Lol, hoe is wandelen met de hond van iemand anders, waar jij vervolgens voor moet betalen, geen gebakken lucht? Je zou betaald moeten worden om te wandelen met andermans hond. Zitten met andere startende ondernemers verschilt niet wezenlijk van de coaches op Instagram. Telefoonhoesjes verkopen verschilt echt niet met Serena die kastjes verkoopt. Het is wellicht sympathieker gebracht, maar geen haar beter dan alle andere influencers.
Ik vind het wel een tof idee maar ben benieuwd hoe snel het zal gaan.
Ze biedt gewoon haar kennis aan als ondernemer en ze heeft verstand van een bedrijf opbouwen dmv social media. Dat is waardevolle kennis die haar volgers nu op een ludieke manier kunnen âkopenâ.
Vind dat er in influencer land wel schaamtelozere dingen worden gedaan onder het mom van spon.
Wat zijn haar credentials dan? Ze was er gewoon vroeg bij. Nu een bedrijf opstarten dmv social media is helemaal anders dan wanneer zij begon, pakweg 10 jaar geleden.
En haar magazine was een flop, toch?
Ja daar heb je een punt indd. Ik dacht dat zij ook een soort van social media coaching () deed voor bedrijven? Maar ik volg haar niet dus weet dat niet precies.
Ik zit die nieuwe video van Lotte met Charlotte te kijken. OMG Die Charlotte is echt onuitstaanbaar, wat een raar kind is dat?
Dat is toch het creatieve deel en het jezelf zijn enz enz
Ik ben vooral benieuwd hoe ze al die sessies, fotoshoots en wandelingen wil gaan inplannen. Met dit soort kleine bedragen moet ze er behoorlijk veel doen tot ze bij de 10.000 euro is, succes met je agenda inplannen t/m 2022
Om 11:00 gaat ze de tussenstand updaten, ben wel benieuwd hoe rap het zal gaan
Ik denk dat er ook genoeg mensen zullen zijn die âgewoonâ een bedrag doneren. Was laatst toch ook al bij ikbenirisniet dat er iemand was die zomaar 250 euro had overgemaakt voor haar nieuwe kantoor.
Ik kan dit gewoon echt niet begrijpen.
Ik twijfel, ik heb destijds dat magazine gekocht om haar te supporten dus eigenlijk vind ik het wel goed zo. Aan de andere kant wil ik het haar wel zien halen en alle kleine beetjes helpen.
Ik vind 30 euro voor een groepswandeling best wel veel geld. En ik weet ook niet zo goed wat ik er van vind dat ze steeds een tussenstand gaat plaatsen haha.
Oh die shout out van 40 euro vind ik nog belachelijker, ik vraag mij echt af waarom je daar voor zou gaan betalen.
Wat is het voor video dan?
Ja klopt ik kreeg toen ook een rekening van bijna 10.000 euro???!?!?2?2?2!2!2?37747 geloof in
Checkte net de gofundme pagina van Jennie en ze heeft daar al 82 euro, beetje.
Vind het wel een gemiste kans, ze had het zo leuk kunnen insteken om het minder bedelen te laten lijken maar de dingen die ze aanbied slaan nergens op en zijn zo duur. Dure brainstorm sessies en dan denkt zij mee? Hallo, er zijn hele vakken op verschillende scholen om creatieve facilitatie te leren, waar je super veel voorbereiding leert te steken in zulke brainstorm sessies, en zij âbrainstormt even meeâ over nieuwe business ideeĂ«n om zo haar geld bij elkaar te sprokkelen. Gewoon om even een van haar ideeĂ«n te noemen die nergens op slaan, of wandelen met haar waar je het over verschillende dingen kan hebben. Dit is erger dan die insta coaches zeg.
Wat een waardeloze belichting Heb de video ook maar tot de helft kunnen kijken. Anna komt zo ongeĂŻnteresseerd over, holy hell.
Ze heeft inmiddels al 835,- in een half uur! Er is blijkbaar wel interesse voor haar producten en het is haar ook wel gegund denk ik, bij veel mensen.
Ik hoop dat de 835 netto is en de Belastingdienst niet op de stoep zal staan om er belasting over te heffen. Zou ze daar rekening mee hebben gehouden?
Ik wil het je ook wel vertellen in ruil voor een kinder bueno.
Wat is je punt?