Ik keek net de 2e aflevering van Monica en helemaal aan het einde van de aflevering lieten ze een stukje zien van de 3e aflevering. En Lars begint daar te huilen, je ziet echt verdriet. Ik heb helemaal niets met hem, maar ik begon bijna mee te janken gewoon.
Summary van le drama plz. Ik ga geen videoland aanschaffen noch een uur monica kijken maar ben hier wel voor de tea.
Nee zo werkt het niet
Interessant trouwens om die Stanley een keer te zien praten op beeld.
Werk jij voor videoland?
Nee ik ben Monica
Nee joh, zij is al exposed hier met de onopgeruimde auto met alle gucci en chanel meuk
Het lijkt alsof Monica enerzijds wel geeft om haar privacy (bijvoorbeeld toen het net uit was met Lars bleef ze heel netjes en liet ze details weg) maar anderzijds is het dan weer geen enkel probleem als deze drama voor heel Nederland te zien is op videoland. Begrijp dat echt niet, hoe kut voor ZL om later je ouders te zien bekvechten op tv? Alles voor het geld…
Is het niet gewoon allemaal fake aangezien Lars ook meewerkt aan die ‘docu’.
Ja dat was ook een inkoppertje kon het verwachten toen ik het typte.
Nou exact wat ik ook zit te denken… Volgens mij is dit gewoon kijkcijfers proberen te halen in het begin van de serie (in overleg met Lars) zodat mensen blijven kijken…
Vind het ergens iets sneus hebben om de vijf foto’s achter elkaar te posten, van de kinderen die je bewust een jaar niet ziet.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij wegens corona terug in NL zou zijn. Maar niet dus.
Ik heb stiekem precies hetzelfde. Ik heb bij Lars steeds meer het idee dat ie vooral heel onhandig is in de dingen die hij doet en zegt (type grote mond klein hartje) terwijl ik Monica door die hele serie steeds onsympathieker en arroganter vind worden.
Ik wacht gewoon tot er nog wat meer afleveringen van Monica’s serie op staan en neem dan een proefabbo voor een maand zodat ik alles kan bingen
Ik ben echt onwijs blij met videoland. Staat echt wel veel op. Ik kijk vaker videoland dan netflix.
hahaha. zo ik heb even een shock ofzo? Ik ken hem in het ‘echt’, dus vind het bijzonder dat hij op iemand reageert die wij hier op het forum bespreken.
Videoland werkt in Nederland al amper
Ik vond dat ook zoo zielig terwijl ik Lars altijd al een zak hooi vond maar aahh
Ik Spanje werkte het bij mij gewoon zonder problemen