Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Love jouw passie over washandjes. Ik deel 'm helemaal :raised_hands:

10 likes

Dat doorschuiven is echt voor gevorderden! Respect hoor.

Ik gebruik een washandje voor mijn hele lijf met uitzondering van intieme delen. Ik wil daar geen zeep naar binnen wrijven, dus doe dat lekker met mijn blote hand.

Verder schrob ik mijzelf echt van top tot teen met een washandje met (neutrale) douchecel. Soms Rituals als het een speciale dag is :joy:. Best overdreven maar ik ben gewoon bang om te stinken. (Ik weet dat dat een beetje raar is)

Dit doet me denken aan zo’n gure meid uit mijn vroegere studentenhuis die andermans washandjes van de lijn haalde als haar eigen op waren en ze dan na gebruik, zonder te wassen weer terug hing. Ik ga weer even kokhalzen.

17 likes

Ik gebruik geen washandjes dus, maar ik snap dus ook niet waarom iemand ze meerdere dagen achter elkaar dezelfde zou moeten gebruiken. Het lijkt me net zoiets als een onderbroek meerdere dagen achter elkaar dragen om minder was te hebben, terwijl het verschil in gewicht en volume in je wasmachine tussen 10 en 20 washandjes volgens mij echt minimaal is.

5 likes

Oh bah,dit is mij ook eens overkomen.Was ik mijn handdoek kwijt,lag die gebruikt en nat in de badkamer :nauseated_face: Enkeltje prullenbak,zĂł vies.

2 likes

Ik gebruik niet eens zeep!!! Stinkie 4 life :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Hoe lang zal het duren voordat mensen zich aanmelden met een washandjesfetish en oproepen gaan posten of we ze kunnen wassen? :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Ik ga binnenkort op een pittig duur reisje en wil best mijn gebruikte washandjes verkopen?

7 likes

Dit doet me denken aan toen ik altijd puistjes op mijn rug had en ik mijn rug altijd met een specifieke zeep waste met zwavel erin, het stonk heel erg maar werkte supergoed. Ik had toen ook een vet fijne spray van Clinique met volgens mij vet veel alcohol en salycilzuur, was echt fijn. Misschien moet ik weer een rugskincareroutine gaan toepassen en gaan mijn puistjes weg!

Maar ik laat me niet beĂŻnvloeden tot de aanschaf van washandjes hoor, de laatste persoon die me iets soortgelijks heeft kunnen aansmeren is beautygloss met haar dry brushing borstel waarmee ik volgens mij mijn huid kapot heb geborsteld toen ik 17 was ofzo.

5 likes

Pas maar op straks kan je je chocopastatrauma uitbreiden met een marktplaatwashandjestrauma.

2 likes

Toen ik op vakantie was in de uk was ik m’n washandje vergeten, daar hadden ze idd geen idee wat ik bedoelde. Ze hadden wel van die loofahs, maar ik kan me herinneren dat dat wel echt bacteriĂ«nbronnen zijn. Ik wil vooral m’n rug en schouders goed schoonmaken, heb nog steeds bacne helaas.

Gebruikte vroeger wel washandjes maar was denk ik gewoon makkelijker voor mijn ouders om je kinderen te wassen? Gewoon in de juiste volgorde je wassen en dan in de wasmand gooien. Gebruik het zelf nooit want ik haat dat gevoel wanneer je ze al gebruikt hebt en moet opruimen dus dat natte vod achtige haha :stuck_out_tongue:

Heel even dacht ik dat ik in het persoonlijke vragen topic terecht was gekomen.

20 likes

Oh als je tips hebt qua middelen tegen acne op de rug, let me know! It’s everywhere :roll_eyes:

1 like

Dit wisselt bij mij mega erg. Soms gebruik ik een washandje, soms een douchepuf, soms mijn handen. Soms 1 keer voor ik het in de was doe, en soms weet ik niet meer hoe lang die puf al wel niet in de hoek van de douche ligt. Soms was ik mezelf dagelijks, soms ‘vergeet’ ik het een paar dagen. :Soms douche ik sochtends, soms savonds, soms in bad, soms aan de wastafel.
Maar heel eerlijk mijn huid is beter als ik me niet te vaak was, van dagelijks douchen wordt het veel te droog. Heb ook geen vaste producten.
Kom er dus zojuist achter dat ik hier helemaal geen vaste routine in heb :sweat_smile:

4 likes

Ho ho, pas op hoor dit ligt gevoelig
 ons huis heeft ook geen verwarming in de badkamer, en als ventilatie een gat in het plafond boven de douche, in rechtstreekse verbinding met het dak. Nu loop ik wel het risico mezelf te outen want iedereen die mijn badkamer kent kan me aan dit armoeverhaal herkennen. #thestruggleisreal #douchegat #douchenindetocht

2 likes

Ik gebruik washandjes om mij gezicht smorgens te wassen. En bij douchen als zeep in mijn ogen komt.

Vindt dit sws een leuk kanaal!

Hierbij nog leuk filmpje:

https://youtu.be/n3IWuPSITJk

1 like

Hahaha moest ook echt even goed kijken. Ik vind het zo op de foto’s trouwens wel een heel mooi pak. Maar goed als er snel haaltjes in komen goed ik hem al niet. En van haar natuurlijk al helemaal niet.
Compleet schaamteloos zie net dat ze ook zo’n face vaas voor 75!!! Euro verkoopt ook gewoon van Ali. Wat een afzetterij.

1 like

Nou daar hebben ze ten minste wel washandjes

5 likes