Maar dit is natuurlijk echt onzin. Ik roep altijd “ik werk om te leven, ik leef niet om te werken”, maar als ik dus per se een blogger wil zijn (met miss een wat kleinere following, dus minder betaalde opdrachten) of minder uur wil werken, is dat een keuze. Minder werken= meer tijd voor je hobby, maar ook (vaak) minder inkomen.
Ze hoeft echt niet te lijden voor haar droomhuisje, maar zo raar is de gedachte “als je iets wilt dan moet je ervoor werken” toch niet? Nu moeten andere ploeterende mensen met 40-urige werkweken maar voor haar hutje betalen (oh nee voor een boswandeling of haar mealprepservice) omdat zij het niet zelfstandig kan? Dat is natuurlijk onzin.
Er zijn vast heel veel mensen die een groter of duurder huis willen of een zwembad in de tuin, maar als je het niet kan betalen, dan kan je het simpelweg niet betalen?Dat heeft niets met calvinisme of een voorafgaande lijdensweg te maken.
Ik vind het wel bizar dat Serena een business met kastjes opzet en daardoor voor gier wordt uitgemaakt hier en Jennie letterlijk vraagt aan haar voogers waarmee ze snel 10k te verdienen, maar dat dan businessbabe is 
Zet je harp op marktplaats of verkoop je kleren uw ofzo?