Ik wil haar echt een keer stompen. Wat een kutgedrag vertoont zij zeg
Hahahahhahaha, deze uitdrukking heb ik al zo lang niet meer gehoord. Blijft een mooie
Jezus takkewijf
Ik snap echt niet dat mensen nog op haar replyâen
Ik kon het voor het eerst ooit niet laten om hier op te reageren op twitter. Wat een mens zeg, jemig.
ik wilde dit net typen. Waarom reageren mensen uberhaupt op haar? Ik vind Sanneke zo een triest en sneu persoon. En dus de aandacht totaal niet waard
Dit vind ik echt een leuke post. Zo positief over onze asociale gewoonte!
Ik heb tijd teveel dus het was geen probleem
Envelop met bami
Oh wauw die vrouw is echt een grote grap aan het worden
?? Dat zal het vast zijn, ja. Of mensen zijn gewoon kut? Wie bepaalt dat? Is het echt zĂł raar om te begrijpen dat het als trigger werkt?
Dat laatste is een oprechte vraag, aangezien dit overduidelijk een standpunt van letâs agree to disagree is. Ja, schelden doe je met nare dingen, maar er is zoooveel om mee te schelden. Er zijn maar weinig contexten waarin âkankerâ daadwerkelijk géén zwaar overdreven/beladen woord is om de ernst van de situatie te omschrijven.
Dit is zoân toffe video. Ze vertelt over hoe ze in de gevangenis âmake-upâ maakten van oa koffiepoeder en deo en het resultaat alleen hier en daar in een reflectie van iets konden inschatten etc. Vooral de âinvalshoekâ vind ik tof, niet per se het eindresultaat, maar ja. Wat wil je ookđ Ik vind dat ze ook echt grappig vertelt dat ze dachten er super goed uit te zien met die geĂŻmproviseerde make-up maar dat dat uiteindelijk heel erg tegenviel als ze uiteindelijk in de rechtszaal moesten verschijnen.
Doet me ook denken aan âAs told by Gingerâ en se aflevering met ânamaak-upâ van fruit ofzo en de schoolfotoâs
WĂĄt een zeikwijf.
Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft maar aan tuberculose (tering dus) gaan ook jaarlijks heel veel mensen dood. (Wist ik ook niet, heb ik laatst geleerd.)
De reden dat ik niet met kanker scheld is eigenlijk omdat ik weet dat veel anderen het heel erg vinden en nare herinneringen aan hebben en niet omdat ik het zelf veel erger vind dan bijv. het woord tering. Maar goed, dat eerste argument lijkt me reden genoeg om iets niet te doen of zo veel mogelijk te beperken. Ik ben het in die zin wel met je eens dat het een âaso woordâ is omdat je wanneer je het in het openbaar zegt weinig rekening houdt met hoe gevoelig het ligt. Waarom plaats je je eigen âdat mag ik lekker zelf wetenâ gevoel boven de gevoelens van veel anderen.
Zeg gewoon kaulo.**
*edit want zieke spelfout, as always.
**attentie attentie dit is een stomme grap
Oh dat geloof ik wel hoor.
Ik bedoel ook absoluut niet dat de ene ziekte erger is dan de ander, want het is allemaal behoorlijk kut maar ik kan me daar eerder bij voorstellen dat men het vanuit onwetendheid gebruikt omdat ook dit weer een verbasterd woord is. Of als iets dat men gewoon is begonnen met gebruiken zonder te weten wat je eigenlijk zegt.
En dit dus ook. Zo onnodig.
En dan zou je eventueel nog de discussie kunnen aanwakkeren of dat het minder erg wordt op het moment dat je met kanker schelden niet meer herkent als met kanker schelden omdat ook dat weer een onherkenbare naam krijgt. Maar ik denk dat we daarvoor al beter kunnen stoppen
Kaulo bekt inderdaad net zo goed.
Jezus wat een trut is het ook.
Ben het met je eens dat je niet zomaar een woord uit een andere taal moet gebruiken als je de betekenis niet kent. Maar schelden met ( kaolo =) kontgat in welke taal dan ook lijkt me meer geaccepteerd dan schelden met een ziekte.
En bij de Surinamers uit mijn omgeving is het sowieso een no-go om in de buurt van ouders te schelden.
Sowieso heb ik niet met Lars te doen maar wat zei ze?
Ja kan ma pang pang beter niet in de buurt de je moeder zeggen.
Ik geef les op een witte school in de Rivierenbuurt en laatst wilde een jongen een potlood van een ander, zegt ie: broer, gun me.