Volgens mij hebben ze wel eens in een van de allereerste vlogs gezegd dat het Femke haar echte haar is en dus geen extensions (iedereen vroeg daarnaar in de comments). Dit is wel echt toen ze nog met Anthea en Femke woonde haha, 5 jaar terug ofz.
Ohhhh goeie. Die link had ik even niet gelegd.
Nou geloof ik geen zak van dit waren toch echt overduidelijk van die matten? Kon precies zien waar d’r eigen haar stopte
Is niet erg verder, had het alleen tot nu toe nog niet zo duidelijk kunnen zien
Hmm ik heb het nog eens even bekeken haha. Ik kom er niet zo goed uit. Ik heb een vriendinnetje en die heeft ook dr haar in zulke lagen dus daar lijkt het ook bijna nep. Maar ‘t zouden ook inderdaad van die matten kunnen zijn hoor!
Hahaha wat is dittttt hahahahahaa
Ik word zo ongemakkelijk van dat daten met die jongen. Het staat zo in de schijnwerpers, zou dit niet gewoon allemaal voor deze soap zijn opgezet? Ik kan me niet voorstellen dat je akkoord gaat met dat dit dategedoe forever terug te zien is.
En dan de goedkoopste outfit van de h&m en van de bijenkorf kopen, boeit niks dat het nooit meer gedragen wordt 
Ik vind het echt jammer want ik vind furtjuh leuk om te kijken maar het enige dat ik nog zie is verspilling.
Mee eens, tegenwoordig lijken alle video’s van Rutger en Thomas op elkaar. Maar blijkbaar zijn erg genoeg kijkers die nog interessant vinden.
Wel jammer opzich “vroeger” maakte (vooral Rutger) ook andere video’s. Die ik graag keek.
Maar blijkbaar zijn de orginele ideeën op.
Vind het ook ontzettend jammer dat de nadruk zo ligt op geld uitgeven, ook al die dure troep die ze bij de bijenkorf kopen, alsof ze het echt gaan dragen. Vond het leuker wanneer ze van broodtrommel gingen wisselen ahha, dat waren wel mn guilty pleasure video’s om te kijken.
Ohhhh ik hoop dat Nick zn haar gaat millimeteren en bleken. Ik vind Bonnie echt heel irritant, laat hem gewoon
Ja helemaal eens met jullie. Ik erger me dood aan al dat geld dat wordt uitgegeven alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En zó zonde ook want zijn video’s waren echt leuk en origineel altijd. Maar goed, gezien hun nieuwe huis zullen de zaken op deze manier ook prima gaan en hoezo meer moeite doen dan nodig is. 
Wat de actuele neuk zeg jij nou?!
Ze doet ook alsof het nooit meer bijgroeit. Als ik mn beenhaar millimeter is het ook binnen no time lang, dus Nick z’n haar is ook snel weer lang
-1
Topic weer even bijgelezen, maar ik heb dus voor de eerste keer ooit medelijden met een vlogger denk ik. Vind wat met Laura gebeurde echt sneu.
Waar zijn de ‘dagelijkse’ vlogs van de Huismuts nou?
Nu het eens interessant wordt door de verhuizing is ze er mee gestopt.
Weet niet of het al gedeeld is, maar ik ben gewoon in shock dat ze er überhaupt geld voor krijgen. Gaat over de overheidscampagne omtrent corona. Toch bizar 
Nou is er nog niks bevestigd, maar ik vind het gewoon zo raar dat ze er geld voor krijgen 
Ik vat dat op als een grapje en juist als commentaar op dat ze er geld voor kregen.