Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ohhhh ik hoop dat Nick zn haar gaat millimeteren en bleken. Ik vind Bonnie echt heel irritant, laat hem gewoon

39 likes

Ja helemaal eens met jullie. Ik erger me dood aan al dat geld dat wordt uitgegeven alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En zó zonde ook want zijn video’s waren echt leuk en origineel altijd. Maar goed, gezien hun nieuwe huis zullen de zaken op deze manier ook prima gaan en hoezo meer moeite doen dan nodig is. :woozy_face:

4 likes

Wat de actuele neuk zeg jij nou?!

Ze doet ook alsof het nooit meer bijgroeit. Als ik mn beenhaar millimeter is het ook binnen no time lang, dus Nick z’n haar is ook snel weer lang

6 likes

-1

Topic weer even bijgelezen, maar ik heb dus voor de eerste keer ooit medelijden met een vlogger denk ik. Vind wat met Laura gebeurde echt sneu.

Waar zijn de ā€˜dagelijkse’ vlogs van de Huismuts nou?

3 likes

Nu het eens interessant wordt door de verhuizing is ze er mee gestopt.

2 likes

Weet niet of het al gedeeld is, maar ik ben gewoon in shock dat ze er überhaupt geld voor krijgen. Gaat over de overheidscampagne omtrent corona. Toch bizar :exploding_head:

Nou is er nog niks bevestigd, maar ik vind het gewoon zo raar dat ze er geld voor krijgen :see_no_evil:

3 likes

Ik vat dat op als een grapje en juist als commentaar op dat ze er geld voor kregen.

1 like

Voor mij druipt dat van het sarcasme.

6 likes

Volgens mij is ook bedoelt als sarcasme. Dat hoop ik tenminste :sweat_smile:

1 like

Ik snap dus niet dat ze het geweigerd hebben. Ze hadden die boodschap ook uit zichzelf al kunnen uitdragen, als influencer.

1 like

Nog mooier zou zijn als ze het geld overmaken aan een goed doel of er voor zorgen dat er medische materialen aangeschaft kunnen worden. Is toch te bizar voor woorden dat zij zoveel betaalt krijgen hiervoor.

31 likes

Ja, maar voor zendtijd op tv wordt toch ook betaald? Waarom zou dat hier anders bij zijn? Ik vind dat gereduceerde tarief al heel netjes.

3 likes

Ohhhh is er weer eentje!! Zin in

Edit: oh God die dansjes aan 't begin

1 like

Als iedereen die hier zeurt dat ze niet gratis gewerkt hebben, nu zelf ook even 3 dagen salaris overmaakt naar het Rode Kruis komt het helemaal goed met de wereld.

3 likes

Het gaat mij om de boodschap, niet de moeite die ze in het filmpje hebben gestopt. Vind ik heel wat anders. Er zijn genoeg influencers die ook oproepen thuis te blijven zonder er iets voor te krijgen.
Ik vind het dus niet hetzelfde als een grafisch ontwerper vragen tijd te steken in een mooi design en er dan niet voor te betalen. Alhoewel er ook veel creatieven bezig zijn zich in te zetten zonder hier iets voor te krijgen.

Ik zou trouwens willen dat ik met drie dagen werken 60.000 tot 100.000 binnen zou slepen. Zelfs met 90% belasting op dat bedrag zou ik daar nog lang niet aan komen.

3 likes

Huh had hij weer een 2e relatie met Michelle ja?

Volgens mij is het bedrag wel voor alle 8 influencers samen. (Niet dat ik het dan wel in drie dagen zou verdienen)