Hij had het tot vorige week ook steeds over zijn stagiaire i.p.v. stagiair, terwijl het dus inderdaad een hij is
Vind het soms wel jammer, echt zeikerig misschien wel, maar dat ze bij ‘bossbabes’ vaak mensen uit de showbizz portretteren. Die verkopen wel natuurlijk en men kent ze, maar het lijkt me juist voor de feministische zaak goed eens vrouwen te belichten die iets heel anders doen. Nu wordt elke keer die business waarin het ook veel om uiterlijk gaat naar voren gebracht. Dus het idee van macht hebben als vrouw nog steeds erg gekoppeld ook aan uiterlijk. Ok, einde essay
Vooral je mond houden en mooi wezen met je make upje achter je mobiele telefoon. Laat de mannen maar het intelligente en betekenisvolle werk doen.
Ja Noor bijv. Ze zal vast veel geld verdienen maar eigenlijk is het gewoon een heel nietszeggend “beroep” waarmee ze vrij weinig betekend voor de samenleving.
Jaaa Elise heeft iets gepost op Insta, Ze is 19 feb bevallen
ahh wat leuk! en zie ze even stralen.
Aaaaah wat leuk. En wolf en luca zijn zulke leuke namen die echt bij hun passen haha
Apart want stuk tv heeft al eens iets bij enzo gedaan waar hij niet blij van werd.
Ze gaan nu allemaal van die rare overdreven concepten bedenken puur omdat ze die televizier ring willen als je t mij vraagt.
Nienke Plas lacht zich nog steeds rot.
Geeft iemand buiten de Hilversum cirkeltrek ook maar ene fuck over een televisierring?
Geloof het maar hoor. Er worden complete campagnes voor gevoerd, nu al weer.
Ik vind het echt de meest sneue awardshow ooit maargoed, dit is wat we in Nederland als een soort Emmy’s hebben.
P o l d e r g l a m
Alles de hele avond zo net niet, het is bijna knap.
Ja dat is het precies, alles net niet. Van de gekopieerde sketches (Chantal Jansen is niet Kristen Wiig…Godsamme!) tot de slechte programma’s die sowieso genomineerd zijn. Maar het brengt natuurlijk wel nationale status mee als je meedingt in zo’n programma dus ik snap de allure er wel van, het is als buitenstaander vooral wat sneu inderdaad.
Dit vind ik dan wel weer leuk om te zien… Dat Enzo en StukTV gewoon weer chill zijn enz met elkaar.
Ik heb dit programma voor het eerst van begin tot eind gevolgd afgelopen seizen en vond het echt wonderlijk slecht en vooral saai.
Als ik de meningen mag geloven is dit programma niet altijd zo slecht geweest maar een nominatie voor dit seizoen zou ik echt triest vinden.
Zijn de stories van Serena serieus bedoeld denken jullie? Voedingsmiddelen inslaan en bunkeren uit voorzorg voor het coronavirus.
Opportunistisch
Misschien moet ze ff advies aan Jeroen van Koningsbrugge vragen
Ik zou bijvoorbeeld wel een politiektalent of iemand die bijvoorbeeld een eigen bedrijf heeft opgezet m.b.t. duurzaamheid op de voorkant van dat blad willen hebben. En niet weer een influencer.
ik zou echt niet verbaasd zijn als ze ze dan gaat verkopen als de hele wereld instort en mensen vechten om voedsel.