Begrijp dat je dat rot vindt! Maar ik denk dat er ook heel veel mensen zijn die dat beeld niet hebben hoor, anders ging ze vast niet zo lekker nu. Heb nu ook spijt van mijn vorige post (benieuwd naar sappige verhalen), merk dat ik hier eigenlijk de mean girl ben.
Iemand vroeg zich hier laatst af wie de scharrel van Selma Omari kon zijn. Nu weet ik dat zelf ook niet, maar heb zojuist in de comments onder haar laatste vlog het volgende gerucht opgevangen. Het zou gaan om de man achter 777fest.
Ik heb zijn naam, maar om gezeik te voorkomen nog even niet delen? Als het OK is, hoor ik dat graag en dan zal ik zijn Instahandle wel even delen.
#dodemus??
Boef is that you?
Vegan rap hahahaahhaa.
Ah nee joh, ik reageerde misschien ook wel een beetje te serieus op je post waarin je je eigen opmerking ook al relativeerde. No mean girls here
Huh zeg gewoon of zeg niks
Wel een upgrade van boef zo te zien
Oh?? Hoe kom je daar bij, ben wel benieuwd.
Ik zal de naam die genoemd werd onder haar vlog wel noemen en als het een regel overtreedt, dan hoor ik het wel.
Ik denk niet dat het Frenna is, want de hand die ze vast had in haar “tease” op Instagram was een stuk lichter
Ok, de reden dat ik het 777fest noemde was omdat dit in zijn Insta bio staat. Dan is die Zakaria op een andere manier betrokken bij dat festival
Edit: doet de marketing/PR
Oeeeehh tea. Ik vind die Zakaria wel een beetje een engerd.
Maar als YouTube comments tegenwoordig reputable sources zijn dan schrijf je tutorial als turtulio.
Ja was al overduidelijk dat ze die hut alleen maar wilde om een insta foto te maken en als opvulling in de vlog
De dingen die influencers delen over thuiswerken, zijn de perfecte bevestiging van dat ze normaal geen reet doen.
Ik kan me echt irriteren aan het feit dat de huismuts aankondigt te gaan dagvloggen deze ‘quarantaine’ en dan vervolgens dagen lang niks upload zonder ook maar iets daarover te zeggen.
En vervolgens wel haar hele interieur/verbouwing gesponsord krijgen
JE MOET ME NIE SKREEUWE