Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Een hypotheek is ook gewoon een lening. De gemiddelde Nederlander gebruikt die termen gewoon door elkaar heen. Je krijgt zo’n houten keet nooit met een consumptieve lening gefinancierd. Als ze van iemand privé leent zal die persoon, mag ik toch lijen!!! ook hypotheek vestigen op die hut. Dat het misschien box 3 is vanwege bestemming daarvan, boeit niet.

5 likes

Lol zo random inderdaad. Of is het nu zo slecht gesteld met alle vloggers dat ze elke spon maar moeten aannemen.

26 likes

Haha nouuu ik heb dus een tikkie overgemaakt omdat ik haar dat laatste zetje wel gunde en ik altijd veel plezier uit haar content haal, maar ik begin nu ook wel een beetje te verzuren :stuck_out_tongue: Het is vooral inderdaad het vage, dat je niet weet waarom het nou niet doorging en waarom ze nu per se die 10k nodig had in 1 dag… Hoef m’n geld niet terug hoor, gegeven is gegeven, maar vind het niet zo netjes

10 likes

ook los van corona, en dan? wat een voedselverspilling

1 like

Nou even over die monica serie wat een neppe zooi
Mij ga je niet wijsmaken dat zij steeds videobellen ze willen gewoon de kardashians na doen lol

En ben blij dat ik die femke eens op bewegend beeld heb gezien want nu weet ik zeker dat ze een gordijn van extensions op haar hoofd heeft

32 likes

Echt enorm. Ze doen ook bijna alleen maar challenges waarbij er onmundig veel gekocht wordt of gegeten wordt.

1 like

En elke video zeggen ze zeker 3 keer “wat een dure video is dit”. Terwijl deze video gewoon dikke spon is.

2 likes

Ja, maar ook gewoon áltijd naar de amacstore gaan… ja logisch dat het je geld gaat kosten :woman_facepalming:t3:

Ja alsof Den Haag maar 3 winkels heeft, Starbucks, Bijenkorf en Amac.

6 likes

Laura is toch nog steeds haar kanaal kwijt? Of heeft ze inmiddels een oplossing gevonden? Want ik snap die post op insta echt niet eigenlijk. Top natuurlijk als je positief blijft, maar je bent gewoon 8 jaar werk kwijt zonder dat je daar zelf invloed op hebt gehad. Dan mag je toch wel langer dan een dag even janken en negatief zijn? Maar dan gaat het nu over dat ze geirriteerd is naar zichzelf is en gevoelig is. Ik begrijp er echt helemaal niets van haha. Dat is toch heel normaal dat je je zwaar kak voelt na zoiets. Of mis ik iets en gaat het niet over haar kanaal?

Volgens mij hebben ze wel eens in een van de allereerste vlogs gezegd dat het Femke haar echte haar is en dus geen extensions (iedereen vroeg daarnaar in de comments). Dit is wel echt toen ze nog met Anthea en Femke woonde haha, 5 jaar terug ofz.

Ohhhh goeie. Die link had ik even niet gelegd.

1 like

Nou geloof ik geen zak van dit waren toch echt overduidelijk van die matten? Kon precies zien waar d’r eigen haar stopte

Is niet erg verder, had het alleen tot nu toe nog niet zo duidelijk kunnen zien

1 like

Hmm ik heb het nog eens even bekeken haha. Ik kom er niet zo goed uit. Ik heb een vriendinnetje en die heeft ook dr haar in zulke lagen dus daar lijkt het ook bijna nep. Maar ‘t zouden ook inderdaad van die matten kunnen zijn hoor!

Hahaha wat is dittttt hahahahahaa

3 likes

Ik word zo ongemakkelijk van dat daten met die jongen. Het staat zo in de schijnwerpers, zou dit niet gewoon allemaal voor deze soap zijn opgezet? Ik kan me niet voorstellen dat je akkoord gaat met dat dit dategedoe forever terug te zien is.

10 likes

En dan de goedkoopste outfit van de h&m en van de bijenkorf kopen, boeit niks dat het nooit meer gedragen wordt :+1:
Ik vind het echt jammer want ik vind furtjuh leuk om te kijken maar het enige dat ik nog zie is verspilling.

Mee eens, tegenwoordig lijken alle video’s van Rutger en Thomas op elkaar. Maar blijkbaar zijn erg genoeg kijkers die nog interessant vinden.

Wel jammer opzich “vroeger” maakte (vooral Rutger) ook andere video’s. Die ik graag keek.

Maar blijkbaar zijn de orginele ideeën op.

4 likes

Vind het ook ontzettend jammer dat de nadruk zo ligt op geld uitgeven, ook al die dure troep die ze bij de bijenkorf kopen, alsof ze het echt gaan dragen. Vond het leuker wanneer ze van broodtrommel gingen wisselen ahha, dat waren wel mn guilty pleasure video’s om te kijken.

2 likes

@Mr.Napkinhead denk het wel