Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik haat RUMAG echt met zo’n hartstochtelijke passie. Mensen die dat grappig vinden dalen eigenlijk gewoon in mijn achting. Ik vind het echt het toppunt van tokkie.

68 likes

Bij de huishoudbeurs (ik was daar voor werk, don’t judge) stonden er rijen dik bij de RUMAG kraam. Toen dacht ik: oké dit is echt voor tokkies

22 likes

Op mijn werk hebben we dus heel veel rumag mokken :sob:

1 like

Waarom wil je daar uberhaubt iets van hebben. Het is ook niet eens mooi ofzo. Ik heb dan nog liever zon boef trui.

19 likes

Shit, ik vind ZML/Arjen Lubach vreselijk, maar Rumag ook. Ga het toch ff kijken.

5 likes

Ben ik weer met mijn obsessie voor Grackle (heb inmiddels alles gezien, thank you isolatie) maar dit is toch een mega leuk idee:

En die vader die de opening doet :grin:

14 likes

Het verbaast me ook totaal niet dat Nienke Plas voor Rumag heeft gewerkt, zelfde schreeuwerige attitude.

68 likes

Ja dit verklaarde voor mij ook wel waarom ik nienke plas niet leuk vind

16 likes

Zat ik net ook aan te denken :grimacing:

Ik ben meegenomen naar de theatershow, traumatiserend kan ik je vertellen.

7 likes

“”"""""“Brainstormen”""""""""

Vraag me echt af hoe dat nou serieus ging. “Ok Hans, heb jij nog op Twitter gekeken van het weekend?”
“Ja, ik hoor wat je zegt, ik heb 2 potentiële tweets doorgecommuniceerd naar Nienke. Zij zal ze vervolgens inschieten.”

11 likes

Oh god, ik vroeg me al af wat dat was. Wat doen ze dan, gestolen tweets voorlezen?

3 likes

Ik vond het ook vreselijk terwijl ik haar vlogs mega leuk vond (en nog steeds wel leuk vind maar wel minder haha) Het is dat er geen pauze was maar anders was ik oprécht weggegaan :weary:

Maar leuke cadeau, veel plezier!!! :joy::kissing_heart:

3 likes

Het jammere cadeautjes topic

Ik verwijs je graag door naar dit topic

33 likes

Hahaha mijn beste vriendinnetje vond het dus echt helemaal geweldig en haar vriend vond de show ook grappig. Ze hebben zelfs heel lang gewacht op een foto met nienke dus dat zegt genoeg over hoe fangirl ze is :joy::joy: ik had ook kaartjes voor die show maar vond haar vlogs al irritant dus we zijn uiteindelijk nooit meer gegaan en op een terras gaan zitten lol

1 like

Nou, allereerst proppen ze een zaal vol pubers en kortpittige en claimen ze dat dit de ergste avond ooit wordt. (Dat was het ook, maar hun bedoelde het vast anders)

Vervolgens is er een soort Kahoot quiz met kut vragen, categorie grootste piemel, scheldwoorden en sex standjes. De 6 uit het publiek die de meeste goed hadden gaan verder op het podium met quizzen en opdrachten. Bij ons 5 giebelende puber meisjes die het woord sex volgens mij nog niet eens konden spellen en haast bang waren voor René. iemand met een grote bek had deze avond nog enigzins kunnen redden, maar helaas…

Tussen de opdrachten (geblinddoekt een piemel op René plakken, echt niveautje) door kwamen er 2 cabaretiers, 1 was meeeega slecht de andere vond oprecht wel leuk. Ook kwam die valse Bibi nog even 3 regels zingen.

Iemands telefoon werd gepakt en werd aangesloten op een groot scherm en werd er een raar bericht gestuurd en moeders gebeld. Lachen gieren brullen in de zaal.

Daarna viel er elke keer een meid af en op het einde had je rumagger van de zaal en die kreeg een selfie.

René kwam daarna het cafe nog in en moet zeggen dat hij toen wel heel leuk en vriendelijk over kwam. Nam voor iedereen die wilde de tijd voor een praatje of een foto.

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

Edit: @colorito ik had het niet over Nienke haha, maar de show van Rumag. Denk dat ik 10x liever naar Nienke was geweest.

15 likes

Oops hahaha gênant :joy::joy:

2 likes

Jawel :face_with_hand_over_mouth:

Wat is dat toch ook voor idiote trend dat tegenwoordig alles en iedereen een eigen theatershow moet hebben?!

43 likes

:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

8 likes