Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

Ik denk dat het echt gaat tegenvallen, dat ze zijn stagiaire blijkt te zijn of “gewoon vrienden”

afbeelding

2 likes

Hij komt morgen pas want hij was nog niet af :no_mouth:

1 like

Ja ik vind het ook niet erg, maar ze is wel (net als Lotte trouwens) het prototype “die heeft Pabo gedaan”.

Zo’n kinderlijke stem en energie ofzo.

16 likes

Ik probeerde ze te vinden met ‘ties with balls’, maar ik was heel even bang dat ik dan vooral afbeeldingen te zien zou krijgen van een jongen die Ties heet in adamskostuum.

9 likes

Hahahah je krijgt alleen maar elastiekjes :joy:

Ik vind haar het afgelopen jaren wel een stuk volwassener geworden qua stijl. Paar jaar terug met die pony en die kanten kraagjes leek ze soms echt 7 inderdaad.

2 likes

Ik denk dat ze er eerlijk voor uit gaan komen dat ze een relatie hebben

Ah jammer, hier had ik mij stiekem op verheugd. Denk dat ie veel geld gaat verdienen met die video. Net als de break-up video. Die is 5,3 miljoen keer bekeken. En die andere video, dat ze weer samen zijn, is 2,2 miljoen keer bekeken. :money_mouth_face:

1 like

Hahah. Typisch dit.

Wat voor video komt er?

De onthulling of Enzo nou wel of niet date met eland

21 likes

Hahaha ik houd van de typfout/autocorrectie

2 likes

Hahahaha eland

1 like

Om maar weer terug te keren naar de bossbabesferen. Ik vind zulke plaatjes zo’n dooddoener en van hetzelfde niveau als visionboards.

5 likes

Als de koop doorgaat, wordt ze dan Jenniefromthebloghut?

214 likes

Fucking schandalig dat niemand van ons de afgelopen dagen deze geweldige woordgrap heeft gemaakt.

49 likes

Dit is dan ook de enige reden dat ik uit een anderhalf jaar durende-lurkslaap ben gekomen. Iemand moest het doen

57 likes

Ik ben meer van het principe “een kapotte klok staat twee keer per dag juist”.

16 likes

Hoe weet je dat haha?

:rotating_light: Hahahaha, een van die andere meisjes in het filmpje had ook een scooterongeluk (niet leuk voor haar natuurlijk, maar het toe-val).

1 like