andere helft staat een andere bank enz voor de reageren op video’s enz.
Hij is qua inrichting (vind ik) ook wel de goede kant op aan het gaan.
Jongen haha volgens mij is hij al eind twintig of zelfs 30 haha.
Ik vond dat speelkleed anders echt een pareltje in zijn woonkamer
Ja dat zou goed kunnen hoor! Als je het huis van buiten ziet, ziet het er heel groot uit dus je zou denken dat je dan een aparte studio bouwt zodat je niet altijd in je YouTube bubbel zit, maarja js natuurlijk zijn huis en als hij er blij mee is.
Omdat het me totaal niet was opgevallen dat zij zo succesvol is. Ken de meesten uit dit rijtje in het filmpje ook niet.
Ah zo ja na Djamilla is zij volgens mij qua abonnees de grootste vrouwelijke youtuber.
Ja, pfff. Ik denk alleen maar: must be nice
De Huismuts haar interieur insta cursus is live. Binnen 24u hebben zich 500 mensen aangemeld. Dat is €40.000.
Ik kwam toevallig wat nieuwe uploads van Sanne tegen en wat mij zo opvalt is dat haar persoonlijkheid in haar videos totaal niet te rijmen valt met het drakengedrag dat ze op social media vertoont.
In haar videos komt ze best sympathiek en lief over. Is dat dan puur facade?
Jezeus,
En ze heeft haar cursus interieurstylist zelf niet eens af.
Ik moet zeggen dat ze haar huis wel mooi inricht, de badkamers vooral.
Maar als ik het goed begrijp kunnen andere mensen het boshuisje nu wel kopen?
‘Verder hebben we het erover gehad dat ik misschien net zo goed mijn huur in Rotterdam alvast kan opzeggen, aangezien ik toch al verhuisplannen had en hier waarschijnlijk sowieso tot 1 juni ben. Dan zijn mijn spullen alvast dichterbij mijn hopelijk nieuwe huisje en kan ik het geld wat ik aan huur zou uitgeven sparen. Maar, daar moet ik nog even goed over nadenken want het is natuurlijk een grote stap. Ik wil dan wel weten waar ik aan toe ben en een datum in het zicht hebben waarop ik naar mijn boshuisje ga.’
Zo dit zou ik ook echt niet doen als ik haar was.