Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ze is er zelf in ieder geval een ster in :’)

Best wel meta dit… een programma over “programma’s verkopen voor een hoge prijs” verkopen voor een hoge prijs

:geek:

24 likes

Tussen vanmiddag 12:00 uur en nu ook alweer 3.500 minder, dus het blijft lopen

2 likes

Alwin heeft weer heerlijk haatvoer gepost

11 likes

heh maar op dr site staat toch dat het gratis is? Of ben je sarcastisch? Of kijk ik verkeerd?

Ik weet niet hoe het met deze zit maar ik weet wel dat ze regelmatig trainingen verkoopt voor bedragen als €20.000

Laura brijde heeft een insta story gepost dat haar kanaal is verwijderd wegens spammen(?) en dat Google haar niet wil helpen om het account terug te krijgen. Lullig! Wel een beetje vaag wat de reden dan precies is aangezien ze zegt dat ze zich niet in dat spammen kan vinden, maar wel zuur voor haar

3 likes

Hahaha Rumag “echt vervelend dat jij het zo interpreteert” ipv “sorry ik ben een kleine bitch en het spijt me”.

21 likes

Godver wou dat net komen posten.

Is echt mijn hoogtepunt van de dag in deze tijd. Mensen hatewatchen haha

4 likes

“Ik ben heel benieuwd hoe die proeft”
Smaakt Alwin… jij proeft en de mayo smaakt.

41 likes

Zou ook leuk zijn om een soort neflixparty te hebben voor youtube om hier met z’n allen naar te kijken

24 likes

:grinning: :sweat_smile:

Hahaha was echt zalig. Hij begreep ook echt niet waarom :joy:

4 likes

Ze post ook de volgende story:

Ik volg haar maar sporadisch maar hoezo bijna dakloos? Dat verhaal heb ik even gemist?
En weten we over welke 8-jaar lange samenwerking het gaat?

7 likes

Volgens mij bijna dakloos omdat ze nu tijdelijk in een Airbnb verblijven waar ze eerder uit moeten door het coronavirus (vgm omdat de eigenaar bijna terugkomt). Welke samenwerking weet ik ook niet

Edit: vind het wel echt heel kut voor haar allemaal. Canceled boekpresentatie OK, maar dan ook nog heel je YT weg en je verblijfplaats uit moeten zonder te weten waar je dan heen moet lijkt me behoorlijk klote

8 likes

Dakloos omdat ze nu een appartementje huurt van iemand die op reis is, maar die komt door het coronavirus eerder terug naar huis waardoor Laura en Tony op zoek moeten naar iets anders. Geloof dat dat alleen nog niet echt wil vlotten.

8-jaar lange samenwerking weet ik niet…

2 likes

Damn haar makeup ziet er nog steeds even lillek uit als in de tijd van VersusA of hoe die blog nou ook weer heette.

8 likes

Tbh: ik vind de drama op rumag overtrokken. Vind het een tokkiemerk, nmsvpe, maar is dit niet precies hoe zo’n beetje elke commerciele goededoelenactie werkt? (Wil niet zeggen dag ik het oké vind) Vind het een beetje smerig om een bedrijf in crisis kapot te maken. Niet naar het merk, wel naar de werknemers erachter die gewoon op straat staan als de kijker zich weer eens heeft laten ophitsen door Arjen Lubach, die graag de publieke opinie beïnvloedt, maar dit vooral doet als iets eigenlijk al een beetje leeft en binnen zijn straatje valt.

9 likes

Ik vind het eerder smerig om je bedrijf op e bouwen over de ruggen en creativiteit van anderen. Dat is niet iets wat ze nu in crisis doen, dat is waar het bedrijf op gebouwd is. Dat het dan op een ongelegen moment backfired is vervelend, maar m.i. een direct gevolg van je eigen eerdere keuzes.
De taak van journalisten is juist om dit soort dingen aan de kaak te stellen

34 likes

Ah dit vind ik wel echt erg voor haar. Zij heeft wel een hoge gunfactor bij mij. Helemaal dat haar youtubekanaal gewoon weg is!?

5 likes

Huh maar de werknemers van RUMAG weten toch zelf ook dat ze meewerken aan een bedrijf dat gewoon teksten steelt?

5 likes