Jawel, en dat is zij.
Sommige mensen zitten dusdanig vast in een patroon/slachtofferrol dat ze er eigenlijk niet uit wíllen, het zij onbewust. Omdat die slachtofferrol een functie heeft. Dat gevoel krijg ik heel erg bij sanne (ook al kan ik eigenlijk niet oordelen, ik heb het alleen over het gevoel dat ik bij haar krijg en ik volgde haar een tijd). Ik denk dat ze snakt naar aandacht en moeite heeft met volwassen worden/verantwoording. Het is echt heel zonde want natuurlijk maakt ze vreselijke kutdingen mee die je niemand gunt, en er zal ongetwijfeld veel onverwerkt verdriet zitten wat ik echt heel erg voor haar vind. Maar dat kan geen excuus blijven, zeker niet als ze anderen kwetst wat wel blijkt. Ik wou gewoon dat ze écht eens aan zichzelf ging werken. ook zonder altijd anderen de schuld te geven van alles. Dat vind ik eigenlijk nog wel het kwalijkste. dat vingertje wijzen en daarna dus in die slachtofferrol zoals nu, waardoor ze dus nooit verantwoording neemt. En als iedereen dan écht zo vreselijk is zoals ze zegt, en als ze écht onderdoorgaat aan al die reacties, ga dan offline!! Kom dan terug als je alles beter op de rails hebt en niet meer zulke dingen post. Want dat zou ze zo onderhand toch ook moeten weten, dat ze ‘haat’ krijgt door dit soort gedrag. Het lijkt bijna alsof ze zich niet kan bedwingen. Het er gewoon uit MOET. Blijkbaar wil ze dat toch, dit soort negativiteit aantrekken. Je blijft anders toch niet dit soort dingen doen?? Sorry hoor. Rant en mijn personlijke mening over. Uiteindelijk ken ik haar niet persoonlijk dus eigenlijk slaat het nergens op dat ik zo uitgebreid reageer haha pff (dit zegt dus ook wat over mij waarschijnlijk…)
Waarschijnlijk krijgt ze ook positieve aandacht waardoor het aantrekkelijk blijft om in deze rol te blijven…
Ja, daar heb je gelijk in. Dat moet wel…
Ja of… negatieve aandacht is ook aandacht?
Het is natuurlijk moeilijk oordelen vanaf social media, maar denk wel dat @Ilse80 de vinger op de zere plek legt.
Ze zit overduidelijk vast in een (negatieve) vicieuze cirkel en laatst postte ze iets over buitengesloten worden, dus denk ik echt dat het z’n weerslag heeft op vriendschappen. En dat is wéér aanleiding tot het slachtoffer voelen/zijn.
Ik vind het ook echt knap dat @LizzyBennet en anderen maar tips etc blijven geven en daar het geduld voor hebben. Want ze reageert vaak zo slecht/afhoudend op tips en positief advies: of het nu gaat om haar woningzoektocht, werk vinden, huisarts/therapie/geen geld. Ze kaatst alles af (onbedoeld?) en doet er duidelijk niets mee. Ik was persoonlijk allang afgehaakt
Die knop zal zelf bij haar om moeten gaan en een intrinsieke noodzaak komen om de problemen op te lossen.
Jill is een van de latere youtube generaties die meer succes heeft dan Sanne.
Ik ken Sanne alleen van hier, maar wat is er in haar verleden gebeurd dat ze zo ontzettend negatief is? (indien bekend)
Haar vader en broer zijn overleden
Thanks, wat ingrijpend en verdrietig. Begreep niks van haar houding maar begrijp nu dat het wel ergens vandaan kan komen
En de gezondheid van haar moeder is ook niet altijd optimaal geweest/ is het nog steeds niet.
PANNENKOEKEN!
Ha wat een lol dat ze ‘rouwen’ de schuld geeft van haar gedrag. Zo is ze toch al jaren
Weet je wat ik echt heftig vind bedenk ik me net. Ze zegt tegen jill van dat zij er niks over mag zeggen maar Jill heeft zelf ooom haar zus verloren.
Ze is niet voor niets eerste generatie youtuber
Haar broer is ook al wel tien jaar dood. Niet dat dat haar gedrag verklaart, maar toch
Ergens begrijp ik de angst van Sanne wel. Als haar moeder ook overlijdt dan is iedereen van haar directe familie/gezin er niet meer. Dan staat ze er wel alleen voor in dat opzicht.
Ik denk dat iedereen haar angst wel begrijpt maar dat is geen reden om te zeggen dat iemand anders zijn angst om iemand te verliezen er niet toe doet/ minder erg is.
Ja maar doordat ze toen met Milan was toen ze begon had ze natuurlijk wel direct duizenden views. Is natuurlijk wel anders dan als totaal onbekend persoon beginnen op YouTube.
Maar verder niks tegen Jill hoor, ik vind haar leuk en kijk haar vlogs ook nog regelmatig. Ik vind het wel knap dat ze nu weer actief upload en er zin in lijkt te hebben, i.t.t. een tijdje terug.
Hahaha jaa ik bedoelde t ook meer dat sanne dat wss niet kan hebben
Ooh ja dat zal waarschijnlijk ook wel een rol spelen, anders zou ze niet zo vaak benoemen dat ze toch echt tot ‘de eerste generatie’ behoort.