Hij heeft gewoon een openbaar profiel toch?
Ja zoveel mensen, maar moet dat dan zomaar in een topic gepleurd waarin duizenden mensen kijken (op drukke tijden).
Want zijn vriend is een vriend van een youtuber.
Ja ben het met je eens dat hij wat verder weg staaat van Bonnie, maar ik zeg niets verkeerds oid. Dan zou ik het een ander verhaal vinden. Anyway ik heb het weggehaald.
Dit is weer puur goud hoor 
Whahahahaha. Zij is zo schaamteloos ik hou ervan.
Die Linda Meiden shoot is echt gewoonâŠalle fotoâs zijn slecht?
Belichting is slecht, styling is slecht.
Waarom zet je zulke mooie vrouwen op de foto met zulke rare belichting? De schaduw doet ze niks goeds.
Raar. Gewoon raar.
Die videos zijn de laatste tijd echt super populair! Maar aan het einde heb je bijna 500 dingen weggegooid, dan mag je van mij een krant echt wel meetellen hoor
Dat is inderdaad het idee van de challenge. Maar plastic tasjes en kranten weggooien is wel heel lame ja.
Bedoel je o.a. deze cover?
Ja gewoon die complete shoot. Vind het niet mooi.
Alsof ze het idee al kant en klaar hadden en het niet hebben aangepast op de persoonlijke eigenschappen van de meiden. En nogmaals, degene die het licht deed moet terug naar school.
Ik denk dat het op deze manier juist wel goed werkt om er rustig in te komen. Veel mensen weten namelijk niet waar ze moeten beginnen met opruimen en dan is één ding uitzoeken makkelijk en geeft geen mentale blokkade om er ĂŒberhaupt aan te beginnen. Ik heb zelf de challenge ook gedaan en ja soms overlapte ik de dagen een beetje maar ik vond het wel prettig om er steeds maar kort mee bezig te zijn. En ik ben na afloop langer doorgegaan.
Hij had het tot vorige week ook steeds over zijn stagiaire i.p.v. stagiair, terwijl het dus inderdaad een hij is 
Vind het soms wel jammer, echt zeikerig misschien wel, maar dat ze bij âbossbabesâ vaak mensen uit de showbizz portretteren. Die verkopen wel natuurlijk en men kent ze, maar het lijkt me juist voor de feministische zaak goed eens vrouwen te belichten die iets heel anders doen. Nu wordt elke keer die business waarin het ook veel om uiterlijk gaat naar voren gebracht. Dus het idee van macht hebben als vrouw nog steeds erg gekoppeld ook aan uiterlijk. Ok, einde essay
Vooral je mond houden en mooi wezen met je make upje achter je mobiele telefoon. Laat de mannen maar het intelligente en betekenisvolle werk doen.
Ja Noor bijv. Ze zal vast veel geld verdienen maar eigenlijk is het gewoon een heel nietszeggend âberoepâ waarmee ze vrij weinig betekend voor de samenleving.
Jaaa Elise heeft iets gepost op Insta, Ze is 19 feb bevallen 
ahh wat leuk! en zie ze even stralen.
Aaaaah wat leuk. En wolf en luca zijn zulke leuke namen die echt bij hun passen haha
Apart want stuk tv heeft al eens iets bij enzo gedaan waar hij niet blij van werd.
Ze gaan nu allemaal van die rare overdreven concepten bedenken puur omdat ze die televizier ring willen als je t mij vraagt.
Nienke Plas lacht zich nog steeds rot.