Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ben nu de video van Roosmarijn aan het kijken. Wat is dit voor steenkolen Engels?

3 likes

Wat maakt het uit?

17 likes

Ik dacht dit ook wel beetje, maar mijn ouders zeiden altijd: je moet nooit iemand judgen op een taal die ze ‘maar’ als tweede taal kennen. Andersom spreekt Richie wss nog veel ‘slechter’ Nederlands dus dan is het al heel chill dat zij zich wel goed kan uitdrukken in Engels ongeacht of dat er soms
onhandig uitkomt

24 likes

Omg wat is hij leuuuuk!! Ik ga dit wel volgen, wat een super leuke gast zeg

2 likes

Ja hij is echt heel leuk en lief!

Haha wat is dit :rofl:

5 likes

Wtf is dit voor onzin?

8 likes

Ik moest er zo om lachen. Heel aandoenlijk ofzo

Jezus die begint steeds maffer te worden??

6 likes

Ja, heel leuk! Ze zijn een leuk stel :blush:

Ah wat een toffe gast! Subscribed! :grin:

1 like

Kon ik dingen maar digitaal in de fik zetten.

16 likes

Roosmarijn kende ik niet en stond vorige week ineens in mijn aanbevolen video’s. Vond het een hele mooie, pure vlog over 36 jaar zijn, single zijn en een kinderwens hebben. En zat vanochtend dus te janken om hoe ze haar moeder het goede nieuws vertelde. Ga haar zeker blijven volgen.

14 likes

Ik vind Teske de laatste maanden echt heel leuk om te kijken.

27 likes

Jemig, zo’n leuke, lieve en positieve video en dan dit als commentaar geven :sweat_smile:

12 likes

Ja, mee eens. Ik ook!

1 like

Ja ik ook! Heel lang niet gekeken maar nu vind ik haar video’s echt weer fijn om naar te kijken.

3 likes

Lol, ja haar dochter heeft wellicht een stroom van inkomsten vanuit haar ouders, bedrijf, partner en overheid. Maar als bij het gross van Nederland de baan wegvalt verandert de stroom uit de kraan overal in het huis in een paar kleine drupjes.

8 likes

Ja die video kwam ook bij mij voorbij! Ik heb hem niet gekeken, en kan haar nieuwe filmpje nu ook niet kijken, maar heeft ze nu een vriend met wie ze in verwachting is? Of is dit een donor?

Ik ook ! En ik vind het sneu dat ze zegt dat een van haar videos het zo slecht doet dus die ga ik zo maar ff kijken. Hoewel het me nul boeit. Goed mens ben ik.

3 likes