Voor mijn gevoel is de vorige televizier ring 3 weken geleden uitgereikt
Handeltje vanuit haar kofferbak samen met Angel idd
Geen idee of iemand hem kent (hij gaat echt way way waaaay back) maar Ricky Dillon is eindelijk uit de kast gekomen. Hij is heel bang voor de reactie van zān familie, maar ik dacht oprecht dat hij al 2 jaar geleden hier een video over had gemaakt dus was wel verbaasd. https://www.youtube.com/watch?v=_TlO9Q0T71g
Hij heeft nog een andere video waar die heel eerlijk is dat 'ie zān finances niet op orde had, auto heeft moeten verkopen en nu edit voor andere youtubers. Laat wel zien dat het in 1 keer kan omslaan als youtuber.
Hahahahha fuckkk
Niet zo vreemd gezien de situatie in heel Europa op dit moment lijkt mij, sterker nog, heb zelf vandaag ook ea ingeslagen
Ik had laatst echt een superchill kanaal gevonden van een australisch meisje, zal het zoeken
Oh het heet a small wardrobe! Weet niet of het echt iets voor je is want gaat ook over minimalisme enzo
Geen idee om welke youtuber het gaat maar ik hoop dat diegene niet ook weer bekend wordt door dit gedrag zoals snapking.
Misschien juist goed als hij bekend wordt zoals Snapking want dan wordt hij vast snel gecanceld! Achterlijk gedrag om jongeren op te roepen onrust te veroorzaken in de stad. Ik ben wel benieuwd wie het is geweest.
Wat heerlijk dit! Blij dat je het post, ben helemaal relaxed nu.
The perks of being a YouTuber.
Ben je ook teleurgesteld dat deze hotelsuite geen gouden bidets had?
- Ja
- Nee
- Sowieso liever geen bidets aub
0 stemmers
Niet bepaald
Wat goed dat ze even uitlegt want een content planner is.
Spoiler: het is precies wat je denkt dat het is.
āalles wat er nieuw binnenkomt, daar denk ik aan mee en daar creĆ«ren we ook uitā
Ik vind wel dat ze een prettige stem heeft om naar te luisteren
Als ze bijvoorbeeld vergeten is het vuilnis buiten te zetten
Die andere meisjes zitten daar op hun kantoortje achter hun computer in hun nette kleding en Romy zit in haar onesie op de grond op wat A4tjes te krabbelen Al vond ik haar verder in het filmpje wel okĆ© overkomen tov het beeld dat ik van haar had. Behalve het āik kom altijd te laat want ik slaap pas om 2uā lekker professioneel. Ik dacht dat ze ook veel jonger was dan 27.
ājong van geest zijnā is ook wel echt een dingetje bij haar geloof ik. draagt uit dat volwassen worden voor het plebs is. ik begrijp je vergissing wat dat betreft.
haha. in dit filmpje weer legt Anna uit dat je in de digitale wereld echt niet een jaar vooruit moet willen plannen. wat we dus net hebben gezien dat de PA dat doet. nou ja doet, doet, er liggen wat vellen papier met steekwoorden op de vloer op het eind.
ohja en Romy vraagt aan Anna: wat vind jij nou mijn beste eigenschap?
vertel eens jongens!!! wat vinden jullie nu mĆjn beste eigenschap?
Haha wat kut dat Alwin al dat geld uit die automaat pakt. Gebruik gewoon wat je nodig hebt en laat de rest liggen voor de volgende. Of niet eens wat hij kan zelf wel betalen, laat het liggen voor iemand die het nodig heeft.
Ja moraalridder maar dat geld ligt daar wrs van een goeie samaritaan voor iemand die krap zit. Ik vind het flauw om dat te pakken.
Nou ik had het ook gewoon gepakt hoor en ik het ook niet perse nodig.