Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Haar theatershow heet ook Van de hak op de tak :stuck_out_tongue:

Ik vond 'm trouwens wel leuk :see_no_evil:

Hahaha neeeee, wat erg, ik zit nog liever tien jaar in deze semi-lockdown, dan dat ik naar deze show ga.

21 likes

Ja het was écht erg! Nog erger dat ik het cadeau heb gekregen toen.

Dit is het beeld wat ik heb van een sorority house getting drunk night, maar dan verwerkt in een theatershow.

2 likes

Mijn beste vriendin, dat maakt het nog erger :sob:
Ik tag haar wel eens onder een quote die op haar slaat, ben meteen gestraft.

1 like

Woehoe een nieuwe challenge accepted van Michelle, dit keer bij de FBI

5 likes

:face_with_monocle: :scream: :money_mouth_face:

Alsof theateropleidingen voor de grap bestaan. Echt zo idioot dat iedereen nu ineens tHeAtErMaKeR is.

9 likes

Correct me if I’m wrong, maar heeft zij niet ook een theateropleiding gedaan?

3 likes

Ja ze heeft een toneelopleiding en dansopleiding gedaan en wel veel in het theater gestaan. Een solovoorstelling was altijd al een droom geloof ik.

2 likes

Maar ik snap de ophef nou ook niet helemaal. Ongeveer 0,03% op de interwebz is origineel. Waarom aandacht besteden aan rumag. Boeien, laat dat sneue clubje lekker.

4 likes

Oh dat heb ik even niet meegekregen. To hell with them dan.

5 likes

Ik heb inmiddels hieronder gelezen van wel, dus zal mijn ‘rant’ niet op haar loslaten. Maar het is wel het algemene sentiment wat ik bij al die mensen heb die tegenwoordig ineens in het theater staan.

Insta storie reactie van Rumag op de uitzending van zondag met Lubach

6 likes

:nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face:

3 likes

En nóg meer haat erbij voor Rumag :face_vomiting:

1 like

Mooi

87 likes

Op Facebook gaat 't wel redelijk hard. Net in 10 minuten al 200 minder en ik zag een plaatje voorbij komen dat ze gisteravond tussen 20:00 en 23:00 iets van 4000 volgers kwijt waren

1 like

Wat heeft zij aan ook. Fashionisapaardrijoutfit

21 likes

#lijkrijk

6 likes