Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Als je het niet kan betalen weet je toch niet dat daar geld ligt. Want waarom zou je daar gaan kijken als je geen geld hebt

7 likes

Vaak wordt daar wel eerst gekeken. Iig ik ging als kind eerst altijd in het losgeldbakje graaien in automaten.

En misschien heeft de eigenaar dat ooit zo geregeld. Je hebt ook soms dat je koffie al voor iemand die het nodig heeft betaalt

3 likes

Jaa wel slim. Ik dacht altijd ja ik ga mezelf niet verlekkeren bij zon automaat als ik toch geen geld heb hahaha.

3 likes

Even serieus, een content calendar op papiertjes op de grond met viltstiften?! Ik ben benieuwd wat er verder voor mensen in dat team zitten en hoe dat in hemelsnaam werkt.
Ik doe vergelijkbaar werk en hoef echt niet bij m’n opdrachtgever aan te komen van ja ik moet een stapeltje papier, een emmer viltstiften en wat ruimte op de grond!

3 likes

Ergens in de video had ze het over haar collegaatje Aida, denk dat ze het over de zus van Anna had.

Ik denk eerder dat ze een beetje interessant probeerde te doen en een grove planning snel maakte om het vervolgens over te schrijven ofzo.

1 like

Het werkt blijkbaar prima, voor Anna en ook voor Romy want die zou denk ik best moeite hebben om bijvoorbeeld de baan van die management assistente (andere Romy in het filmpje) te hebben.
Helemaal prima als je je vrienden op deze manier kunt steunen, beide kanten op. Maar ik zou me toch afvragen wat het met de dynamiek in je vriendschap doet en ik ben inderdaad ook reuze benieuwd hoe ander influencer personeel werkt!

1 like

Ik wist dat ook niet!! Ik vond het ook helemaal niet gek dat Alwin dat deed. Denk dat hij het ook niet weet. Weer iets geleerd

1 like

Ik ook, regelmatig met succes. Ook op de kermis enzo.
Of echt mega lang op die knop drukken om te resetten en 1 keer kwamen er dan best wat muntjes uit :money_mouth_face:

1 like

Over Alwin’s challenge: ik vind het wel heel raar dat je een challenge wil opnemen waarbij je een dag uit automaten wil leven, maar niet van tevoren zorgt dat je losgeld hebt?

13 likes

Mijn dochter van 2,5 jaar gaat ook altijd langs alle automaten en vind regelmatig muntjes :joy:

4 likes

Ik vind haar zooooo tof, maar ik trek die uitspraak van die S niet:(

Wauw! Leuke vlogs ook (die 2 die ik nu heb gezien iig haha). Ik zou echt alles in mn leven uit mn handen laten vallen om op die plek te kunnen wonen. Zo mooi!

1 like

Ja, eens! Ook elke keer zo verrast dat er niets is, maar hĂ­j gaat op de bonnefooi de stad in. Vind dit wel een beetje makkelijk zo.

Wat een trut is ze toch

7 likes

Wtf echt hoe ben je zo

Ze jaagt iedereen weg door dit soort opmerkingen. Ik snap de angst, maar reageer gewoon niet dan.

Oh wacht dat zag ik ook niet

1 like

Verspilde moeite hoor, dit gedrag is niks nieuws bij Sanne snap niet dat we er nog aandacht aan schenken hier :joy:

1 like

Zo wil bijna Twitter aanmaken om haar erop aan te spreken. Raar wijf!

1 like