Waarom niet? Denk dat mijn buurvrouw dit ons ook zou aanbieden.
Ik denk niet dat ze in het huis van hun buren het gaan doen
En anders is het wel meteen weer schoon
Nou ik zou het ook behoorlijk vreemd vinden hoor als mensen in mijn huis samen zoudenngaan douchen en zelf zou ik ook niet zo bij de buren gaan douchen ook al zouden ze het zelf aanbieden (dat was bij hen wel het geval). Maar ik vind het niet vreemd dat anderen er wel gebruik van maken als het ze wordt aangeboden. (Het douchen op zich, niet het samen douchen dus.)
Maar goed het zal er ook aan liggen hoe je met je buren omgaat. Ik weet niet eens hoe mijn buren heten.
O ja ik zou daar onwillekeurig ook wel aan moeten denken, vooral omdat ik samen douchen verder echt verschrikkelijk vind: niet goed onder de straal kunnen staan en koud. Zie los van eventuele seks weinig voordelen.
Zou 't dus zelf ook niet doen als ik elders zou moeten douchen, als mijn buren 't zouden vragen zou ik er overigens wel mee instemmen, misschien zouden ze denken dat ze je daar minder mee in de weg lopen of houden zij wel van een half straaltje en kou ofzo, zou dan gewoon hard proberen om er niet aan te denken.
Ik vind het huis van deze YouTuber altijd zo tof en wat ze allemaal kan maken, waaronder deze kussens. Edit: Deze vrouw had schijnbaar ook een gecancelde Netflix-show.
Ik snap de tag niet?
Ik ben niet verbaasd dat zorg zoveel geld kost en zeg ook zeker niet dat het verstandig is om je eigen risico zo omhoog te gooien (als je dat geld niet achter de hand hebt), alleen dat dat ook mogelijk is dus dat de mogelijke kosten niet max 385 euro zijn.
Overigens woon ik al jarenlang niet in NL dus heb ik ook geen NL verzekering, vandaar dat ik niet volledig op de hoogte ben rondom de ins&outs van het eigen risico en vandaar dat ik het vroeg.
Ik heb al sinds 2016 (wat ik in ieder geval terug kan zien) een eigen risico van ā¬885, dit wat mij per jaar ruim ā¬200 aan polis scheelt. Ik heb afgelopen jaren nog geen keer mijn eigen risico opgemaakt (niet boven de ā¬200 gekomen ongeveer). Ja dat is een risico maar voor mij het risico waard. Ik heb het geld achter de hand mocht het nodig zijn.
Is het verstandig? Weet ik niet. Zou ik het andere aanraden? Als je weinig zorg nodig hebt gehad en het risico kunt en wil nemen, ja. Werkt dit voor iedereen? Nee maar voor mij wel.
En als ik zorg nodig heb waardoor mijn eigen risico eraan gaat dan kost mij dat in een jaar Een kleine ā¬300 meer dan dat ik een laag eigen risico zou hebben (ā¬385+ā¬210= ā¬595 ā¬885-ā¬595=ā¬290). Dat risico wil ik lopen zolang ik niks geks ga doen (gekke sport, baan, vakanties, kinderen wil krijgen etc). En tuurlijk een ongeluk zit in een klein hoekje en kan snel gebeurd zijn en heb je niet in de hand. Maar voor nu werkt dit voor mij, met nadruk op voor mij.
Die vakantie van Josh, wat een luxe zeg⦠Ze koopt ff 13 cadeaus voor Alexis om haar te vermaken in het vliegtuig
Alexis is wel echt een dropje, zo schattig
Elke keer als ik Nick zie denk ik āHeeey El sonā
Ja, klinkt logisch zo, bedankt voor de uitleg 
Dat doen vriendinnen van mij ook tijdens vliegvakanties, kleine cadeautjes van 1 a 2 euro oid, om het kindje bezig te houden. Of had Josh hele dure cadeautjes?
Ik zou wel eens een Youtube vidoe willen zien van Josh naar de Action of zo. Gewoon met zoān wagentje of mandje en die dan volstouwen met spullen voor een kampeervakantie naar Frankrijk. (Ik verwonder mij altijd over de hoeveelheid plastic meuk die mensen kopen ter voorbereiding van die vakantie. Dat ze dan tig goedkope schepjes, waterspeelgoed, balspellen etc kopen die vaak misschien maar een keer worden gebruikt op vakantie.)
Oh geen idee hoe duur de cadeaus waren maar 13 cadeautjes (ook al zijn ze klein) vind ik persoonlijk nogal overdreven. Josh kennende is ze hiervoor niet naar de action gegaan. Maar ik heb geen kinderen dus geen idee, misschien is het wel normaal? Mijn moeder deed dat in ieder geval nooit haha
Wij kregen hooguit een zak snoep voor achterin de auto (als we naar Frankrijk gingen) en een enkele keer van oma een kleur- of vakantieboek. Uit verveling gingen wij meestal maar woorden proberen te maken van de nummerborden of bijhouden welke al zijn langsgeweest (qua nummers in Frankrijk). 
Haha ja herkenbaar. Wij deden altijd het spelletje dat je een dier moest opnoemen en dat de ander dan een dier moest bedenken met de laatste letter van jouw dier en dan jij weer met de laatste letter van dat dier enzovoorts. Dan ging door tot we ruzie kregen omdat de dieren āopā waren hahah
En tegenwoordig geef je ze gewoon een iPad met vooraf gedownloade videoās. 
Wij hadden bij lange auto vakanties een grabbelton achterin de kofferbak en mochten dan om de zoveel uur een cadeautje āgrabbelenā. Waren kleine dingen zoals casettebandje, kleurboek, puzzel, spelletje. Hield ons allemaal lekker bezig en rustig op de achterbank dus ik snap het wel.
13 cadeaus zij ongeveer 6 cadeaus per vlucht he. Ik weet niet hoelang die vlucht is maar als het een lange vlucht is dan valt dat wel mee hoor. Ik verveelde me vroeger de pleuris op een 3 uur vlucht.
Heel lang. Ligt naast Madagaskar waar ze naar toe waren.
Dus 13 cadeaus kan me voorstellen
Offtopic over vakantie cadeautje
Als wij vroeger met de auto naar ItaliĆ« gingen kregen we een nieuw spelletje voor op de DS van mān ouders. Maar die mochten we dan pas spelen als we in BelgiĆ« waren, want eerst moesten we nog proberen te slapen. Dus ik na vijf minuten in de auto: āzijn we al in BelgiĆ«?ā