Ja ik snap het ook niet zo. In de volgende paragraaf schrijft ze dat ze haar huurhuis misschien maar op moet zeggen omdat ze toch binnenkort gaat verhuizen. Uhm, je lening is toch net bevroren?
De relatie van charlotte blitzblum is over. Misschien dat ze daarom haar insta heeft verwijderd?
In de vlog zei ze iets over dat het weg was en ze hem niet terug kon krijgen, het klonk niet echt vrijwillig
Oh wow sorry dat stukje heb ik gemist. Vind haar vlogs altijd langdradig en spoel vaak stukken door hahaha
Ik heb ook alleen de jankstukken gekeken als een echte ramptoerist
dus dat geld dat ze van iedereen heeft gehad (ja ok ze heeft ook dingen verkocht), staat nu op een spaarrekening
stel dat ze pas over een half jaar of een jaar dat huisje of een ander boshuisje kan kopen⦠is toch een gek idee joh
ze bracht het toen alsof ze, bij wijze van, de volgende week dat huisje al zou hebben met die 10k erbij (even los van het corona gebeuren, want ook zonder corona was dat niet het geval)
Ik twijfel ook echt wat ik ervan vind. Ergens zou ik echt willen dat ik mezelf na een parttime cursus expert durf te noemen en gewoon een eigen programma opzet.
Ben wel echt benieuwd naar wat ze gaat vertellen. Want ik vind haar woningen best mooi, maar het is ook een dertien in dozijn pinterest stijltje, dat je zo bij elkaar googlen. Zwarte accenten, gouden accenten, printbehang, nude tinten, roodtinten.
En haha⦠geld.
Wel bizar trouwens dat die lening on hold is gezet. Kan een hypotheekverstrekker dat zomaar doen? Idee is toch juist dat zoān bedrag gebaseerd is op je inkomsten over een bepaalde termijn met incalculering van mogelijke tegenslag? Op deze manier is het toch sowieso onverstandig om een lening aan te gaan (als je een recessie niet door kan komen).
De wanhoop is wel heel hoog voor Anna. Hoeveel mensen moeten er hebben geweigerd voordat je Rob Geus serieus overweegt?
Sorry voor de dubbelpost
Ik staar echt nog liever tot 1 juno de hele dag voor me uit dan dat ik hier ook maar 1 seconde naar ga kijken.
deze comment
ga ik voortaan ook gebruiken bij dingen waar ik geen zin in heb!
Haha jeetje Jennie: āik had zó hard mijn best gedaan en was via allerlei omwegen eindelijk op het punt aangekomen dat ik een bod kon doenā. Ja echt keihard werken joh in 1 dag 10k bij elkaar bedelen.
De meeste mensen werken daar 4 maanden fulltime voor.
Wat een vaag verhaal van die lening die op hold werd gezet. Ze heeft blijkbaar nog niet eens een bod gedaan, dus dan is er toch helemaal geen sprake van een lening?
En vind het ook raar dat ze nu overweegt om dan maar bij haar vader te gaan wonen, waar ze weinig contact mee heeft. En heel zijn huis meteen aan te passen en vol te gooien met haar spullen.
Omg, hoe krijgt ze dit uit haar vingers
Sowieso lijkt me dat als ouder niet fijn, dat je kind even het hele huis komt inrichten met haar spullen. Tenzij je als ouder natuurlijk een Xenos huis hebt, dan moet je direct het interieuradvies van je kinderen opvolgen.
Ja en het is niet alleen de logeerkamer, wat ik nog zou begrijpen om een fijne plek te hebben om je terug te kunnen trekken.
Maar gewoon echt heel zijn huis, zijn kasten, zijn werkplek en nu begint ze ook al over de tuin flink onder handen te nemen.
Hoop echt dat die vader het oprecht gezellig en prima vindt. En dit niet alleen maar toelaat in een poging om het contact te herstellen met zijn dochters.
Kent iemand hier Daz Games? Ik kijk de laatste tijd non stop zijn videoās. Vind dat zoān leuke vent, maakt echt mijn humeur beter!
Blijf thuis, blijf veilig, het boshuisje is voor jou bestemd en het geld houd je tot je er een hebt hoor je
Fijn Jillian, dat jij even bepaalt wat er met dat geld gaat gebeuren. Maar een raar verhaal van die Jennie. Of is het zo dat banken nu sowieso geen leningen afsluiten?
Ik vraag me dan of ze dat bij iedereen doet (dus ook bijvoorbeeld een ITāer in loondienst) of alleen als je bijvoorbeeld ZZPāer bent.