Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ah oké ik dacht op de een of andere manier dat hij een vrouwelijke stagiaire had. Nou ja, heb ik helaas geen nieuws in de wereld gebracht

1 like

Ik dacht ook dat hij een meid als stagiaire had. Die jongen die ook filmmaker is geloof is, is een vriend en buurman.

Nee dat is weer iemand anders.

Oh haha ja ik volg haar zelf niet op insta. Zat nu toevallig even te kijken :see_no_evil:

Je had gewoon zelf de slinger moeten ophangen, Evert. :eyes:

4 likes

Hij heeft een nieuwe, Luuk.

@Monstertruck ik kan er alleen maar aan denken dat jij Alwin zou doen.

Elke keer als ik m zie.

12 likes

Dat is Bradley

Weg

1 like

Is het nodig om het instaprofiel van iemand die zelf geen influencer is te delen?

Moet er zelf niet aan denken.

7 likes

Hij heeft gewoon een openbaar profiel toch?

Ja zoveel mensen, maar moet dat dan zomaar in een topic gepleurd waarin duizenden mensen kijken (op drukke tijden).

Want zijn vriend is een vriend van een youtuber.

4 likes

Ja ben het met je eens dat hij wat verder weg staaat van Bonnie, maar ik zeg niets verkeerds oid. Dan zou ik het een ander verhaal vinden. Anyway ik heb het weggehaald.

Dit is weer puur goud hoor :joy:

14 likes

Whahahahaha. Zij is zo schaamteloos ik hou ervan.

3 likes

Die Linda Meiden shoot is echt gewoon…alle foto’s zijn slecht?
Belichting is slecht, styling is slecht.
Waarom zet je zulke mooie vrouwen op de foto met zulke rare belichting? De schaduw doet ze niks goeds.
Raar. Gewoon raar.

1 like

Die videos zijn de laatste tijd echt super populair! Maar aan het einde heb je bijna 500 dingen weggegooid, dan mag je van mij een krant echt wel meetellen hoor

3 likes

Dat is inderdaad het idee van de challenge. Maar plastic tasjes en kranten weggooien is wel heel lame ja.

1 like

Bedoel je o.a. deze cover?

2 likes

Ja gewoon die complete shoot. Vind het niet mooi.
Alsof ze het idee al kant en klaar hadden en het niet hebben aangepast op de persoonlijke eigenschappen van de meiden. En nogmaals, degene die het licht deed moet terug naar school.

Ik denk dat het op deze manier juist wel goed werkt om er rustig in te komen. Veel mensen weten namelijk niet waar ze moeten beginnen met opruimen en dan is één ding uitzoeken makkelijk en geeft geen mentale blokkade om er überhaupt aan te beginnen. Ik heb zelf de challenge ook gedaan en ja soms overlapte ik de dagen een beetje maar ik vond het wel prettig om er steeds maar kort mee bezig te zijn. En ik ben na afloop langer doorgegaan.

6 likes