Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik vind haar zooooo tof, maar ik trek die uitspraak van die S niet:(

Wauw! Leuke vlogs ook (die 2 die ik nu heb gezien iig haha). Ik zou echt alles in mn leven uit mn handen laten vallen om op die plek te kunnen wonen. Zo mooi!

1 like

Ja, eens! Ook elke keer zo verrast dat er niets is, maar hĂ­j gaat op de bonnefooi de stad in. Vind dit wel een beetje makkelijk zo.

Wat een trut is ze toch

7 likes

Wtf echt hoe ben je zo

Ze jaagt iedereen weg door dit soort opmerkingen. Ik snap de angst, maar reageer gewoon niet dan.

Oh wacht dat zag ik ook niet

1 like

Verspilde moeite hoor, dit gedrag is niks nieuws bij Sanne snap niet dat we er nog aandacht aan schenken hier :joy:

1 like

Zo wil bijna Twitter aanmaken om haar erop aan te spreken. Raar wijf!

1 like

Haar reactie:

“Ja, ik oordeel te snel. Iets wat emoties met je doen. Maar vind ook niet dat jij degene moet zijn om me zo terecht te wijzen.”

Wat zou ze bedoelen met die tweet naar Jill?

Gatver, ik vind haar echt zo een verschrikkelijk naar mens.

2 likes

Godver is dr Twitter nu ineens prive

3 likes

Ja hierover heb ik met vrienden zitten ranten, we dachten allemaal dat het een bekend gebruik was om geld achter te laten voor iemand die het nodig heeft? Blijkbaar niet zo

Hij heeft laatst nota bene zelf zo’n (weliswaar een hele slappe) video gemaakt waarin hij allerlei dingen voor anderen achterlaat

1 like

Sanne doet nu huilend t verhaal op insta stories voor de mensen die het op Twitter niet gezien hebben
 even een samenvatting

Ik heb de screenshots even verwijderd omdat haar Twitter nu op privé staat en zij de tweets inmiddels verwijderd heeft

9 likes

Ik heb er een paar gekeken, tot ze begint over de voorbeeldfunctie die anderen niet goed vervullen, haha. En door de hoeveelheid insta stories die zij plaatst is niet heen te komen

Denk ik verspilde energie. Zolang zij blijft volhouden dat de buitenwereld het gedaan heeft en zij slachtoffer is, zal alles alleen maar die kant op wijzen.

Maaaarr, het lijkt een beetje doods te worden in youtubeland, aangezien we nu tijd hebben om het over sanne’s twitter te hebben.

3 likes

En niet zomaar één, DE EERSTE JA!

Precies dit
 En ook dat ze alvast sorry zegt voor alles wat nog komen gaat
 :unsure:

1 like