Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Hij doet een challenge dat hij de hele dag alleen uit automaten mag eten en vind iets van 10 euro in een automaat en hij gebruikt dat om dus eten uit die automaat te halen. Ik zou her stommer vinden als je dat niet zou doen eerlijk gezegd.

1 like

Jij vindt het stom om iets te laten liggen voor een ander?

2 likes

Nee, je trekt nu natuurlijk compleet alles wat ik zeg uit z’n verband. Dat ik gewoon ook dat geld zou pakken betekent niet dat ik het stom vind om iets voor iemand te laten liggen. Maar in de realiteit, als ik 10 euro op straat vind ga ik echt niet denken
“Ik laat het liggen voor iemand die het misschien minder heeft” want dan pakt alsnog iemand die het niet nodig heeft het, en ik wil het ook gewoon.

65 likes

Ik dacht eerst dat hij misschien het geld had laten liggen. Helaas

1 like

Maar je weet bij dat soort automaten dat het geld voor iemand is die het niet kan betalen. Hij verdient zelfs aan dit filmpje. Hij had het gewoon moeten laten liggen.

3 likes

Ja de challenge Alwin doet nare dingen voor een hele week is meer op zijn lijf geschreven!

Je zegt letterlijk dat je het stommer zou vinden als hij het zou laten liggen. Het spijt me enorm als ik dat verkeerd begrepen heb.

En het ligt in een automaat met levensmiddelen. Dat ligt daar echt niet zomaar of per ongeluk. Dat is het verband. Niet tien euro op de grond. Dat is uit verband.

5 likes

Ik vind het op een of andere manier heel stom dat Alwin een oproep deed voor een terminaal iemand. Hij neemt allemaal onderwerpen om ‘een verhaal’ te vertellen. Maar het is allemaal zo halfbakken en puur voor de views.

6 likes

Ik vind dit echt een compleet voorbedacht argument. Je gaat van allerlei dingen uit, dat het geld wat daar ligt bedoelt is voor mensen die het nodig hebben, dat kan. Maar het hoeft niet zo te zijn.
Dat iemand dat geld gewoon pakt omdat die persoon het vind, dat is geen misdaad en hoeft ook niet meteen een compleet morele kwestie van gemaakt te worden, vind ik.
Fijn dat jij zo meedenkt met je medemens en dat je er zo instaat maar ik vind het weer puur drama maken om niks.
Anyway, ik snap dat jij me niet kan luchten of zien inmiddels dus laten we elkaar voortaan niet meer irriteren:)

25 likes

Als je het niet kan betalen weet je toch niet dat daar geld ligt. Want waarom zou je daar gaan kijken als je geen geld hebt

7 likes

Vaak wordt daar wel eerst gekeken. Iig ik ging als kind eerst altijd in het losgeldbakje graaien in automaten.

En misschien heeft de eigenaar dat ooit zo geregeld. Je hebt ook soms dat je koffie al voor iemand die het nodig heeft betaalt

3 likes

Jaa wel slim. Ik dacht altijd ja ik ga mezelf niet verlekkeren bij zon automaat als ik toch geen geld heb hahaha.

3 likes

Even serieus, een content calendar op papiertjes op de grond met viltstiften?! Ik ben benieuwd wat er verder voor mensen in dat team zitten en hoe dat in hemelsnaam werkt.
Ik doe vergelijkbaar werk en hoef echt niet bij m’n opdrachtgever aan te komen van ja ik moet een stapeltje papier, een emmer viltstiften en wat ruimte op de grond!

3 likes

Ergens in de video had ze het over haar collegaatje Aida, denk dat ze het over de zus van Anna had.

Ik denk eerder dat ze een beetje interessant probeerde te doen en een grove planning snel maakte om het vervolgens over te schrijven ofzo.

1 like

Het werkt blijkbaar prima, voor Anna en ook voor Romy want die zou denk ik best moeite hebben om bijvoorbeeld de baan van die management assistente (andere Romy in het filmpje) te hebben.
Helemaal prima als je je vrienden op deze manier kunt steunen, beide kanten op. Maar ik zou me toch afvragen wat het met de dynamiek in je vriendschap doet en ik ben inderdaad ook reuze benieuwd hoe ander influencer personeel werkt!

1 like

Ik wist dat ook niet!! Ik vond het ook helemaal niet gek dat Alwin dat deed. Denk dat hij het ook niet weet. Weer iets geleerd

1 like

Ik ook, regelmatig met succes. Ook op de kermis enzo.
Of echt mega lang op die knop drukken om te resetten en 1 keer kwamen er dan best wat muntjes uit :money_mouth_face:

1 like

Over Alwin’s challenge: ik vind het wel heel raar dat je een challenge wil opnemen waarbij je een dag uit automaten wil leven, maar niet van tevoren zorgt dat je losgeld hebt?

13 likes

Mijn dochter van 2,5 jaar gaat ook altijd langs alle automaten en vind regelmatig muntjes :joy:

4 likes