Ahahahaha wat? Zeker alle witte culturen. Duitsers, Fransen etc.
So progressive
Ik denk eigenlijk dat ze gewoon bedoelde dat ze merkten dat het daar zo anders was en dat leuk vonden, maar dat was een nogal rare opmerking vond ik.
Dat zou inderdaad een betere verwoording zijn geweest
Je Gvd ik weet niet meer wie het was maar die ene forummer die ons ieder lifecoach is en een andere vlucht nam dan haar familie, zij is mijn voorbeeld.
Die instastorie van Jennie waarbij ze nog €10.000 nodig heeft voor een huis. Ik geef het een paar uur voordat iemand een inzamelingsactie is gestart
Maar klinkt minder interessant he
Ik denk niet dat ze het verkeerd bedoelde, maar dat het ook een beetje het (loos) verdedigen van die reis was.
Meine gute. Dan ben je toch echt alle sense van redelijkheid kwijt. Dat jullie even weten: ik en mijn luxe kont willen dit jaar nog een keer op verre vakantie, daarom kan je met mij wandelen, met mij bellen voor ‘inspiratie’ en ik geef ook graag een insta shoutout. En als je dan echt met me te doen hebt kan je ook een crowdfunding openen xx
Ik vind dit echt heel raar?? Je mist nog 10.000 euro om een huis te kopen en dan ga je via instagram een oproepje doen met wat mensen van je zouden willen kopen zodat je aan het geld komt? Ik vind dit echt schaamteloos haha. Misschien zou het een teken moeten zijn dat je die woning aan je voorbij moet laten gaan.
Ik ben echt verbaasd. En wat als dat huis straks al aan iemand anders verkocht is? En 10.000 euro missen is zo dichtbij volgens haar heh. Ik kan hier echt niet bij.
Ik vraag me vooral af wie er gaat betalen om iets met haar te drinken of een vrijwillige bijdrage geeft voor alle content die ze gemaakt heeft waarvan veel spon is en ze meer verdient met 1 post dan jij en ik in een maand samen.

Geld betalen voor een wandeling met haar en Cody? Een etentje of overnachting in haar boshuis, mag hopen dat als het allemaal niet lukt dat mensen hun geld terugkrijgen.
Ik vind het ook raar van Jennie haha. Dus je betaalt eigenlijk geld om tijd met haar door te brengen? Misschien moet ze maar even verder sparen en dan kan ze wel gewoon (wellicht een ander) huis kopen… Helaas hebben wel meer mensen dat ze hun droomhuisje (net) niet kunnen betalen.
Maar is het zo vreemd? Als ik de mogelijkheid kreeg om betaald met bepaalde mensen te mogen wandelen, zou ik het zo doen.
Ok, geen bloggers of YT’ers, maar toch…
Wat de gek ervoor geeft toch? Als mensen Jennie willen betalen is dat prima, hun geld hun keus. Omdat andere mensen ook geen huisje kunnen betalen, betekent het toch niet dat Jennie niet op deze manier aan geld mag komen?
Ik vind dat wel raar ja en zou dat zelf nooit overhebben voor iemand.
@tuula ik weet dat mensen dit zelf voorstellen maar die mensen die dat voorstellen en er geld voor over hebben begrijp ik ook niet.
Calvinistisch lijden zul je met de rest van ons!! Je moet er in Nederland altijd een beetje voor afzien hè, voor het gegund is.
Ja, ik beredeneer vanuit mijn eigen gedachtegang want ik zou nooit iemand zo sponsoren denk ik haha. Maar je hebt gelijk als andere mensen dit wel willen doen…
Je ze durft eigenlijk wel. Toen met dat geflopte magazine van haar ook, toen had ze het groots aangepakt maar helaas voor haar liep dat helemaal niet.
Maar op wat voor manier precies? Mensen die geld betalen om met haar hond te lopen?? Sorry maar mijn hoofd dit is toch wéér zo’n verkapte manier van bedelen net als ikbenirisniet? En wat spaarlamp zegt; dat mensen moeten betalen aan iemand, terwijl zij met 1 sponpost waarschijnlijk mijn maandsalaris verdiend.
Tuurlijk wat de gek ervoor geeft (en ik vind het bizar dat mensen voor dit soort dingen bereid zijn te betalen), maar ik zou mezelf echt nooit zo in de uitverkoop durven te zettenb
Je hoeft het niet te betalen als je het niet wilt doen hè? Jennie komt niet langs je deur om te dreigen dat je moet betalen om met haar hond te wandelen als je het niet wilt.
Oeps weet niet hoe het komt dat ik op jou reageer sorry!
Tip voor Jennie: maak een leuke verjaardagscalender met leuke foto’s van je hond. Die zal wel goed verkopen. /heeftgeeninsta. Desnoods een versie als printable.
Stream een harpoptreden.