Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Dit doet me denken aan toen ik altijd puistjes op mijn rug had en ik mijn rug altijd met een specifieke zeep waste met zwavel erin, het stonk heel erg maar werkte supergoed. Ik had toen ook een vet fijne spray van Clinique met volgens mij vet veel alcohol en salycilzuur, was echt fijn. Misschien moet ik weer een rugskincareroutine gaan toepassen en gaan mijn puistjes weg!

Maar ik laat me niet beïnvloeden tot de aanschaf van washandjes hoor, de laatste persoon die me iets soortgelijks heeft kunnen aansmeren is beautygloss met haar dry brushing borstel waarmee ik volgens mij mijn huid kapot heb geborsteld toen ik 17 was ofzo.

5 likes

Pas maar op straks kan je je chocopastatrauma uitbreiden met een marktplaatwashandjestrauma.

2 likes

Toen ik op vakantie was in de uk was ik m’n washandje vergeten, daar hadden ze idd geen idee wat ik bedoelde. Ze hadden wel van die loofahs, maar ik kan me herinneren dat dat wel echt bacteriënbronnen zijn. Ik wil vooral m’n rug en schouders goed schoonmaken, heb nog steeds bacne helaas.

Gebruikte vroeger wel washandjes maar was denk ik gewoon makkelijker voor mijn ouders om je kinderen te wassen? Gewoon in de juiste volgorde je wassen en dan in de wasmand gooien. Gebruik het zelf nooit want ik haat dat gevoel wanneer je ze al gebruikt hebt en moet opruimen dus dat natte vod achtige haha :stuck_out_tongue:

Heel even dacht ik dat ik in het persoonlijke vragen topic terecht was gekomen.

20 likes

Dit wisselt bij mij mega erg. Soms gebruik ik een washandje, soms een douchepuf, soms mijn handen. Soms 1 keer voor ik het in de was doe, en soms weet ik niet meer hoe lang die puf al wel niet in de hoek van de douche ligt. Soms was ik mezelf dagelijks, soms ‘vergeet’ ik het een paar dagen. :Soms douche ik sochtends, soms savonds, soms in bad, soms aan de wastafel.
Maar heel eerlijk mijn huid is beter als ik me niet te vaak was, van dagelijks douchen wordt het veel te droog. Heb ook geen vaste producten.
Kom er dus zojuist achter dat ik hier helemaal geen vaste routine in heb :sweat_smile:

4 likes

Ho ho, pas op hoor dit ligt gevoelig… ons huis heeft ook geen verwarming in de badkamer, en als ventilatie een gat in het plafond boven de douche, in rechtstreekse verbinding met het dak. Nu loop ik wel het risico mezelf te outen want iedereen die mijn badkamer kent kan me aan dit armoeverhaal herkennen. #thestruggleisreal #douchegat #douchenindetocht

2 likes

Ik gebruik washandjes om mij gezicht smorgens te wassen. En bij douchen als zeep in mijn ogen komt.

Vindt dit sws een leuk kanaal!

Hierbij nog leuk filmpje:

https://youtu.be/n3IWuPSITJk

1 like

Hahaha moest ook echt even goed kijken. Ik vind het zo op de foto’s trouwens wel een heel mooi pak. Maar goed als er snel haaltjes in komen goed ik hem al niet. En van haar natuurlijk al helemaal niet.
Compleet schaamteloos zie net dat ze ook zo’n face vaas voor 75!!! Euro verkoopt ook gewoon van Ali. Wat een afzetterij.

1 like

Nou daar hebben ze ten minste wel washandjes

5 likes

Ik heb dit ook heel lang gedaan. Nu alleen nog als ik op vakantie ga waar veel chloor in het water zit want word echt super chagrijnig als ik dat in mijn ogen krijg :sweat_smile: dan is een washandje toch de perfecte oplossing haha

1 like

In de make up video van Dilan maakt ze wel een grapje over haar boobs, “Die kan je kopen, schat”. Maargoed dat zegt nog niks natuurlijk

3 likes

Kun je een turtullio opnemen plz?

9 likes

Zo irritant steeds die FOREO spon in Monica dr vlog. Duurt ook echt eeuwen

6 likes

Ik zit ook steeds op het beeldscherm te tikken om steeds 10 seconde vooruit te spoelen.
Ik kwam er trouwens echt mega laat achter dat dat kon.

2 likes

Ik vind het toch wel bizar dat een filmpje van mij zoveel losmaakt vandaag op FF. Die Youtubers moeten echt wat meer hun best gaan doen om het gesprek van de dag te worden.

3 likes

Ik kan ook echt niet zonder washandjes! Ook als ik nachtjes wegga, gaan ze mee.
Elke ochtend maak ik mijn gezicht schoon met een washandje en diezelfde gebruik ik ‘s avonds dan weer bij het douchen. Ik was dan eerst mijn poes ermee zonder zeep en met de andere kant mijn lichaam en bips met zeep. Daarna goed uitspoelen en idd laten drogen aan de verwarming.

Tot zover mijn washandjesroutine :grin:

1 like

een washandje

4 likes

Oh en ik denk dat Monica een eigen serie/docu of zo krijgt want ze zegt dat ze bezig was met opnames waar ze niets over mag zeggen en vervolgens zie je (ik denk per ongeluk) een stukje dat ze aan 't vloggen is en tegelijkertijd gefilmd wordt door een massive camera (34:08). En ze zegt bij Bodyfix tegen een man ‘wil je niet mijn voeten filmen’

:slight_smile: :slight_smile: Echt leuk al die vloggers die een serie krijgen op Videoland :slight_smile: :slight_smile:

10 likes