Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat dit allemaal ingestuurd is hoor. Of ik kan ‘t me gewoon niet voorstellen. Denk dat ze er gewoon een paar zelf bedacht heeft in de hoop dat iemand denkt: “Oh wandelen met Cody!! Leuk!!”

7 likes

Ik vraag mij ook af of het gaat werken, ik denk dat Jennie niet zoveel diehard fans heeft als bijvoorbeeld Mascha.

Ik weet dit natuurlijk ook totaal niet, maar dat denk ik niet hoor?
Ze is er open over dat ze maar weinig werkt en kan daar blijkbaar alsnog heel goed van leven.
Dat ze goed verdient is wel duidelijk, ze kan nu al bijna een huis kopen in haar eentje terwijl ze 26 is, terwijl ze onlangs (naar eigen zeggen) een flinke financiële tegenvaller had met dat magazine en de afgelopen periode 2x een auto (tweedehands) heeft gekocht.
Ik denk echt dat je dit verkeerd inschat (maar goed, wat weet ik haha)

edit: De nadruk ligt ook vooral op ‘nu even snel’ 10.000 euro/geld verdienen, niet dat ze niet genoeg inkomsten zou hebben. Ze is nog niet zo heel lang bezig met dat hele boshuisjes en #bosbabe gedoe

2 likes

Als dat hond uit laten is ingestuurd is het door een 12 jarige die graag die hond wilt uitlaten en dr wel 2 euro voor over heeft.

2 likes

Maar dat is toch mega raar. Vooral als je kijkt naar de inhoud van de tegenprestaties? De halve wereld komt momenteel 10.000 euro tekort voor hun dromen. Ik vind het echt een beetje gênant om dan je volgers te vragen je met het laatste stuk te helpen met acties die men voor een normale ander niet zou doen, ipv de droom uit te stellen tot je dat laatste stuk gespaard hebt. Dit zie ik echt als misbruik maken van je bekendheid.

19 likes

Ja dat is waar, maar wel n.a.v de vraag “wat willen jullie van mij lopen wat ik morgen al online kan zetten”? Op zo’n korte termijn kan ze haast niet met een (fatsoenlijk) product komen qua productie enzo. Dus krijg je rare voorstellen zoals geld betalen voor de hond uitlaten. Ik zou me doodschamen om dit te vragen :woman_shrugging:

Als ik hier lees dat ze weinig werkt of niet veel verdiend met bloggen ofzo , dan denk ik vooral “ja zoek er een bijbaan bij ofzo”. Net als bij een ikbenirisniet of die chick die geld bedelt voor haar kat. Maar goed dat wordt dan afgedaan als afgunst (?) of nederlands gezeik

8 likes

Wie geef jij liever 10.000 euro?

• Jennie zodat zij haar droomhuis kan lopen
  • De Nederlandse media zodat wij niks meer over Andre en Bridget hoeven te horen

0 stemmers

2 likes

Ik zou het echt verwerpelijk vinden als ik voor mijn luxeproblemen, mensen zou laten betalen voor bullshitjes die enkel en alleen verkopen omdat ik het ben. Zal er geen seconde slechter van slapen als een ander het doet, maar ik vind het wel echt fucked up dat het in het hoofd van een ander op komt.

16 likes

Ieder zijn voorkeuren he, zou er iig niet voor betalen :stuck_out_tongue:

1 like

Lijkt me ook niet verstandig het huis te kopen als je er eigenlijk gewoon geen geld voor hebt, je dus schijnbaar maximaal moet lenen, je al je spaargeld erin stopt, en overal nog geld vandaan moet halen (van familie/vrienden etc) om het te kunnen betalen. :woman_shrugging:

39 likes

Hoeveel rondjes zal die hond moeten lopen om dat bedrag bij elkaar te krijgen? Zelfs al vraag je 100 euro per afspraak, dan heb je nog flink wat te gaan. Het zou chiquer zijn als ze bij die afspraak dan ook het geld terug zou betalen, een lening in plaats van een gift. Maar goed als mensen ertoe bereid zijn, zij liever dan ik.

1 like

Er zijn bedrijven die geld verdienen door over lijken te gaan. Jennie wil alleen maar een boshutje en daar iets voor terug doen. Kom op zeg.

7 likes

Maar is dit dan zo anders dan een artiest die geld vraagt voor een Meet & Greet? Of vinden de mensen die dit van Jenny niet oke vinden betalen voor een Meet & Greet ook niet oke?

2 likes

Ik ken geen artiesten die geld vragen voor een meet&greet? Heb ik in de tijd dan ik als een loze gekkie chef’special achterna reisde iig nooit meegemaakt. Hooguit voor vip kaartjes, maar dan sta je bijv ook vooraan, krijg je een goodiebag etc of voor een goed doel als serious request.

Ik vind meet en greets echt verschrikkelijk (en ontzettend Amerikaans). Amerikanen willen zich altijd speciaal voelen vandaar al die premium packages. Dat je het hele jaar krom ligt om een keer met Avril Lavigne op de foto te gaan. 500 knaken weggooien in 5 luttele seconden om op de foto te mogen met de MoTherFuckinG PrinCeSs.

Ik heb er alleen minder moeite mee als het volledige bedrag naar een goed doel gaat.

3 likes

Aha, vind ik overigens net zo goed verwerpelijk.

1 like

Dat soort dingen bedoelde ik inderdaad, maar dan snap ik dat je dat allebei inderdaad verwerpelijk vindt.

Persoonlijk zou ik liever een uur met Jenny wandelen en te horen wat voor tips en tricks zij heeft voor haar vakgebied (als ik daarin geïnteresseerd zou zijn), dan een snelle foto met een artiest waar je (dik) voor betaalt. Maar goed, dat is dus inderdaad persoonlijk.

2 likes

In de video zegt ze zelf dat ze juist minder wilde lenen dan haar maximaal toegekende hypotheek. Je weet ook niet of ze al haar spaargeld ervoor inzet, en ze zegt ook niks over het lenen van geld van vrienden of familie.

3 likes

Misschien kan je perzikken uitknijpen op lifestreams en mensen daarvoor laten betalen. Noem het dan wel XXXPeachgoddessXXX content.

Transcript: een glibberige perzik
Spoiler: niemand kreeg corona na het zien van deze afbeelding

9 likes

We houden het hier wel netjes. Voor dat soort content moet je namelijk toch echt betalen om toegang te krijgen tot een speciaal onderdeel van FF. Dan kunnen we straks met het hele forum een natuurhuisje kopen.

2 likes