Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Waarom verliest ze opeens volgers?

Ik had hem ook met sjalotjes gemaakt, is dezelfde (Leonie linkte erna). Vond het dus wel lekker, maar vind die saus veel lekkerder als tapenade en in pasta heel heftig en echt niet de tijd van wachten tot die uien karameliseerden waard. Was een beetje teleurgesteld na al het enthousiastme.

@Oprah het is sjalotjes karameliseren, knoflook, blikje tomatenpuree en blikje ansjovisfilet erbij.

2 likes

Dit is ook weer duidelijk

12 likes

dit wil je écht niet. 39 mensen erbij die je berichten over middeltjes tegen nagelschimmel kunnen sturen. expres of gewoon omdat hun computer niet beveiligd is. of erger.

3 likes

Terwijl andere ~influencers~ altijd roepen dat als iets niet (meer) op socials te zien is, dat het dan niet betekent dat het er niet meer is. :thinking:

8 likes

Ah ze heeft nog steeds dat haar niet afgeknipt.

29 likes

Of gekamd

30 likes

Tbh lijkt dit verdacht veel op hoe Mas haar haar “prept”, aka de random getoupeerde plukken.

5 likes

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het opmerkt haha.

Zie die Max daar quasi nonchalant zitten op die trap dan. Hij is echt net zo irritant als Gregor.

26 likes

Dit zegt ze wel heel netjes en normaal vind ik!

2 likes

Mooi volwassen verwoordt (wel jammer denk ik, ze kennen elkaar al heel lang toch?)

#datalek

Jennie zit al over de 8500 euro.

1 like

Mijn god wat achterlijk

2 likes

Maar zie je dit als inkomen uit haar bedrijf of als donaties? Want over dat tweede ebtaalt ze dus niks, tenzij iemand haar meer dan 2.000 euro doneert.

Wow. Ik ben echt ontzettend benieuwd wat dat huisje kost, waarom zelfs haar vrienden eraan mee moeten betalen en waarom ze niet gewoon voor een huis gaat dat ze kan betalen? Ik kende deze hele Jennie niet maar als ik hier zo lees is ze al een tijdje ondernemer en kent ze inmiddels de financiële risico’s, als ik een beetje verder terug ga in haar blog kom ik posts tegen over minder werken voor haar gemoedstoestand etc etc. Is het nou de bedoeling dat ze wel een gedeelte financiert met een hypotheek? Straks voelt ze zich een maand niet chill (mentaal dan) en werkt ze niet, hoe gaat ze dat oplossen?

Die boshuisjes waar ze in logeert vind ik persoonlijk ook geweldig maar bij een Q&A zegt ze letterlijk dat ze nog nooit alleen in zo’n huisje heeft geslapen, ik zou dat ook eng vinden en woon daarom dus niet in een bos. Als ze 's avonds de hond moet uitlaten in het donker neemt ze zelfs een vork mee! Hoe ziet ze dit voor zich als ze er woont? Waarom niet eerst eens een maand een dergelijk huisje huren om het uit te proberen? Waarom sowieso niet huren?
En wat zou ze met het geld gedaan hebben als ze bijvoorbeeld maar €5.000 zou hebben opgehaald, iedereen terugbetalen?
Ik heb zo veel vragen.

31 likes

Crowdfunding met tegenprestatie is dus opbrengst. Tikkie is schenking (die ze volgens mij kan gebruiken voor eigen huis).

@vuilnisglitter ik gun mijn vriendinnen veel,
Maar de dag dat er een aankomt met het verhaal van een boshuisje waar ze geen hypotheek voor kan krijgen en of ik dan mee wil betalen…:joy:

12 likes

Precies! En heeft ze bij haar vrienden dan wel een lening of zijn dan ook giften? De vragen blijven stromen!

1 like

Misschien kan je dan ook een crowdfunding opzetten voor de vragen als ze binnen blijven stromen. :upside_down_face: