Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

En dan zitten ze daar allemaal in hun huizen van 400K of meer en dikke auto’s

2 likes

Ik vond het gebrabbel en gefilosofeer van Charlotte ook niet om aan te horen, maar toen ze voor de laatste keer bij die (ex)vriend was geweest en daarna echt bizar hard moest huilen in de auto voelde ik het wel ff hoor. :broken_heart:

5 likes

Ja ze zegt ook dat hij dat prima vindt hoor.

De Huismuts harkt gewoon even €40.000 (500x€80) binnen met d’r insta styling cursus :open_mouth:

5 likes

Vrienden van mij hebben gisteren net een huis gekocht dus denk dat banken wel gewoon leningen blijven geven. :sweat_smile:

1 like

Vriendinnetje van mij doet hypotheken voor een grote bank. Het is echt niet minder druk dan normaal en dat gaat gewoon door!

Holyyyyy, maar dat kost dan €80 p.p.? Weet niet wat je daar leert maar klinkt als een redelijke cursusprijs. Zoveel geld in zo weinig tijd. Ik vind dat ergens best cool. Get that moneyyy.

3 likes

Ik wil die vlog van Charlotte bekijken maar die duurt gewoon 50 minuten!! Pff

1 like

Heb hem bekeken op snelheid 1,5, ik kijk nooit vlogs op 1 maar ook op 1,5 duurt ie lang

3 likes

Zullen Bas Baas en Enzo Knol ruzie hebben? Aangezien hij nu een mijn beste vriend video heeft over die Boaz.

Ik zag dat Bas nu ook eigen management heeft.

Ik las Baas B haha

32 likes

Wat haha?

7 likes

Niet was nu :joy:
Mijn hoofd en hetgeen wat ik tik verschillen nog wel eens van verhaal.

1 like

Snapte hem eerst niet. Maar nadat ik op YouTube zocht snap ik hem.

https://youtu.be/BPnDd82EB4M

Enzo heeft een auto gekocht voor Boaz, en in de titel staat voor mijn beste vriend. Daardoor vraagt jij je af of Bas en Enzo nog wel vrienden zijn?

correct me if im wrong

8 likes

Heb die video net ff snel doorgekeken maar hij heeft geen auto gekocht, die auto was al van Boaz maar was kapot. Enzo heeft hem gemaakt ofja betaald zodat ie werd gemaakt haha.

1 like

Vraag me al een tijdje af of Bas en Enzo nog wel dikke vrienden zijn.

2 likes

Oké bedankt voor de info. Dacht al zoiets.

Maar had de video nog niet bekeken :see_no_evil:

Op insta volgen ze elkaar nog.

https://www.instagram.com/p/B9wH_HKpus-/?igshid=7zxqm7ex6pll

En op de insta van Bas staat een paar posts geleden dat hij niet lekker in zijn vel zit, daar zal het vast mee te maken hebben.

1 like

Over die Charlotte vlog: ik vermijd haar videos omdat ze bij mij echt reacties triggered zoals: WAT, HOE EN WAAROM, maar vooral in deze tijden gun je iedereen het voordeel van de twijfel en ik was benieuwd naar aanleiding van de berichten hier. Die camera staat constant op haar gezicht en ze vervult echt het narcistische, stereotiepe vlogger beeld dat mensen nog hebben. Wie heeft er in hemelsnaam zin om 50 minuten naar haar hersenspinsels te luisteren terwijl ze constant naar haarzelf kijkt en kritiek levert op haarzelf?
Ook naar anderen lijkt ze een soort verwachtingspatroon te hebben waar alles moet gaan om het bevestigen van haar zelfbeeld.
Dat ze ook bijvoorbeeld zegt van: “Het is bij mij 90% geven en bij hem 10% maar ik vind het gewoon leuk om elke keer als ik langskom boodschappen te doen en cadeautjes mee te nemen”. Ja meid, dat is allemaal heel lief maar materialisme is niet waar je een relatie mee opbouwt.

8 likes

Moet zeggen dat ik dit wel een fijn en nuchter bericht vind van Vera. Niet pretentieus en ze doet niet alsof ze alles zo goed weet.

49 likes