Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Kan je vertellen dat dit vrij normaal is voor youtubers. Toen ik 8k abonnees had kreeg ik zelfs dit soort comments. Mensen zijn echt ziek soms.

Waarom? Dat gebeurt bij andere beroepen ook best vaak. Dat de partner de communicatie of administratie doet, bijvoorbeeld.

1 like

Ik vind dat je geen freepas nodig hebt om kanker te gebruiken.

Snap die outrage nooit zo.

21 likes

Dat is een mening
Mijn mening is anders

4 likes

Hoe moet je respectvol schelden

5 likes

Zeg, vlegel! Maan je weg!

21 likes

Sorry neen, dit vind ik alsnog disrespectvol

10 likes

*respectloos jij tyfus analfabeet

18 likes

krijg de fokking tering

Samenvatting

WAAROM DENKEN MENSEN DAT IK SERIEUS BEN ALS IK DISRESPECTVOL SCHIJF JEZUS CHRISTUS

42 likes

Ik heb mezelf aangeleerd om te schelden met van die nepvloekwoorden en ik schaam me altijd kapooot wanneer ik heel erg gefrustreerd ben en het Italiaanse equivalent van ā€œpotjandikkie!!!ā€ eruit komt. Ik heb daarbij ook nog eens een babystem en lucht ook niet echt op, 1/10 zou het niet aanbevelen.

14 likes

Is makkelijk af te leren hoor cazzo

8 likes

Disrespectloos.

11 likes

Vaffanculo

11 likes

Ik heb daadwerkelijk bij haar op de middelbare school gezeten en naar mijn weten stond ze niet bekend als ā€˜mean girl’, hoor! Voelt een beetje gek om dit te delen op een openbaar forum wanneer het gaat om iemand die je persoonlijk kent, dus ik wil er niet meer woorden aan vuil maken, maar vind het eerlijk gezegd ook wel rot voor haar dat dat beeld bestaat.

Maar dat beeld heeft ze toch wel grotendeels aan zichzelf te danken?

3 likes

Nee (niet altijd), want mensen bepalen zelf ook hoe ze iets interpreteren. Of dat ze hun mening of beeld bijstellen over iemand. En als het om Youtubers gaat zien de ā€˜haters’ vaak alleen maar wat ze willen zien. Dus dat kunnen de Youtubers in kwestie toch al niets meer goed doen.

2 likes

Ik volg haar verder niet, dus daar kan ik niet zoveel op zeggen. Lees alleen wat hier in het topic gepost wordt!

Los van Nina, denk ik wel dat sommige delen van iemand persoonlijkheid wellicht wat uitvergroot worden op camera en dat ze misschien ā€˜in het echt’ anders zijn dan ze op camera overkomen. Betekent niet dat je niet kritisch mag zijn op wat YouTubers bijv. zeggen op camera hoor, maar meer dat wat je ziet niet Ć”lles is. Een beetje een dooddoener, ik weet het, maar soms bestaat er ineens een bepaalde consensus over iemand en is het lastig voor degene om daar vanaf te komen. En die van ā€˜mean girl’ (dus pestkop?) is niet echt prettig. Nogmaals, nu heb ik het niet specifiek over Nina of tegen jou (al is dit nu wel een lange reply naar jou toe haha, dit is meer in het algemeen hoor), maar daarom wilde ik even een tegengeluid laten horen.:v:

1 like

Nou ja, reply naar niemand toe want blijkbaar ben ik een prutser.

3 likes

Maar waarom heeft kanker altijd zo’n uitzonderingspositie ten opzichte van andere ziektes die als scheldwoord gebruikt worden? Dat begrijp ik niet zo goed. En het Nederlands is een taal die nu eenmaal veel scheldt met ziektes, zoals elke taal zijn eigen ā€˜genre’ aan scheldwoorden heeft. In andere landen schelden ze veel met religie of met geslachtsdelen of met pies en stront etc.

35 likes

Team Nathan

8 likes