Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Offtopic vakantie herinnering verhaaltje

Wij hadden altijd zo’n stoffen ding wat om de bestuurdersstoel heen ging met allemaal vakjes (waar je dan dus vanaf de achterbank bij kan), en daar stopte mijn moeder allemaal speelgoed en 1 of 2 kleine kadootjes in. Zo’n fijne herinnering is dat :heart:

30 likes

Wauw wij kregen niks. Autorit van 16 uur van Antwerpen naar een camping 100 km ten zuiden van Barcelona.
Alleen Spaanse kinderen die elkaar elke zomer weer zien.
Geen zwembad.
Geen activiteiten.

We werden knettergek, ieder jaar opnieuw tot we 16 waren en we alleen thuis mochten blijven haha.

1 like

Hahah ja toen ik las ‘Josh heeft 13 cadeaus gekocht voor Alexis’ zag ik direct iPads, hele barbie-huizen en een IKEA keukentje voor me maar (ze heeft de cadeaus niet laten zien) volgens mij zijn het gewoon kleine cadeautjes die leuk zijn voor een kind onderweg. Tuurlijk is dertien veel maar inderdaad voor een heen en een terugvlucht die gigantisch lang zijn, denk ik niet mega gek.

Verder overigens echt een DROOMvakantie voor mij hoor, die vakantie van hen. Die villa, dat bad, dat strand, lekker eten, gewoon NIKS doen, beetje rondhobbelen met dat kind, geweldig. Ben niet gauw jaloers op vakanties die we van de gemiddeld YT’er meekrijgen maar op deze wel een beetje.

4 likes

Hier ook met de auto naar Frankrijk of Italië en kregen we ook frutsels voor in de auto.

Om de zoveel uur kregen we iets kleins.

En toen kwam de portable dvd speler voor in de auto. Beste uitvinding ooit volgens mijn ouders. Hahaha

2 likes

Volgens mij gingen we niet zo ver weg toen ik nog zo klein was als Alexis, daar heb ik in ieder geval geen herinneringen meer aan.
Toen ik wat ouder was kon ik mezelf best goed vermaken in de auto naar oostenrijk. Ik ging van te voren naar de bieb, allemaal leuke boeken halen en zo’n boekje speciaal met spelletjes voor onderweg. Met nummerborden van auto’s of ik zie ik zie wat jij niet ziet.
Of ik ging met de kaart volgen waar we onderweg waren en hoe ver al. De lunch onderweg vond ik ook zo gezellig, op zo’n vieze parkeerplek in de bosjes naar de wc en yoghurtje met een bakje huzarensalade eten. Ook had ik allemaal van die boeken van Carry Slee mee en die ging ik voorlezen aan mijn broertje en zusje met een zaklamp (we reden vaak snachts). Zoveel nostalgie.

Samenvatting

17 likes

Ik zat gewoon achterin met m’n my first Sony walkman en een lading cassettebandjes met kinderen voor kinderen en sprookjes :ok_hand:

17 likes

Volgens Willemijn was het het waard omdat de jongens (2 en 3?) zo genoten van ‘alle verschillende culturen’… op het resort…

Deze discussie is al vaker gevoerd maar ik snap niet dat als je vooral op het strand/resort gaat zitten, en zulke kleine kinderen hebt, waaarom je dan niet gewoon naar ergens dichterbij gaat waar je ook zon hebt (Turkije, Canarische eilanden, ik noem maar wat)

4 likes

Ik zou de baby parkeren op de eerste rij en zelf achterin gaan zitten Idd.

9 likes

Ahahahaha wat? Zeker alle witte culturen. Duitsers, Fransen etc.
So progressive

4 likes

Ik denk eigenlijk dat ze gewoon bedoelde dat ze merkten dat het daar zo anders was en dat leuk vonden, maar dat was een nogal rare opmerking vond ik.

Dat zou inderdaad een betere verwoording zijn geweest :sweat_smile:

Je Gvd ik weet niet meer wie het was maar die ene forummer die ons ieder lifecoach is en een andere vlucht nam dan haar familie, zij is mijn voorbeeld.

31 likes

Die instastorie van Jennie waarbij ze nog €10.000 nodig heeft voor een huis. Ik geef het een paar uur voordat iemand een inzamelingsactie is gestart

7 likes

Maar klinkt minder interessant he :roll_eyes:

Ik denk niet dat ze het verkeerd bedoelde, maar dat het ook een beetje het (loos) verdedigen van die reis was.

Ik vind dit echt heel raar?? Je mist nog 10.000 euro om een huis te kopen en dan ga je via instagram een oproepje doen met wat mensen van je zouden willen kopen zodat je aan het geld komt? Ik vind dit echt schaamteloos haha. Misschien zou het een teken moeten zijn dat je die woning aan je voorbij moet laten gaan.

Ik ben echt verbaasd. En wat als dat huis straks al aan iemand anders verkocht is? En 10.000 euro missen is zo dichtbij volgens haar heh. Ik kan hier echt niet bij.

11 likes

Ik vraag me vooral af wie er gaat betalen om iets met haar te drinken of een vrijwillige bijdrage geeft voor alle content die ze gemaakt heeft waarvan veel spon is en ze meer verdient met 1 post dan jij en ik in een maand samen. :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

Geld betalen voor een wandeling met haar en Cody? Een etentje of overnachting in haar boshuis, mag hopen dat als het allemaal niet lukt dat mensen hun geld terugkrijgen.

6 likes

Ik vind het ook raar van Jennie haha. Dus je betaalt eigenlijk geld om tijd met haar door te brengen? Misschien moet ze maar even verder sparen en dan kan ze wel gewoon (wellicht een ander) huis kopen… Helaas hebben wel meer mensen dat ze hun droomhuisje (net) niet kunnen betalen.

7 likes

Maar is het zo vreemd? Als ik de mogelijkheid kreeg om betaald met bepaalde mensen te mogen wandelen, zou ik het zo doen.
Ok, geen bloggers of YT’ers, maar toch…

2 likes

Wat de gek ervoor geeft toch? Als mensen Jennie willen betalen is dat prima, hun geld hun keus. Omdat andere mensen ook geen huisje kunnen betalen, betekent het toch niet dat Jennie niet op deze manier aan geld mag komen?

8 likes