Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Hoezo hebben we nog een ‘wat als’ nodig, marijke heeft dat concept al helemaal doodgemelkt. Maarja halfbakken content nadoen is wel Allies ding.

5 likes

Oei, Anna, nee.

1 like

Tering ongemakkelijk

3 likes

Anna én Monica vergane glorie

33 likes

Ik klik gewoon een stukje aan van die YT-video met Anne en dan direct weer dat verschrikkelijke ‘Happy’ nummer. Het is echt een cliché-in-een-cliché-in-een-cliché. Die challenge is cliché, die nummers (waaronder Happy) is cliché en die nietzeggende clickbaittitels zijn ook cliché.

5 likes

Pff…ik kan dat filmpje van Anna geen 10 seconden aan… Alwin overigens ook niet… Maar er is gewoon te weinig leuks momenteel…

Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of Serena nog samen is met George…

5 likes

Alles dat begint met een A gewoon links laten liggen. :’)

1 like

1 like

Hahaha… jup nu je het zegt!

1 like

Ik stel me nu Romy voor die het concept voor die video bij elkaar krabbelt op een van die grote papiervellen zoals in die video van Linda Meiden, zittend op de grond. "Content’.

33 likes

shit man ik dacht dat de nieuwe aflevering op dinsdag kwam, van Linda Meiden. maar moet nog een dag langer op dit topamusement wachten.

7 likes

Zouden jullie je kind zo’n I love oma romper aan doen

• Nee natuurlijk niet
  • Jawel leuk lkkr white trash love it

0 stemmers

Danique en Pieter krijgen een jongetje!

36 likes

Ik proeste gewoon door die naam… Maargoed ieder zijn peanut butter koosnaampje :rofl:

1 like

:rofl:

Ik denk niet echt dat het komt omdat het een houten huis is, want er staan hele woonwijken vol met houten huizen. Ik denk eerder dat het met de relatief lage waarde te maken heeft. Zulke huisjes leveren bij executieverkoop nauwelijks wat op.

2 likes

Pipi en Poppy

5 likes

Het heeft er ook voornamelijk mee te maken of het huis een houtskelet heeft. Omdat hout een natuurlijk materiaal is heeft het veel meer onderhoud nodig en daalt de waarde. Een collega van mij heeft een huis met een houten fundering en die staat nu onder water en moet vervangen worden en dat loopt echt in de tienduizenden euro’s.

3 likes

En elke week de keuken en kledingkast grondig uitmest want het is zo’n zooi geworden.

2 likes

Zucht :woman_facepalming:t3:

8 likes