Ja dacht dit ook al
Deze camera is ook te zien in de Story van Kaj waar ze dan op bezoek is. Docu of reallife soap wellicht
haha het woord ādocumentaireā verliest wel aan waarde nu al die realityshows van vloggers ook zo genoemd worden
Haha jawel. En snap ook niet waarom je dit zou doen? Die soap van Nienke was ook noet echt een succes toch?
Ik heb die nooit gezien, maar zij werkte naar haar bruiloft toe toch? Dat is nog een doel ofzo, ben dan wel benieuwd of Monica ook een doel heeft of dat het gewoon random beelden worden. Vind Mo dr vlogs leuk, maar wat heeft zij bereikt dat je er een soap van wil maken. Jonge alleenstaande moeder met carriĆØre ofzo?
Oh lees net op Vita (blonde tijgers) dr insta bij paar fotoās terug dat zij en dr vriend Sebastiaan uit elkaar zijn. Verklaard ook waarom we niks meer van hem zagen. Zag begin dit jaar dat in dit topic volgens mij het erover ging (hadden oud ben nieuw ook nog samen gevierd).
Jammer, maar fijn voor haar dat ze wel zo snel een appartement voor zichzelf gevonden heeft!
Ik denk dat Tiger Elise is bevallen. Die heeft al een week niks geplaatst. Ben zo benieuwd naar de tweeling, de namen vooral
Zou Alwin van Vet Gezellig een nieuwe lover in de vorm van zijn stagiaire (?) hebben? In zijn stories heeft 'ie een foto van een meisje en daarbij een smilie met hartjesogen.
volgens mij is dat een normale vriendin van hem
Dat is een vriendin. En zān stagiair is een boy. Kan nog steeds zān nieuwe lover zijn overigens.
Dit heeft ze inderdaad zelf ook gezegd op dār Insta-stories 2 of 3 weken geleden. Ze deelde ook best veel stories van haar verhuizing naar haar nieuwe woning.
Ah okƩ ik dacht op de een of andere manier dat hij een vrouwelijke stagiaire had. Nou ja, heb ik helaas geen nieuws in de wereld gebracht
Ik dacht ook dat hij een meid als stagiaire had. Die jongen die ook filmmaker is geloof is, is een vriend en buurman.
Nee dat is weer iemand anders.
Oh haha ja ik volg haar zelf niet op insta. Zat nu toevallig even te kijken 
Je had gewoon zelf de slinger moeten ophangen, Evert. 
Hij heeft een nieuwe, Luuk.
@Monstertruck ik kan er alleen maar aan denken dat jij Alwin zou doen.
Elke keer als ik m zie.
Dat is Bradley
Weg
Is het nodig om het instaprofiel van iemand die zelf geen influencer is te delen?
Moet er zelf niet aan denken.