Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Zou zo’n pen ook verzekerd zijn?

2 likes

Ik heb echt nul intrinsieke interesse maar tiger Elise heeft een video gemaakt met ‘Willem van de huismuts’. Daar gaan mijn feministische hart van juichen.

25 likes

Waar ik woon is zo’n pen een vrij normaal afstudeerkado, ik heb vooral juristen in mijn vriendenkring die er eentje van hun oma kregen “om officiële handtekeningen mee te zetten”. Ik denk dat het qua overbodige luxe vergelijkbaar is met een horloge van een paar duizend euro, na een bepaald bedrag draait het ook gewoon helemaal niet meer om functionaliteit.

Het is volgens mij wel uitzonderlijk dat Cynthia die pen daadwerkelijk gebruikt voor haar aantekeningen enzo, ik zou de lievelingspen van Mascha (die van Swarovski, verzin ik dit nou of herinnert zich iemand die ook nog?) van 20 eur daar geschikter voor vinden!

4 likes

Maar horloges kun je nog goed verkopen denk dat dat met pennen wat minder aan de hand is

3 likes

Maar als ze hem niet zou gebruiken voor aantekeningen, waarvoor zou ze hem dan moeten gebruiken?
Bedoel je alleen voor het ondertekenen contracten en zo? Dat zou ik pas echt zonde vinden van het geld haha.

(los van dat ik nooit zo’n dure pen zou willen zou ik ook nooit aantekeningen met een vulpen willen maken, maar smaken verschillen blijkbaar)

1 like

De ex van mijn tante zat echt volop in de tweedehands vulpennen handel hoor, het is ontzettend niche maar de markt is er zeker wel haha

2 likes

Hahahaha

Je wilt niet weten hoeveel verzamelaars overhebben voor pennen. Dat is echt big business

2 likes

Ik vind Jessie’s nieuwe tanden eng. Ik snap alles wat ze doet en waarom ze het doet maar die idiote facings waar sommigen voor kiezen snap ik dus niet. Het ziet er uit als een kruising tussen een kunstgebit uit de jaren 80 en een tandloze bovenkaak ofzo. Heel raar om te zien.

Never mind, zie dat t al besproken wordt in de beautytopic.

Die Willem doet een vreselijke uitspraak ook. “Ja, ik heb niet zoveel met de baby die eruit komt. Ik heb niet 9 maanden lang met zo’n buik gelopen. Alleen 9 maanden lang met een chagrijnig wijf gezeten.” Oh jongen ja, wat zal je t zwaar hebben gehad zeg. Jezus als mijn vriend dat zou zeggen zou ik woest zijn.

84 likes

Ook dat hij zei dat hij zwangere lichamen niet mooi vond en er ook niet echt opgewonden van werd en dat hij dat ook tegen Rachel had gezegd. En toen zei die ook nog iets van “ja werd wel opgewonden en dan gebeurde het wel maarja” uh wtf?

Maar goed hun relatie hun lefuh. Mijn vriend moet echt niet wagen zulke shit tegen mij te zeggen als ik EEN MENS IN MIJN BUIK AAN HET GROEIEN BEN.

63 likes

Leuk als je vent dat zo op YT meldt, ik had hem al bij het vuilnis gezet.

29 likes

Omg heb het filmpje niet gezien, maar de dingen die ik hier boven lees zijn echt zo achterlijk. Wat triest als je man/vriend dit soort dingen over je zegt. Lekker dumpen die gast.

1 like

Dit zijn vulpennen hè, die kun je dus steeds opnieuw vullen

14 likes

Lijkt me echt niks, straks moet ze poepvlogs opnemen

1 like

He?

zelfs de isolatie werd gesponsord

1 like

Die mega irritante Vi.nted reclame kwam net voorbij en ik dacht even dat Meisjedjamila daar in voorbij kwam. Het is dr zusje :sweat_smile:

Ik ben hier stiekem zo jaloers op he. Lijkt me heerlijk dat bedrijven aan je deur staan om je verbouwing te betalen.

7 likes