Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ook nog heel enthousiast vertellen over hoe je de kortingscodes niet moet onderschatten. Geen zonnebril te bekennen en ze laat de kimono niet eens echt zien…

sorry, het bestaat echt.

2 likes

:pensive:

1 like

Ik kan opeens geen foto uploaden maar in Monica haar story op instagram is te zien dat haar tijdschrift nu ook los in de winkel ligt.

Dat item van de jakhalzen is uiteindelijk nooit uitgezonden. Cynthia heeft wel een tijdje wat kleine dingen bij tv gedaan, in koffietijd en bij TLC, maar uiteindelijk zei ze dat het niet echt iets voor haar was volgens mij (dat klopt ook wel denk ik). Ik weet eigenlijk niet of Mascha ook wel eens dat soort dingen heeft gedaan?

Maar aw, kijk nou hoe anders ze hier nog waren. Zo leuk om terug te zien (en dat appartement van Cynthia) en te bedenken wat ze allemaal gedaan hebben in de tussentijd.
image

22 likes

Ik zat ook net die foto’s te bekijken en het lijken allebei wel compleet andere personen.

Zit hem nu te kijken. Heb gister die van Lottelovesbeauty gekeken. Vind die van Teske leuker om naar te kijken, mede omdat zij niet enkel prullaria weg doet.
Sowieso vind ik Teske ook een leuker persoon.

3 likes

Oh ik vond die van Teske juist tegenvallen omdat ze bijvoorbeeld ook koekjes weg gooide wat taai was geworden. Dat zie ik niet als spullen maar als afval.

1 like

Precies. Staat op haar website dat ze de koningin van plannen is. Hoezo? Omdat ze een planner design van de passionplanner heeft gejat? Dan is Mascha ook de koningin van het plannen

1 like

Heb er nog geen enkele gekeken maar vind dat ze het tof gedaan heeft!

1 like

Dat I love beauty event had ik al verdrongen. Ben daar toen geweest, was 3x niks. Wilde echt mijn geld terug.

1 like

510 euro voor een pen ?!?!?!

Dit is echt de meest verre ver van mijn bed show ooit.

86 likes

Ik geef het er niet aan uit, maar ik vind het eerlijk gezegd niet raarder dan 500 piek voor een ander luxeproduct (sierraad, tas, schoenen)…

14 likes

Ik raak mijn pennen sneller kwijt dan dat ik haren verlies. Hopelijk is zij zorgvuldiger ermee, haha

19 likes

Eens. Vraag me nu wel af hoe duur de vullingen zijn, anders wordt het relatief wel heel erg duur.

1 like

Maar écht. Ik dacht eerst nog, ’ zal wel rond de 200 euro ofzo zijn dan’ (wat ik overigens ook een belachelijk bedrag vind voor een PEN, daar niet van) maar nu ik 510 euro lees, zit ik echt zo :confused: :exploding_head: :astonished: :anguished: :cold_sweat: achter m’n laptop hahaha

7 likes

Ik heb dat met zonnebrillen, die zou ik weer nooit voor meer dan €5 kopen :cry:

2 likes

Ik denk dat ik in m’n hele leven nog geen 500€ uitgegeven heb aan pennen

4 likes

De titel van dit topic is anders dan anders en ik kan er niet aan wennen

53 likes

Ik ben eens met mijn dikke billen op mijn zonnebril gaan zitten dus dat doe ik ook niet meer hoor, zo’n duur kreng kopen

1 like