Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik heb dit ook heel lang gedaan. Nu alleen nog als ik op vakantie ga waar veel chloor in het water zit want word echt super chagrijnig als ik dat in mijn ogen krijg :sweat_smile: dan is een washandje toch de perfecte oplossing haha

1 like

In de make up video van Dilan maakt ze wel een grapje over haar boobs, ā€œDie kan je kopen, schatā€. Maargoed dat zegt nog niks natuurlijk

3 likes

Kun je een turtullio opnemen plz?

9 likes

Zo irritant steeds die FOREO spon in Monica dr vlog. Duurt ook echt eeuwen

6 likes

Ik zit ook steeds op het beeldscherm te tikken om steeds 10 seconde vooruit te spoelen.
Ik kwam er trouwens echt mega laat achter dat dat kon.

2 likes

Ik vind het toch wel bizar dat een filmpje van mij zoveel losmaakt vandaag op FF. Die Youtubers moeten echt wat meer hun best gaan doen om het gesprek van de dag te worden.

3 likes

Ik kan ook echt niet zonder washandjes! Ook als ik nachtjes wegga, gaan ze mee.
Elke ochtend maak ik mijn gezicht schoon met een washandje en diezelfde gebruik ik ā€˜s avonds dan weer bij het douchen. Ik was dan eerst mijn poes ermee zonder zeep en met de andere kant mijn lichaam en bips met zeep. Daarna goed uitspoelen en idd laten drogen aan de verwarming.

Tot zover mijn washandjesroutine :grin:

1 like

een washandje

4 likes

Oh en ik denk dat Monica een eigen serie/docu of zo krijgt want ze zegt dat ze bezig was met opnames waar ze niets over mag zeggen en vervolgens zie je (ik denk per ongeluk) een stukje dat ze aan 't vloggen is en tegelijkertijd gefilmd wordt door een massive camera (34:08). En ze zegt bij Bodyfix tegen een man ā€˜wil je niet mijn voeten filmen’

:slight_smile: :slight_smile: Echt leuk al die vloggers die een serie krijgen op Videoland :slight_smile: :slight_smile:

10 likes

Ja dacht dit ook al

Deze camera is ook te zien in de Story van Kaj waar ze dan op bezoek is. Docu of reallife soap wellicht

haha het woord ā€˜documentaire’ verliest wel aan waarde nu al die realityshows van vloggers ook zo genoemd worden

20 likes

Haha jawel. En snap ook niet waarom je dit zou doen? Die soap van Nienke was ook noet echt een succes toch?

1 like

Ik heb die nooit gezien, maar zij werkte naar haar bruiloft toe toch? Dat is nog een doel ofzo, ben dan wel benieuwd of Monica ook een doel heeft of dat het gewoon random beelden worden. Vind Mo dr vlogs leuk, maar wat heeft zij bereikt dat je er een soap van wil maken. Jonge alleenstaande moeder met carriĆØre ofzo?

1 like

Oh lees net op Vita (blonde tijgers) dr insta bij paar foto’s terug dat zij en dr vriend Sebastiaan uit elkaar zijn. Verklaard ook waarom we niks meer van hem zagen. Zag begin dit jaar dat in dit topic volgens mij het erover ging (hadden oud ben nieuw ook nog samen gevierd).
Jammer, maar fijn voor haar dat ze wel zo snel een appartement voor zichzelf gevonden heeft!

Ik denk dat Tiger Elise is bevallen. Die heeft al een week niks geplaatst. Ben zo benieuwd naar de tweeling, de namen vooral

13 likes

Zou Alwin van Vet Gezellig een nieuwe lover in de vorm van zijn stagiaire (?) hebben? In zijn stories heeft 'ie een foto van een meisje en daarbij een smilie met hartjesogen.

volgens mij is dat een normale vriendin van hem

Dat is een vriendin. En z’n stagiair is een boy. Kan nog steeds z’n nieuwe lover zijn overigens.

1 like

Dit heeft ze inderdaad zelf ook gezegd op d’r Insta-stories 2 of 3 weken geleden. Ze deelde ook best veel stories van haar verhuizing naar haar nieuwe woning.