Haar theatershow heet ook Van de hak op de tak
Ik vond 'm trouwens wel leuk
Haar theatershow heet ook Van de hak op de tak
Ik vond 'm trouwens wel leuk
Hahaha neeeee, wat erg, ik zit nog liever tien jaar in deze semi-lockdown, dan dat ik naar deze show ga.
Ja het was écht erg! Nog erger dat ik het cadeau heb gekregen toen.
Dit is het beeld wat ik heb van een sorority house getting drunk night, maar dan verwerkt in een theatershow.
Mijn beste vriendin, dat maakt het nog erger
Ik tag haar wel eens onder een quote die op haar slaat, ben meteen gestraft.
Woehoe een nieuwe challenge accepted van Michelle, dit keer bij de FBI
Alsof theateropleidingen voor de grap bestaan. Echt zo idioot dat iedereen nu ineens tHeAtErMaKeR is.
Correct me if I’m wrong, maar heeft zij niet ook een theateropleiding gedaan?
Ja ze heeft een toneelopleiding en dansopleiding gedaan en wel veel in het theater gestaan. Een solovoorstelling was altijd al een droom geloof ik.
Maar ik snap de ophef nou ook niet helemaal. Ongeveer 0,03% op de interwebz is origineel. Waarom aandacht besteden aan rumag. Boeien, laat dat sneue clubje lekker.
Oh dat heb ik even niet meegekregen. To hell with them dan.
Ik heb inmiddels hieronder gelezen van wel, dus zal mijn ‘rant’ niet op haar loslaten. Maar het is wel het algemene sentiment wat ik bij al die mensen heb die tegenwoordig ineens in het theater staan.
En nóg meer haat erbij voor Rumag
Mooi
Op Facebook gaat 't wel redelijk hard. Net in 10 minuten al 200 minder en ik zag een plaatje voorbij komen dat ze gisteravond tussen 20:00 en 23:00 iets van 4000 volgers kwijt waren
Wat heeft zij aan ook. Fashionisapaardrijoutfit
#lijkrijk