Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ben wel echt benieuwd naar wat ze gaat vertellen. Want ik vind haar woningen best mooi, maar het is ook een dertien in dozijn pinterest stijltje, dat je zo bij elkaar googlen. Zwarte accenten, gouden accenten, printbehang, nude tinten, roodtinten.

En haha… geld.

6 likes

Wel bizar trouwens dat die lening on hold is gezet. Kan een hypotheekverstrekker dat zomaar doen? Idee is toch juist dat zo’n bedrag gebaseerd is op je inkomsten over een bepaalde termijn met incalculering van mogelijke tegenslag? Op deze manier is het toch sowieso onverstandig om een lening aan te gaan (als je een recessie niet door kan komen).

4 likes

De wanhoop is wel heel hoog voor Anna. Hoeveel mensen moeten er hebben geweigerd voordat je Rob Geus serieus overweegt?

Sorry voor de dubbelpost

39 likes

Ik staar echt nog liever tot 1 juno de hele dag voor me uit dan dat ik hier ook maar 1 seconde naar ga kijken.

111 likes

deze comment :joy: :joy:

ga ik voortaan ook gebruiken bij dingen waar ik geen zin in heb!

7 likes

Haha jeetje Jennie: “ik had zó hard mijn best gedaan en was via allerlei omwegen eindelijk op het punt aangekomen dat ik een bod kon doen”. Ja echt keihard werken joh in 1 dag 10k bij elkaar bedelen.

De meeste mensen werken daar 4 maanden fulltime voor.

68 likes

Wat een vaag verhaal van die lening die op hold werd gezet. Ze heeft blijkbaar nog niet eens een bod gedaan, dus dan is er toch helemaal geen sprake van een lening?
En vind het ook raar dat ze nu overweegt om dan maar bij haar vader te gaan wonen, waar ze weinig contact mee heeft. En heel zijn huis meteen aan te passen en vol te gooien met haar spullen.

14 likes

Omg, hoe krijgt ze dit uit haar vingers :cry:

2 likes

Sowieso lijkt me dat als ouder niet fijn, dat je kind even het hele huis komt inrichten met haar spullen. Tenzij je als ouder natuurlijk een Xenos huis hebt, dan moet je direct het interieuradvies van je kinderen opvolgen.

5 likes

Ja en het is niet alleen de logeerkamer, wat ik nog zou begrijpen om een fijne plek te hebben om je terug te kunnen trekken.
Maar gewoon echt heel zijn huis, zijn kasten, zijn werkplek en nu begint ze ook al over de tuin flink onder handen te nemen.
Hoop echt dat die vader het oprecht gezellig en prima vindt. En dit niet alleen maar toelaat in een poging om het contact te herstellen met zijn dochters.

4 likes

Kent iemand hier Daz Games? Ik kijk de laatste tijd non stop zijn video’s. Vind dat zo’n leuke vent, maakt echt mijn humeur beter!

Blijf thuis, blijf veilig, het boshuisje is voor jou bestemd en het geld houd je tot je er een hebt hoor je

Fijn Jillian, dat jij even bepaalt wat er met dat geld gaat gebeuren. Maar een raar verhaal van die Jennie. Of is het zo dat banken nu sowieso geen leningen afsluiten?

12 likes

Ik vraag me dan of ze dat bij iedereen doet (dus ook bijvoorbeeld een IT’er in loondienst) of alleen als je bijvoorbeeld ZZP’er bent.

1 like

Ik vraag mij af of er ook youtubers ‘failliet’ gaan. Omdat sommige zzp’ers het nu zo zwaar hebben en ze leven van advertenties voornamelijk (ze zeggen zelf dat ze daarmee ‘het grote geld’ binnenhalen). Bijvoorbeeld Celine Charlotte heeft geen inkomsten meer van haar panden.

Ze heeft het wel nooit gehad over het geld doneren als ze het huis niet meer zou kopen.
Omdat ze het zo bracht dat het huis meteen van haar zou zijn met die laatste 10.000euro.
Enkel als ze het bedrag niet zou halen, zou ze een deel van het geld doneren.
Ik geloof ook wel dat ze in de toekomst een boshuisje gaat kopen en dat geld ervoor gaat gebruiken. Maar op deze manier is het gewoon krom, want blijkbaar heeft ze nog tijd genoeg om het zelf bijeen te sparen.

1 like

Zegt denk ik ook wel iets over de staat van het huisje. Ik zou nu écht geen huis kopen dat al een tijdje te koop staat en waarschijnlijk over een halfjaar ook nog. Eigenlijk zegt die makelaar dus dat je er niet vanaf komt, tenzij er een influencer met een fascinatie voor boshutjes aanklopt.

12 likes

Ik hoop dat alle youtubers die nu saaie “Ik zit nu thuis en doe geen fuck” vlogs maken het zwaar krijgen. Sorrynotsorry. Maar er zijn nu zoveel toffe videos die je kunt maken. Of je videos die je normaal maakt op een creatieve manier maken.
Zoals bijv mn favo youtuber karenbritchick. Zij maakt videos waar ze normaal door newyork loopt en aan mensen vraagt wat ze dragen. Dat kan ze nu niet doen dus heeft ze mensen thuis gevraagd om videos te maken van hun quarantaine outfit.

Voorbeeldje.
Voor de crisis

Nu tijdens de crisis

Veel leuker dan “Nick welk taakje moet ik nu doen” bullshit

36 likes

Ik heb geloof ik al eens eerder m’n onbegrip geuit voor die hele boshuis-situatie van Jenny. Ik volg haar en dit alles niet echt (alleen via hier) maar ik begrijp er werkelijk waar steeds minder van.

6 likes

Hahaha ja volgens mij zegt ze dat soort dingen ook om zichzelf ervan te overtuigen ofzo? Ik vond het wel heel zielig dat ze zo verdrietig is

2 likes

Zij is echt mijn BEC. Zag dat filmpje en dacht: nee dit moet ik niet gaan kijken want dan erger ik me weer de hele tijd aan d’r. Dat irritante gebrabbel de hele tijd waar ze drie verhalen door elkaar verteld.

Oja uiteraard wel even het stukje gekeken waar ze vertelt dat het uit is. Ik vond het ook beetje… goedgelovig (niet helemaal juiste woord). Maar om te denken dat je iemands droomvrouw bent, terwijl diegene niet verliefd op je is. En ik vind 5 maanden ook vrij lang om te proberen voor het geval die ander dus niet verliefd is. Maar daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, want zoals ze zei was zij zelf wel verliefd dus dan sta je er heel anders in natuurlijk.

12 likes