Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Geeft iemand buiten de Hilversum cirkeltrek ook maar ene fuck over een televisierring?

28 likes

Geloof het maar hoor. Er worden complete campagnes voor gevoerd, nu al weer.
Ik vind het echt de meest sneue awardshow ooit maargoed, dit is wat we in Nederland als een soort Emmy’s hebben.

P o l d e r g l a m

Alles de hele avond zo net niet, het is bijna knap.

10 likes

Ja dat is het precies, alles net niet. Van de gekopieerde sketches (Chantal Jansen is niet Kristen Wiig…Godsamme!) tot de slechte programma’s die sowieso genomineerd zijn. Maar het brengt natuurlijk wel nationale status mee als je meedingt in zo’n programma dus ik snap de allure er wel van, het is als buitenstaander vooral wat sneu inderdaad.

1 like

Dit vind ik dan wel weer leuk om te zien… Dat Enzo en StukTV gewoon weer chill zijn enz met elkaar.
2 likes

Ik heb dit programma voor het eerst van begin tot eind gevolgd afgelopen seizen en vond het echt wonderlijk slecht en vooral saai.
Als ik de meningen mag geloven is dit programma niet altijd zo slecht geweest maar een nominatie voor dit seizoen zou ik echt triest vinden.

Zijn de stories van Serena serieus bedoeld denken jullie? :sweat_smile: Voedingsmiddelen inslaan en bunkeren uit voorzorg voor het coronavirus.

1 like

Opportunistisch

Misschien moet ze ff advies aan Jeroen van Koningsbrugge vragen

5 likes

Ik zou bijvoorbeeld wel een politiektalent of iemand die bijvoorbeeld een eigen bedrijf heeft opgezet m.b.t. duurzaamheid op de voorkant van dat blad willen hebben. En niet weer een influencer.

8 likes

ik zou echt niet verbaasd zijn als ze ze dan gaat verkopen als de hele wereld instort en mensen vechten om voedsel.

70 likes

Voor mijn gevoel is de vorige televizier ring 3 weken geleden uitgereikt

14 likes

Handeltje vanuit haar kofferbak samen met Angel idd

6 likes

Geen idee of iemand hem kent (hij gaat echt way way waaaay back) maar Ricky Dillon is eindelijk uit de kast gekomen. Hij is heel bang voor de reactie van z’n familie, maar ik dacht oprecht dat hij al 2 jaar geleden hier een video over had gemaakt dus was wel verbaasd. https://www.youtube.com/watch?v=_TlO9Q0T71g

Hij heeft nog een andere video waar die heel eerlijk is dat 'ie z’n finances niet op orde had, auto heeft moeten verkopen en nu edit voor andere youtubers. Laat wel zien dat het in 1 keer kan omslaan als youtuber.

1 like

Hahahahha fuckkk :joy::mask::heart:

1 like

Niet zo vreemd gezien de situatie in heel Europa op dit moment lijkt mij, sterker nog, heb zelf vandaag ook ea ingeslagen

Ik had laatst echt een superchill kanaal gevonden van een australisch meisje, zal het zoeken

1 like

Oh het heet a small wardrobe! Weet niet of het echt iets voor je is want gaat ook over minimalisme enzo

Geen idee om welke youtuber het gaat maar ik hoop dat diegene niet ook weer bekend wordt door dit gedrag zoals snapking.

https://www.ad.nl/den-haag/onrust-grote-marktstraat-ontstond-na-oproep-van-vlogger-uit-papendrecht~a1e002c9/

Misschien juist goed als hij bekend wordt zoals Snapking want dan wordt hij vast snel gecanceld! Achterlijk gedrag om jongeren op te roepen onrust te veroorzaken in de stad. Ik ben wel benieuwd wie het is geweest.