Ja Omg ik ook. Kreeg tranen in mijn ogen toen je hem zo met een trillende lip zag zitten. Vind mo ook wel een stuk onsympathieker dan ik altijd dacht. Ook hoe Femke bijv over haar praat over hoe ze met haar broer om gaat etc. Snap Monica’s verdriet en frustratie ook zeker wel, maar denk dat ze daarin verder ook gewoon best wel moeilijk is. Denk dat Lars een beetje een onhandige flappie is die dit allemaal ook heel kut vind en er ook heel veel verdriet van heeft.
Jennie heeft dus echt haar huur opgezegd. Bron: Instagram.
Ik begrijp echt niks van haar.
Ik ben echt veel te nieuwsgierig over ‘lening on hold’. Hoe de fuck dan? Al mijn hypotheekcollega’s hebben nog allemaal offertes die ze uitbrengen.
Lening op een boshut is wel tikkie anders, maar alsnog een lening met onroerend goed als onderpand. Ik snap niet
She used to have a little now she has a lot!
Misschien omdat een groot deel van haar inkomsten wegvalt omdat alle sponsordeals en campagnes niet doorgaan? Geen idee, ik begrijp niks van haar situatie en wat zij doet haha.
Daar had ik nog niet over nagedacht. Maar dat zou kunnen natuurlijk. Ik denk echt gewoon dat dit hele plan van haar ala royala in de soep gaat lopen
Dan zet ze het zelf on hold, de bank kijkt naar je gegevens van de afgelopen jaren.
Ik vraag me af of die hypotheek echt “on hold” is gezet. Dat is toch een kwestie van belastingaangiftes enzo (online) aanvragen en daarmee aantonen dat je genoeg inkomsten hebt? En die eigenaren willen er nu juist toch vanaf? Voordat de huizenprijzen straks dalen… En nu bespaart ze ook geld door te verhuizen. Gaat ze dan een deel van die €10.000 teruggeven? Zoveel vragen. Maar ik ben ook wel achterdochtig en zuur
Bij mij werkt het alleen met een VPN.
Goed idee, laten we 10+ bezorgers aan de deur komen om verspreiding van corona te voorkomen!
#stayhome #staysafe
waarom staat hij al-tijd zo in de thumbnail. Ik ga er een keer een collage van maken.
Ze zegt dat ze die 10.000 apart heeft gezet. Dus denk niet dat ze dat gaat teruggeven.
doe het en maak een fanaccount aan. Denk dat veel kids je collage als achtergrond nemen
Oh hmm dan heb ik het verkeerd begrepen. Want in haar blogpost zei ze dat ze voor een woning onder haar maximale hypotheek ging, zodat ze het sowieso kon betalen. En dat ze contact had gehad met een hypotheekadviseur
Haalt Jennie trouwens lening en hypotheek niet door elkaar? Zou mij op zich ook niks verbazen.
Hij zit ook in dat Coronalied?
Soms overvalt het narcisme van die bl/vloggers me gewoon. Door de meest kleine dingen. Ik zag net een instagrampost van Laura Brijde en ik vond haar an sich best leuk. Ze had het over dat ze Lau was en nog steeds Lau is en blablabla heel geleuter over wie ze is en zichzelf maar noemend bij haar koosnaam. Ik werd er ineens kotsmisselijk van🥴
Ik vind Lau(ra) leuk. Maar soms is ze wel irritant met haar slanke figuur blonde haren en knappe vriend. Maar nee Laura is niet iemand die ik zou kunnen haten.
Jennie zegt ook heel stellig dat ze niet verwacht dat de boshut in de tussentijd verkocht wordt, hoe verrot moet dat huisje dan wel niet zijn?