Oh zat in de war met scotoe hahahaha
Hahahaha “I respect you ánd female dogs. Don’t use bitch as an insult!”
Kunnen we daar ajb de discussie over voortzetten?
Toch wel heftig om te zien dat Monica huilend zegt in haar serie dat ze het gewoon niet begrijpt dat een vader van 2 kleine kinderen zo voor een jaar, of mogelijk langer, naar de andere kant van de wereld verkast. Maar wie zou dat niet moeilijk vinden. Lijkt me zo’n klotesituatie. En dan in die leeftijd van Mason, dat je je vader ineens een hele lang tijd niet ziet. Echt sneu.
Ik vind die vriendin in Monica’s serie echt heel irritant. Die ging vragen wat ‘de intenties’ waren van die jongen die met Monica aan het daten is. Ik krijg daar echt bezitterige vader-vibes van en als een vriendin van mij zich zo zou opstellen zou ik haar echt zeggen dat ze ff normaal moet doen.
Iemand vroeg toch laatst naar die top met ritsje van Monica (of was dat niet hier)? Het is een jurkje uit haar nieuwe Nak-d collectie
Ik vond dat ook al zooo raar. Alsof hij even op sollicitatiegesprek gaat. Daarbij - wat moet je uberhaupt antwoorden op zo’n vraag? Denkt iemand na over zijn of haar intenties tijdens het daten? Dat is toch gewoon een leuk persoon vinden/leuke tijd hebben?
En ze praat dus echt prima Nederlands. Terwijl in Monica’s vlogs ze te pas en te onpas Engels begint te praten. 
Klopt, maar dat is wel gewoon haar taal… dus dat vind ik niet raar of vreemd eigenlijk.
Waarom niet? Als zij toch in Nederland is en ze praat prima Nederlands waarom dan alsnog Engels praten tegen haar Nederlands sprekende vrienden? Want het is niet dat ze ermee struggelt Nederlands te spreken. Waar ik dus vanuit ging.
Deze discussie is al eerder in het topic geweest en die ligt voor mij persoonlijk nogal gevoelig dus even kort (voor ik me te veel ga opwinden, ligt niet aan jou): Ze komt van Curaçao en daar spreken ze o.a. Papiaments, dat is een mix van allerlei talen en vaak wordt die taal thuis ook nog gemixt met Engels en Nederlands. Ik vind niet dat omdat je in Nederland bent je niet meer je moedertaal mag spreken als je vindt dat je je daarmee beter kunt uitdrukken (of om welke reden dan ook.)
Ok nee fair enough. Die discussie heb ik gemist. Ik spreek zelf wel eens een jongen afkomstig uit Sint Maarten en hij woont al vrij lang in Nederland en hij doet hetzelfde. Tijdens zijn studie kreeg hij er veel kritiek op. Maar laten we de discussie dan vooral niet weer ophalen. 
Ja, dankjewel. Ik vind het zelf altijd wel naar als mensen Jezus, of gvd zeggen als scheldwoorden. Ik zou er nooit wat van zeggen, of iemand anders behandelen ofzoiets, maar ik voel het altijd wel even in mijn buik.
Ik keek net de 2e aflevering van Monica en helemaal aan het einde van de aflevering lieten ze een stukje zien van de 3e aflevering. En Lars begint daar te huilen, je ziet echt verdriet. Ik heb helemaal niets met hem, maar ik begon bijna mee te janken gewoon.
Summary van le drama plz. Ik ga geen videoland aanschaffen noch een uur monica kijken maar ben hier wel voor de tea.
Nee zo werkt het niet
Interessant trouwens om die Stanley een keer te zien praten op beeld.
Werk jij voor videoland?
Nee ik ben Monica
Nee joh, zij is al exposed hier met de onopgeruimde auto met alle gucci en chanel meuk
Het lijkt alsof Monica enerzijds wel geeft om haar privacy (bijvoorbeeld toen het net uit was met Lars bleef ze heel netjes en liet ze details weg) maar anderzijds is het dan weer geen enkel probleem als deze drama voor heel Nederland te zien is op videoland. Begrijp dat echt niet, hoe kut voor ZL om later je ouders te zien bekvechten op tv? Alles voor het geld…